Jijziet er ook uit als een echte fotograaf hoorquote:Op zondag 29 april 2007 15:18 schreef fraubitch het volgende:
mooie resultaten al
ik vind jullie stiekem toch wel echte fotografen hoor
nu ga ik aan mijn foto's beginnen
omg check me grote lensquote:Op zondag 29 april 2007 15:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jijziet er ook uit als een echte fotograaf hoor
[afbeelding]
Kwamen er nog een beetje foto's uit naar je zin?quote:
Ik zou niet durvenquote:
quote:
nuut, die heg is scheef gesnoeidquote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef fraubitch het volgende:
ja hoi, zapper op foto 4 is je horizon scheef![]()
geretoucheerd? Ik?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:35 schreef didotcicero het volgende:
Vliegvrager, ik zie wat aan de foto van Fraubitch maar ik kan het niet benoemen. Heb je hier en daar wat geretoucheerd?
thnx, maar stop vooral je eigen foto's niet weg. Ze zijn het waard om gezien te worden.quote:Wel een heel mooie foto overigens (stopt eigen foto's diep, heel diep weg).
Niks mis met jouw foto's tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:35 schreef didotcicero het volgende:
Vliegvrager, ik zie wat aan de foto van Fraubitch maar ik kan het niet benoemen. Heb je hier en daar wat geretoucheerd?
Wel een heel mooie foto overigens (stopt eigen foto's diep, heel diep weg).
Ik heb er eentje die heel veel op eentje van jou lijktquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:46 schreef didotcicero het volgende:
Tis inderdaad de ongebruikelijke schaduwwerking en het softe wat ik zag.
Ik zal nog eens kritisch naar mijn foto's van Fraubitch kijken en misschien post ik er een of twee.
Dat water, op de achtergrond..... daar zwem ik altijd in de zomerquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:34 schreef Vliegvrager het volgende:
Behalve witte stadjes fotograferen, heb ik ook nog wat techniekjes ge-oefend
inflitsen:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |