Iemand die de zelfde gedachte deelt?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:31 schreef RicoRabbit het volgende:
tvp
Die schiet je dan toch ook voor zijn/haar raap? Alst kan waarom nietquote:Op maandag 26 maart 2007 01:31 schreef Biogarde het volgende:
Nou, ik zou me eerder zorgen maken om travestieten die je proberen te kontneuken terwijl jij je broek nog aan hebt.
Mag k em dan opblazen?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:35 schreef OudFruit het volgende:
Of we kunnen een komkommerkwekerij beginnenNet als mijn oude buurman die, toen hij verhuisde, in het echte leven is gestart
Het heet Second Life, geen Second Belgium.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:53 schreef mcyodogg het volgende:
Zou je ook users in donkere kelders kunnen opsluiten?
De eerste paar weken wel ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, ik zag je al zo weinig meer hier op FOK! SL-addict geworden?
Geil!! Neuken?quote:Op maandag 26 maart 2007 03:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De eerste paar weken wel ja.Ging soms zelfs niet eens slapen,net als met FOK! in t begin.
En speciaal voor dit topic:
[afbeelding]
Moi![]()
Is dat een supersoaker ?quote:Op maandag 26 maart 2007 03:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De eerste paar weken wel ja.Ging soms zelfs niet eens slapen,net als met FOK! in t begin.
[afbeelding]
Moi![]()
quote:
Nee,Het komt uit een terrorist pack wat ik gisteren gratis heb aangeschaft.quote:
Iedereen gebruikt god mode in die 2e wereld, je kunt niemand dood knallen en iedereen kan vliegen als een vogel.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:32 schreef MOD het volgende:
[..]
Die schiet je dan toch ook voor zijn/haar raap? Alst kan waarom niet
En dat je dan mensen hun complete sociale leven kunt afnemen door ze in SL te doodvermoordenquote:Op maandag 26 maart 2007 05:19 schreef Double-Helix het volgende:
hahaha ik zou weleens de gta held willen uithangen daar!
Tofquote:Op maandag 26 maart 2007 03:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moi![]()
Allemaal gijzelen en dan voor de camera executerenquote:Op maandag 26 maart 2007 08:24 schreef dubidub het volgende:
[..]
En dat je dan mensen hun complete sociale leven kunt afnemen door ze in SL te doodvermoorden![]()
![]()
Fok! Terror Corpsquote:
volges mij nie hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 09:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
,en dan grond huren en zoenn hendig sjieke terroristenbasis bouwen
en onze leider is dan saddam hoessein de 2de of osama
goeie vraagquote:Op maandag 26 maart 2007 11:14 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wat is een 'Nipple Canon'???
Nee in paint heb ik mezelf er uit geknipt omdat de afbeelding te groot was en als ik het helemaal verklein zie je niks.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tofheb je dat in paint gemaakt
?
Sala-adin?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
,en dan grond huren en zoenn hendig sjieke terroristenbasis bouwen
en onze leider is dan saddam hoessein de 2de of osama
Sterker nog : hoe gaan we onze groep SL terroristen noemenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:08 schreef BonJovi het volgende:
Ja hoe gaat het te werk, waar moeten we verzamelen,welke nicknames nemen we?
Das Dritte Reich dan, hè...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ik stel voor dat we er het Dreite Reich von machen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Das Dritte Reich dan, hè...![]()
Allemaal in bruinhemd-unifrom en dan in alle chatboxen spammen:
Jüdan da?
RAUS!
AUFMACHEN, AUFMACHEN!
Zeigen Sie ihre Papiere bitte!
Dreite, zei ik dat echtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Das Dritte Reich dan, hè...![]()
Allemaal in bruinhemd-unifrom en dan in alle chatboxen spammen:
Jüdan da?
RAUS!
AUFMACHEN, AUFMACHEN!
Zeigen Sie ihre Papiere bitte!
Ik noem El Broekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf, mag je niet eens een eigen achternaam kiezen?
Kan dat in SL dan? In dat geval zou t wel interessant zijn voor mijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
We kunnen beter een scriptkiddie inzetten die ervoor zorgt dat een of ander object zichzelf gaat vermenigvuldigen, totdat SL helemaal klem komt te zitten.
Ja, maar objecten mogen niet verder dan 10 meter bij het vorige object vandaan staan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:38 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
Kan dat in SL dan? In dat geval zou t wel interessant zijn voor mij
Waar schaf je dat aan?quote:Op maandag 26 maart 2007 04:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee,Het komt uit een terrorist pack wat ik gisteren gratis heb aangeschaft.
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |