Was jij die man in die zwarte string?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat water, op de achtergrond..... daar zwem ik altijd in de zomer
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:37 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Was jij die man in die zwarte string?
Thanksquote:
Met storende elementen duidde ik natuurlijk op de auto'squote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef Vliegvrager het volgende:
storende elementen? Ik zie alleen een hele knappe, niet-echte fotograaf.
#7 komt me erg bekend voor
2 en 10 erg goed, ik had 10 zelf niet gemaakt, zag er niets in. Maar ik keek dus vanaf de verkeerde kant![]()
We zijn er van 12 tot ongeveer 5 uur geweest en hebben een rondje gelopen. Bij dat pannekoekenhuis hebben we wat gedronken en een stuk vlaai gegeten (die overigens maar gewoontjes was)quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:25 schreef denka het volgende:
Erg mooie foto's hebben jullie van Thorn gemaakt zeg!![]()
![]()
Ondanks mijn afwezigheid als eventuele 'gids'hebben jullie alle mooie plekjes vastgelegd en zijn jullie zoiets overal geweest. Ondanks dat Thorn niet echt groot is hebben jullie toch aardig wat rondgewandeld. Gelukkig was het weer ook lekker die dag!
Waar ik natuurlijk ook nieuwsgierig naar ben is wat jullie van Thorn vonden? Hoe lang zijn jullie er geweest, waar hebben jullie iets gegeten/gedronken en is er verder nog iets grappigs wat jullie erover willen vertellen?
Nee helaas scheurde die heinkel met een noodgang voorbijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Pea, heb je ook nog detailfoto's van de Heinkel?
Oeh wat kijk ik boosquote:Op vrijdag 4 mei 2007 06:53 schreef didotcicero het volgende:
DC7: Pea doet de blaastest en ja... gelukkig mocht ze ons nog naar het station brengen.
[afbeelding]
DC8: Blaadje in de herkansing
[afbeelding]
DC9: Thorn werd echt vanuit alle hoeken gefotografeerd
[afbeelding]
DC10: Ah... en zo ziet er dat dus aan de andere kant van de camera uit...
Die mummies lagen zeker in de kerk? Je moest intree betalen om de kerk in te gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:59 schreef _The_General_ het volgende:
Mooie foto's. Hebben jullie de mummies van Thorn ook op de foto? Je zou de platselijke VVV eens moeten tippen misschien willen ze sommige foto's wel overnemen!
Ikke out? En ik heb me nog wel zo netjes gedragenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:28 schreef didotcicero het volgende:
@zapper: ja die heb ik ook
[afbeelding]
Benzine, diesel, treinkaartjes, allemaal geen probleem, maar entree huuuuuhquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die mummies lagen zeker in de kerk? Je moest intree betalen om de kerk in te gaan![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ikke out? En ik heb me nog wel zo netjes gedragen![]()
Dit was op 1/60 Ik heb me laten vertellen door een wijs man (ahum) dat je snelheid ongeveer evenredig aan de snelheid van het bewegende voertuig zou moeten zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:11 schreef Gremen het volgende:
Nog redelijke pogingen dit
Op welke sluitertijd proberen jullie dat?
Ik heb er laatst ook mee goefend maar bakte er echt niks van, zo wazig, heb ze bijna allemaal weg gegooid
Ik heb daar alleen de friettent gezienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:54 schreef _The_General_ het volgende:
Jullie zijn in Grathem geweest zonder Kasteel Groot Buggenum te fotograferen:o
http://www.kasteelgrootbuggenum.nl/
[afbeelding]
Ik vond em wel leuk hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef didotcicero het volgende:
Hmmm... die hoed van mij... Wel praktisch tegen de zon, maar charmant is anders.
En toch blijf ik vinden dat VV een sprekend hoofd heeftquote:
Nou hier had ie zijn mond dicht, dat was vrij stilquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
En toch blijf ik vinden dat VV een sprekend hoofd heeft![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:37 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Was jij die man in die zwarte string?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou hier had ie zijn mond dicht, dat was vrij stil![]()
ja met mij de ogen uitsteken met een koel pilsjequote:
die laatste foto is tofquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:18 schreef pea4fun het volgende:
En dan had ik ook nog Fraubitch
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ksstquote:Op maandag 7 mei 2007 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaan ze een mooie locatie uitzoeken en vervolgens gaan ze alleen foto's van elkaar maken![]()
jah...het stadje was niet zo groot hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaan ze een mooie locatie uitzoeken en vervolgens gaan ze alleen foto's van elkaar maken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |