ik heb het topic radicaal schoon geveegd en Roellio op de vingers getikt. Het topic is dus nog open. Ik gun hem de lol van het topic vernaggelen nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:23 schreef MdMa98 het volgende:
[Gratis]Salontafel mag dicht ivm kinderachtige reacties van o.a. roellio
beiden gedaan, en en passant een nieuw scrabblewoord bedacht...quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[TK] Compleet gamesetje (muis, mat en skates)
Geneuzel over DPI's en wat goed of slecht is, twee keer eerder is er een topic met hetzelfde aangeboden product vernaggelt door offtopic discussie.
[TK] Origineel Coca Cola T-shirt
Een soort vorm van kaping en fraude, hoe men via andere manieren aan het t-shirt kan komen...
Beide topics graag grondig opschonen, bedankt alvast.![]()
dan heb je nu vast tijd voor die offerte?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:19 schreef schvvmert het volgende:
[TK] Antec Performance One P180 Computerkast. is op de post en kan op slot.![]()
Hoeveel servers wil je hebben?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:03 schreef freak1 het volgende:
[..]
dan heb je nu vast tijd voor die offerte?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
beiden gedaan, en en passant een nieuw scrabblewoord bedacht...
DPI-fappers 3x woordwaarde...
tnx buzzquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb het topic radicaal schoon geveegd en Roellio op de vingers getikt. Het topic is dus nog open. Ik gun hem de lol van het topic vernaggelen niet
uiteraardquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef Hi_flyer het volgende:
Kan de TT van [TK] Linksys WRT54G Router van accesspoint naar router worden gezet? Merci
Ik dank u vriendelijkquote:Op woensdag 4 april 2007 15:14 schreef FredvZ het volgende:
hijs dicht
ZEER! slechte ervaring met Vanhal. Geeft totaal geen informatie op zijn topic betreffende biedingen op zijn spul. Had graag geld neergelegd voor de set. Zo handelen we niet in dit land! (en al zeker niet op Fok!)quote:Op woensdag 4 april 2007 19:01 schreef vanhal het volgende:
[TK] Sony Explod autohifi set, in 1 koop!!
Mag dicht.
Ik heb je bericht gelezen. De volgende keer zal ik het anders aanpakken. Thxquote:Op woensdag 4 april 2007 19:54 schreef Dizer het volgende:
En dicht. Zie volgend bericht: [TK] Sony Explod autohifi set, in 1 koop!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |