Hij is te koop en staat in Ede.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:32 schreef CreativeMind het volgende:
Dat is godverdomme een mooie kast ja...
Tempting, tempting....
Door de scheiding tussen het boven en -onderdeel komt de warme lucht van de voeding niet bij je CPU, videokaart e.d. Dat is wel een fijn idee. Alleen jammer dat je zeker moet weten dat de voeding lange kabels heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef schvvmert het volgende:
Het is zekers een mooie en degelijke kast maar met voor mij toch 2 nadelen.
De voeding onderin vind ik geen voordeel.
Met een 8800GTX formaat videokaart kun je het bovenste HD rek niet meer gebruiken.
Ik heb nu 8 HD's ,8800 GTX, een 5,25 Fancontroller/Cardreader en DVD-brander in een Lian-Li PC 60 zitten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Door de scheiding tussen het boven en -onderdeel komt de warme lucht van de voeding niet bij je CPU, videokaart e.d. Dat is wel een fijn idee. Alleen jammer dat je zeker moet weten dat de voeding lange kabels heeft.
Verder is dit echt een heerlijke kast: slim uitgedacht (compartimenten, reserveonderdelen in de kast opbergen e.d.) geisoleerd, superstrak. Het is dat ik er al 1 heb
Daar doe ik 'm niet voor weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:55 schreef 4nima het volgende:
70 euro
Kast zit nog in de dichte doos zoals Antec 'm levert. Heb 'm er nog niet uitgehaald.quote:Op zondag 1 april 2007 16:56 schreef aa_koch het volgende:
Ik heb wel interesse, maar "nieuw in de doos" betekent neem ik aan zonder krassen/beschadigingen en compleet met eventuele toebehoren? (Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je niet toch even gekeken hebt hoe de kast er in het echt uitziet, en daarvoor moet-ie toch uit de doos...) Ik weet dat er geen voeding bij zit, maar de front-connectors en zo?
Tevens: doe je aan verzenden (bij voorkeur via SelektVracht/Buy-n-Send)? Ede is namelijk écht te ver weg (dus ik hoop dat de verpakking daar op berekend is).
Onder voorbehoud e.90,00 inclusief geboden (netto e.82,50).
Weight (net/gross) 14.1/16.3 Kg Aardig zwaar dus.quote:Op maandag 2 april 2007 15:29 schreef aa_koch het volgende:
Geen voeding en toch weegt de kast meer dan 10 kg? Nu begrijp ik de term "zware kwaliteit"...
You've got mail!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |