Nee, maar hier is hij heel goedkoop al te krijgenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef sanni het volgende:
Yo , zijn er hier nog gasten die warmlopen voor C&C 3? Deze week on sale he! [afbeelding]
hai Rubenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef sanni het volgende:
Yo , zijn er hier nog gasten die warmlopen voor C&C 3? Deze week on sale he! [afbeelding]
Volgende keer ga ik toch geld vragen. Zo'n avondvullende show kost normaal ook 50 euro, dus dat moet ik ook kunnen vangen.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:13 schreef FJD het volgende:
We doen nog wel een keer een avondje ergens. Ik lag echt continue dubbel![]()
Kom je nog airsoften/BBQen?Dat wordt ook zo'n avond, dat kan niet missen.
Ho ho, wie heeft er gesproken over een one man's show? Weer die irritante Hollandse gierigheid ...quote:Op maandag 26 maart 2007 18:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik toch geld vragen. Zo'n avondvullende show kost normaal ook 50 euro, dus dat moet ik ook kunnen vangen.
Jafar zet voor, ik kop ze in
Nu lekker naar huis fietsen
Hij is veels te bang dat jij er met al het geld vandoor gaatquote:Op maandag 26 maart 2007 18:08 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ho ho, wie heeft er gesproken over een one man's show? Weer die irritante Hollandse gierigheid ...![]()
ik stel mn huis beschikbaarquote:Op maandag 26 maart 2007 17:13 schreef FJD het volgende:
We doen nog wel een keer een avondje ergens. Ik lag echt continue dubbel![]()
Moet ik dan eerst door het amfibie-moeras van je met bijpassende Paint it black-muziekje op de achtergrond?quote:
jep, bent um al aant downloadenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef sanni het volgende:
Waar woon je dan??quote:Op maandag 26 maart 2007 19:06 schreef staticdata het volgende:
gvd man. net kwam de nieuwsbrief van me nieuwe huis binnen. verwacht je dat je huis in augustus begin september wordt opgeleverd, zeggen ze dat het juni wordt!
nu moeten we als de wiedeweer ons appartementje verkopen. iemand interesse.
wss niet gok ik, hij had zeker de planning zo dat ie in de zomervakantie kon klussen, nu kan dat dus niet (tenminste denk ik)quote:Op maandag 26 maart 2007 19:12 schreef IJsmuts het volgende:
whehe is leuk man, sneller in je nieuwe huis!![]()
aangezien jij toch na 5 minuten klaar bent met je sollicitatie en je ook niet genoeg bij duckie bent, moet jij je mouwtjes maar opstropenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wss niet gok ik, hij had zeker de planning zo dat ie in de zomervakantie kon klussen, nu kan dat dus niet (tenminste denk ik)
das wel klote jah, maar aangezien je de laatste tijd vaak "money aint the problem" post....quote:Op maandag 26 maart 2007 19:15 schreef staticdata het volgende:
Nou eerder dat ons appartement net te koop staat is meer met dubbele lasten gedoe enzovoorts.
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
das wel klote jah, maar aangezien je de laatste tijd vaak "money aint the problem" post....![]()
tja, kan me voorstellen dat een leegstaand huis moeilijker verkoopt, aan de andere kant, zullen ze ook nooit nee zeggen als bijvoorbeeld het meubilair niet hun smaak is. maar hopelijk ben je het snel kwijt!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
mja is wel zo, en op zich ook geen probleem, maar het schijnt ook lastiger te zijn om een leegstaand appartement te verkopen.
ik huur hequote:Op maandag 26 maart 2007 19:21 schreef staticdata het volgende:
maarruh jouw appartement kost blijkbaar ook niets, als ik al die kever bestellingen zie
pagina 1 en 2 gaan erover om jou uit bof te zetten. pagina 3 gaat over me huisquote:Op maandag 26 maart 2007 19:53 schreef dekkered het volgende:
samenvatting van de laaste 3 pagina's aub
trouwens ik heb een hekel aan mensen die niet de WIKI aanpassen
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
pagina 1 en 2 gaan erover om jou uit bof te zetten. pagina 3 gaat over me huis
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
wtf
http://thatvideosite.com/video/2067
Ik dacht dat hij hem er weer uitwerkt, maar kan ook zijn dat het teruggedraaid is, aangezien er op dat moment ook geen geluid meer is.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
![]()
, dat zo'n slang vanalles en nog wat eet wist ik al maar een nijlpaard, dat wist ik niet
![]()
Begint die op het laatst trouwens weer opnieuw om dat beest op te eten?![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
aangezien jij toch na 5 minuten klaar bent met je sollicitatie en je ook niet genoeg bij duckie bent, moet jij je mouwtjes maar opstropen![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef FJD het volgende:
Medeleven verwachten in een topic vol mannen en dan klagen dat je geen medeleven krijgt
24 is trouwens geniaal dit seizoenIedereen die een keer wil instappen; dit is het juiste seizoen.
En maar klagen dat er hier geen vrijgezelle vrouwen komen.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef FJD het volgende:
Medeleven verwachten in een topic vol mannen en dan klagen dat je geen medeleven krijgt
Ik klaag niet, ik heb de leukste alquote:Op maandag 26 maart 2007 23:57 schreef EvilDucky het volgende:
En maar klagen dat er hier geen vrijgezelle vrouwen komen.
Vindt je het gek?
Inco.. Wat heb je gedaan??quote:Op maandag 26 maart 2007 23:57 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
En maar klagen dat er hier geen vrijgezelle vrouwen komen.
Vindt je het gek?
Dus jullie zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |