minder goed bereikbaar met het ov.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:20 schreef ..zapper het volgende:
Noteer mij ook maar even onder voorbehoud, want ik ben er de twee weekenden daarvoor ook al. Maar goed bereikbaar met OV?
we hebben ook modellen nodig hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef zwartedoos het volgende:
Leuk ideeJammer dat ik niet kan fotograferen
![]()
het stadje zelf, evt wat modellen erbij. het is echt een super fotogeniek stadje, oude huisjes mooie gebouwen, kerken, kastelen water strand enzenzquote:Op maandag 26 maart 2007 16:06 schreef pea4fun het volgende:
Onder voorbehoudIk heb mijn agenda niet bij de hand. Wat gaan we op de foto zetten, het stadje zelf? of wordt het een themameet?
even zoeken via googlequote:Op maandag 26 maart 2007 16:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog foto's van Thorn?
Daar plak ik ook al niet al te best opquote:
hele weekeind niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ey...een meet in ThornHelaas....ik kan niet
dat zeg jijquote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Daar plak ik ook al niet al te best op![]()
Doe es liefquote:
De 22 organiseer ik zelf een fietstocht.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:25 schreef fraubitch het volgende:
ik wil het trouwens ook wel verschuiven naar de 22e hoor, maar dat is een zondag en dan is het OV nog kutter.
de 21e was maar gewoon een idee, ben erg flexibel
Ga je zondags ook?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zit dan in Haarzuilen op de ElfFantasyFair 2007
Een week eerder zou mij een stuk beter uitkomenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:25 schreef fraubitch het volgende:
ik wil het trouwens ook wel verschuiven naar de 22e hoor, maar dat is een zondag en dan is het OV nog kutter.
de 21e was maar gewoon een idee, ben erg flexibel
Hele weekendquote:Op maandag 26 maart 2007 17:59 schreef Yoni het volgende:
Hmm jammer, ik ga 21 april al naar een OUD meet. En zondag naar de EFF![]()
[..]
Ga je zondags ook?
Nope. Iets teveel meets de komende tijd, dus maar even een weekendje rust tussendoor. Plus dat ik een nieuwe eetkamertafel op ga halenquote:
21 april fantasyfair, 22 april dansvoorstelling vastleggen....week later kan ik welquote:Op maandag 26 maart 2007 18:36 schreef fraubitch het volgende:
ja jongens mag ook een week later hoor!
Dan kan ik! Geen voorkeur voor zat of zon btwquote:Op maandag 26 maart 2007 18:36 schreef fraubitch het volgende:
Doe je nou een week later? Ik wil wel graag hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 18:36 schreef fraubitch het volgende:
ik kom ws met de trein, dus hou me aanbevolen voor pick-ups en drop-offs.quote:Op maandag 2 april 2007 18:17 schreef ..zapper het volgende:
Ik wil eventueel wel iemand meenemen die kant op, maar blijf er zelf dan een nachtje hangen, wat betekent dat ik die persoon op CS Roermond drop voor de terugreis.
Doe je Utrecht aan?quote:Op maandag 2 april 2007 20:15 schreef pea4fun het volgende:
Als er iemand van een station geplukt moet worden ben ik best bereid even een rondje om te doen hoor.
Dat rondje is me iets te ver omquote:
In welk jaar was dat? Toen het zo enorm groot was, dacht 2001 of 2002. Vond je er niks aan of wat?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:34 schreef Tism het volgende:
Hmmm, ben ooit eens op dat "bomenfeest" bij Thorn geweest!
Valt dat niet toevallig samen, met die meet!?![]()
Nou dan wordt het tijd voor de organisatrice om een lijstje te maken met wie er komen, en aan te geven waar we verzamelen en hoe laatquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:22 schreef fraubitch het volgende:
even een flinke schop geven hier
het is al bijna zover!
Nee, een paar jaartjes eerder, toen was het nog niet zo groot, en de dag erna moesten die gasten die dat georganiseerd hadden op 't matje komen bij de burgemeester van Thorn!quote:Op maandag 2 april 2007 20:17 schreef denka het volgende:
[..]
In welk jaar was dat? Toen het zo enorm groot was, dacht 2001 of 2002. Vond je er niks aan of wat?
Jaja ik ken de verhalen en de mensenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, een paar jaartjes eerder, toen was het nog niet zo groot, en de dag erna moesten die gasten die dat georganiseerd hadden op 't matje komen bij de burgemeester van Thorn!
Kwam er toevallig bij uit, via een kennis van me, die vroeg me of ik zin had om mee te gaan.
Ik vond 't te gek! Lekker gefeest, daar.
![]()
Dat dacht ik toen ook al!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:04 schreef denka het volgende:
[..]
Jaja ik ken de verhalen en de mensenToen het zo enorm groot was, was ook gelijk het einde van de grote opzet
Jammer want dat feest kon echt uitgroeien tot iets heel groots met de nodigde bekendheid. Maar dat krijg je in dorpjes met zeikerds en het bejaardentehuis wat er ligt
![]()
Nu is het wel lekker intiem en dat heeft ook wel iets. Vorig jaar was erg goed en kan niet wachten tot dit jaar. Gelukkig zal er binnenkort alweer het "spring in the air feest" zijn voor de opening van het waterseizoen met natuurlijk de nodige feestjes![]()
![]()
Moet je doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ook al!![]()
Misschien dat ik dit jaar er ook weer een keer bij ben.![]()
luiaardquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef fraubitch het volgende:
veranderd!
ik bedacht me net, als jullie toch langs komen hoef ik niet te fietsen![]()
Ik heb een nog beter idee, dat zal ik ff in pm zettenquote:
Als ik je vanavond niet op msn bespeur stuur ik jou ook nog wel een pmmetjequote:Op maandag 23 april 2007 09:50 schreef Vliegvrager het volgende:Ik wil ook nog wel een lift vanaf een willekeurig station
Ow, daar had ik ook al mee gepmmed, maar als je hem in eindhoven oppikt is dat voor hem nóg makkelijker natuurlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 19:19 schreef ..zapper het volgende:
Ik ga didot oppikken en dan vanuit EHV wat mij betreft direct door naar Thorn. Daar wil ik dan wel nog graag even weten waar we aldaar verzamelen en hoelaat.
LOL...maakt mij niet uit hoor, zeg het maarquote:Op maandag 23 april 2007 19:59 schreef didotcicero het volgende:
*deelt zichzelf in 2-en zodat 'ie zowel met Zapper als met Pea mee kan*![]()
Nou vertel maar hoe laat en waar, dan weet ik ook hoe laat ik hier moet vertrekken enzoquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef fraubitch het volgende:
veranderd!
ik bedacht me net, als jullie toch langs komen hoef ik niet te fietsen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |