Had ie toch al gezegd? Maar zijn mening lijkt bijgesteld te zijn..quote:Op maandag 26 maart 2007 12:25 schreef jna het volgende:
Hopelijk zegt hun vader dat ze beter naar Ajax kunnen gaan
zijn allemaal achterlijke speculaties van die hoerige hugo... ik geloof pas geruchten als vi.nl ermee aan komtquote:Op maandag 26 maart 2007 13:10 schreef devv05 het volgende:
Iemand samenvatting van uitzending gister met Ten Cate? Heb het gemist. Perez gaat weg dus? Nog wat over Sneijder/Huntelaar/Babel?
Herhaling begint nu volgens mijquote:Op maandag 26 maart 2007 13:10 schreef devv05 het volgende:
Iemand samenvatting van uitzending gister met Ten Cate? Heb het gemist. Perez gaat weg dus? Nog wat over Sneijder/Huntelaar/Babel?
In je eerste seizoen gelijk de dubbel pakken is natuurlijk ook best emotioneel.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Ten Cate moest huilen.
Ah mooi dat je het zegt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:18 schreef PizzaSalami het volgende:
Klopt, NL2 13:20 NOS-Studio Voetbal.
quote:Fred Grim (41) zal aan het einde van dit seizoen Ajax verlaten. Grim, keeperstrainer van het eerste elftal van Ajax, zal bij Sparta Rotterdam de functie van assistent-trainer van hoofdcoach Gert Aandewiel gaan vervullen.
Grim, die bij Ajax nog een doorlopend contract heeft tot 1 juli 2008, tekent bij Sparta een verbintenis voor de duur van drie jaar.
De reden voor zijn overstap naar Sparta Rotterdam is het feit dat Grim bij Sparta zijn ambitie kan realiseren om (mede-)verantwoordelijk te worden voor een voltallige selectie, meer dan voor keepers alleen.
Na het beëindigen van zijn keeperscarrière tijdens het seizoen 2002-2003 werd Fred Grim actief als keeperstrainer in de jeugdopleiding van Ajax. In 2003 behaalde hij het diploma Trainer/Coach 1- jeugd KNVB. In juli 2004 werd Grim samen met John van den Brom aangesteld als trainer van Jong Ajax. Sinds 16 maart 2005 maakte Grim als keeperstrainer deel uit van de trainersstaf van het eerste elftal van Ajax.
Fred Grim maakte acht jaar lang deel uit van de selectie van Ajax 1. Hij won met Ajax viermaal het landskampioenschap (1995,1996,1998 en 2002). Grim stond in totaal 101 competitiewedstrijden in het Ajax-doel. Hij speelde 125 officiële wedstrijden in het Ajax-tenue
Tyfus interlands.. hopen dat Sneijder wel zondag kan spelen. Of zou dit een truukje van 'm zijn om nog ff ze rust te pakken :pquote:Geblesseerde Robben en Sneijder kijken toe
26/3/2007 12:08
Arjen Robben (foto) en Wesley Sneijder trainden maandagochtend niet mee met de selectie van het Nederlands elftal. Beide internationals kampen met lichte blessures. Ook Joris Mathijsen en Rafael van der Vaart hielden een kwetsuur over aan het treffen met Roemenië van afgelopen zaterdag.
Robben keek maandag toe met een knieblessure. Zaterdag had de aanvaller van Chelsea nog negentig minuten meegespeeld. Dat laatste kan ook van Sneijder worden gezegd. De Ajacied heeft een kneuzing aan een kuit.
Mathijsen en Van der Vaart verschenen in Katwijk wel op het trainingsveld, maar trainden apart van de Oranje-selectie. Mathijsen heeft een pijnlijke hamstring, Van der Vaart wordt geplaagd door een kuit.
Had het je niet nagedaan als mijn clubje net uit de voorronde CL geschopt was door een eigen doelpuntjequote:Op maandag 26 maart 2007 13:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb die wedstrijd in bar Amsterdam ergens in Spanje gekeken, was zo ontzettend boos toen maar heb om de een of andere reden het vetste feest van de hele vakantie gehad die avond.
Kan me ook niets van de wedstrijd zelf herinneren, misschien heeft dat ermee te makenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Had het je niet nagedaan als mijn clubje net uit de voorronde CL geschopt was door een eigen doelpuntje![]()
Ik wel. CLquote:Op maandag 26 maart 2007 13:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Had het je niet nagedaan als mijn clubje net uit de voorronde CL geschopt was door een eigen doelpuntje![]()
Er staat toch duidelijk UIT blinde tyfushondquote:
Ik bedoel als wij ooit CL halen vreet ik mn lul al op. Boeiend als we er dan door een eigen goal uitgaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk UIT blinde tyfushond![]()
Mwah, ik heb het ook in de kroeg gekeken, flink lopen vloeken en tieren met z'n allen. Daarna het beste ervan gemaakt, was nog best gezellig. Alleen mocht niemand er meer over beginnenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een klootzak die ten cate. Hebben we de perfecte vervanger voor Sneijder in huis, mag hij weer weg. Laat henk maar lekker opdonderen.
quote:'Ten Cate maakt geen vrienden'
Binnen de muren van de Amsterdam ArenA heeft Ajax-coach Henk ten Cate nog geen vrienden gemaakt. Officials van Ajax zouden moeite hebben met het explosieve karakter van de oefenmeester, aldus Hugo Borst gisteren in Studio Voetbal. De bestuursleden zouden dat echter niet durven zeggen tegen de Amsterdammer.
Borst wist tevens te melden dat men er binnen Ajax vrij zeker van is dat Ten Cate heeft gelekt naar de media. Het bericht dat Kenneth Perez slecht in de groep ligt moet toch via een Ajacied de pers hebben gehaald. Het bestuur zou Ten Cate hiervan verdenken.
"Dat slaat natuurlijk nergens op", reageerde Ten Cate aan tafel bij Borst, Youri Mulder en Jack van Gelder. "Ik geloof ook niet dat men binnen Ajax dat denkt. Ik zal het nog sterker vertellen, ik ben eerder dit seizoen behoorlijk op de bres gesprongen voor Perez (nadat de Deen grensrechter Siebert racistisch had uitgescholden, red.). Dan zou ik nu met zo'n verhaal naar buiten treden? Wat een onzin."
Ten Cate denkt ook niet dat hij slecht ligt bij het bestuur. "Ik denk dat het niet waar is. En als het wel waar is, zou ik het leuk vinden als je me na de uitzending laat weten wie dat zijn. Of nu?"
Borst reageerde niet op dat verzoek, daar hij zijn bronnen niet kenbaar wilde maken.
Jullie hebben de opvolger al in de gelederen man!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een luxe zonder Sneijder en Perez inderdaad. Mischien kunnen ze Landzaat halen, dat zou helemaal luxe zijn!!
Nog altijd beter dan Addo of Feherquote:Op maandag 26 maart 2007 14:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jullie hebben de opvolger al in de gelederen man!
Anita of Donald!
Wie weet gaan ze allebei niet eens weg..quote:Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een luxe zonder Sneijder en Perez inderdaad. Mischien kunnen ze Landzaat halen, dat zou helemaal luxe zijn!!
Pessimist dat je bent..quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan ben je wel erg naief als je denkt dat Sneijder niet vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |