Helaas telt de M niet mee volgens de definitie van de Nederlandse architectuurclub. En al zeker niet als je meeneemt wat ik erboven schrijf daarom schreef ik het er ook bijquote:Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Montevideo
Dat komt meer in de richting, maar het heet heul anders....quote:Op zondag 25 maart 2007 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nationale Nederlanden gebouw
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:19 schreef Mister1977 het volgende:
Delftse Poort
Vind ik ook. En als ze dan toch antennes meerekenen dan is de CN-Tower gewoon de hoogste vrijstaande constructie.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:16 schreef Mark_V het volgende:
Ik blijf het altijd een zooitje genicht vinden met die hoogste gebouwen. Wat mij betreft is de Sears Tower nog steeds de hoogste toren ter wereld. Al die gare aziatische torens hebben gewoon een frutseltje erop waardoor ze extra hoog zijn, maar de bovenste floor waar je kan lopen/werken is nog steeds het hoogst bij sears. Vooral het feit dat de spriet van de petronas torens WEL en van de Sears NIET worden meegerekend is uiterst dubieus....
Raar dat ze bij de Sears tower niet ook even een leip frutseltje erop hebben gezet. Dan waren ze met gemak weer de hoogste toren geworden....quote:Op zondag 25 maart 2007 22:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Vind ik ook. En als ze dan toch antennes meerekenen dan is de CN-Tower gewoon de hoogste vrijstaande constructie.
Van mij mag je het punt hebben, zonder jouw aanwijzing was ik er niet meer opgekomen.....quote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef Strychnine het volgende:
Ben toch wel trots op mezelf dat ik dat wist
Ah zo bedoelde ik het niet hoor, jij was wat preciezerquote:Op zondag 25 maart 2007 22:28 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Van mij mag je het punt hebben, zonder jouw aanwijzing was ik er niet meer opgekomen.....
Ow ik dacht dat ik het punt aan Strychnine kon geven.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:30 schreef Mark_V het volgende:
hebreeuws?
Wat mij betreft wel, zij heeft er het meeste recht op....quote:Op zondag 25 maart 2007 22:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ik het punt aan Strychnine kon geven.![]()
Dat is uiteraard ook goed.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:30 schreef Mark_V het volgende:
hebreeuws?
Was het eerste. Jupiter leek veel op Zeus volgens de Romeinen, maar Jupiter wordt toch als officiele God van de Romeinen beschouwt.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:35 schreef DiviFilius het volgende:
Jupiter
Ja Uranus werd geboot door Saturnus, en die werd weer geboot door jupiterquote:Op zondag 25 maart 2007 22:37 schreef Mister1977 het volgende:
Zijn er meer goede antwoorden?
En Uranus geboot door Gaia, waar hij vervolgens een kind mee maakte.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ja Uranus werd geboot door Saturnus, en die werd weer geboot door jupiter
Samen met Satunus that was, beetje zijn zak eraf snijdenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En Uranus geboot door Gaia, waar hij vervolgens een kind mee maakte.![]()
Zieke figuren had je in die tijd.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:41 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Samen met Satunus that was, beetje zijn zak eraf snijden
Ja dat is de lelijkerd die ik zocht.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:43 schreef Mark_V het volgende:
pan
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:43 schreef Mark_V het volgende:
pan
Dat was die figuur waar we het woord panisch aan te danken hebben.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:44 schreef Mark_V het volgende:
echt een renzig ventje die pan.....
beetje een fluit maken van een net in een rietstengel veranderde schone waar je achteraan zit
Pan is famous for his sexual powers, and is often depicted with an erect phallusquote:Op zondag 25 maart 2007 22:43 schreef ScottTracy het volgende:
Maar hij heeft wel geile oogjes?
ja maar hij heeft wel een lekkere chickquote:Op zondag 25 maart 2007 22:45 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat was die figuur waar we het woord panisch aan te danken hebben.
Maar wat was het met Hephaistos. Daar hangt me ook iets van bij dat het niet moeders mooiste was. Kreupel na een val.
Hier hebben we hem:quote:Op zondag 25 maart 2007 22:44 schreef DiviFilius het volgende:
[..], de god waar onder andere paniek en de panfluit naar zijn vernoemd
Mark_V +1
Punten deel 682
Mister1977 1
Strychnine 1
DiviFilius 1
Mark_V 1
Ceres was ook gut gewesen.....quote:Op zondag 25 maart 2007 22:48 schreef Yestuuur het volgende:
demeter?
Daar word ik altijd goed hard om afgefakkeld, dus dat durruf ik niet meerquote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef Mister1977 het volgende:
Ik vind het wel weer eens tijd worden voor een echte natuurwetenschappelijke vraag.
Dus ik heb al die vragen gemist?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Daar word ik altijd om afgefakkeld, dus dat durruf ik niet meer![]()
Die staat in het plaatje erboven naast Pan.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:49 schreef Mapani het volgende:
Aphrodite?
mee eensquote:Op zondag 25 maart 2007 22:59 schreef Mark_V het volgende:
Grrr het is al 11 uur maar het VOELT nog helemaal niet als 11 uur..... zomertijd
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:02 schreef Yestuuur het volgende:
icarus.. die mythe dat ie te dicht bij de zon vliegt en valt..
Daedalus had het labyrinth ontworpen.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:03 schreef Mark_V het volgende:
het is een vervolg van de mythe van het minotaurus gebeuren
en gezorgd dat die koningin met die stier kon *ahem* zodat die minotaurus geboren werd.....quote:Op zondag 25 maart 2007 23:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Daedalus had het labyrinth ontworpen.
Het is allebei goed, maar mijn antwoord kwam eerst.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:11 schreef Yestuuur het volgende:
Omdat kwik makkelijk verbindingen (amalgamen) vormt met goud, wordt het toegepast om goud te isoleren uit gouderts.
Je mag dan gewoon door hoor, zo erg is het nou ook weer niet....quote:Op zondag 25 maart 2007 23:11 schreef Strychnine het volgende:
Wacht even lieverds, mijn antwoord was fout dus het is niet aan mij om de vraag te stellen, ik heb hem al weg gehaald.
Lekker laten staan. Gewoon doorgaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:11 schreef Strychnine het volgende:
Wacht even lieverds, mijn antwoord was fout dus het is niet aan mij om de vraag te stellen, ik heb hem al weg gehaald.
Edit
en nu lijkt mijn antwoord weer wel goed te zijn, dus ik laat het jullie uitvechten wie het nu goed had of niet.
In dat geval heeft Mark als eerste alle 8 genoemd, en gaan de punten naar hem.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:11 schreef Mark_V het volgende:
cairo
luxor
aswan
sharm al sheik
hurgadha
alexandrie
port said
suez
Davinia +1quote:Op zondag 25 maart 2007 23:19 schreef DaviniaHR het volgende:
Of redox, dat er NaOH vrijkomt.
Als je electrolyseert vanuit een waterige oplossing krijg je altijd NaOH.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:22 schreef De_Melkboer het volgende:
Volgens mij doet Akzo aan elektrolyse in de Botlek, daar komt Na en Cl vrij, met Na wordt weer NaOH gemaakt, en met de Cl wordt HCL gemaakt in een syntheseproces
verder nog Argon en kryptonquote:
Het moest van ver komen, maar nou je het zegt,quote:Op zondag 25 maart 2007 23:23 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Als je electrolyseert vanuit een waterige oplossing krijg je altijd NaOH.
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:33 schreef SaskiaR het volgende:
Caligula
Je had net gereageerd op de gasvraag.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:35 schreef SaskiaR het volgende:
Wist je dat ik er was dan?
Oja... de gassen zijn me naar 't hoofd gestegenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je had net gereageerd op de gasvraag.
Hmmm, kan ik dit goedkeuren?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:43 schreef DaviniaHR het volgende:
Zo'n ding dat de indianen gebruikten. Zo'n mislukte bijl, zeg maar.
Ik vind van welquote:
En Destiny's Child heeft ook Emotions gecovered, en Celine Dion heeft Immortality gecovered. En nog veel meer...quote:Op zondag 25 maart 2007 23:51 schreef ScottTracy het volgende:
Nee Steps heette dat groepje van Tragedy!
Ook niet, maar we komen er wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:21 schreef bork het volgende:
crosstown traffic Jimi Hendrix
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef bork het volgende:
all along the watchtower Jimi Hendrix
Niet, volgens mij. Je gaat ervan uit. En soms vallen mensen door de mand omdat ze spelfouten van een bron overnemen of 'rare' antwoorden geven, die bij nader onderzoek een foutje in de Google-resultaten blijken. Of dat vaak gebeurt, weet ik niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:26 schreef bork het volgende:
van niet opzoeken hadik al wel gelezen, hoe controleer je dit btw?
Er staat toch een vraag open?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
En nu ?
ok, ik was niet kapot van het ijsberenliedje is dat erg?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:41 schreef broer het volgende:
[..]
Niet, volgens mij. Je gaat ervan uit. En soms vallen mensen door de mand omdat ze spelfouten van een bron overnemen of 'rare' antwoorden geven, die bij nader onderzoek een foutje in de Google-resultaten blijken. Of dat vaak gebeurt, weet ik niet.
Op jouw vraag: geen idee.
Opnieuw: geen idee, ik heb het niet geluisterd.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:43 schreef bork het volgende:
ok, ik was niet kapot van het ijsberenliedje is dat erg?
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:43 schreef bork het volgende:
[..]
ok, ik was niet kapot van het ijsberenliedje is dat erg?
neequote:Op maandag 26 maart 2007 00:48 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
, je bent niet de enige
![]()
m.b.t. je vraag, is het het dat fort in België ?
anders geen idee
Is niet lastig, de folders die ik kreeg die hadden het over een fort, waar Verdun in werd vermeld als fort. Affijn, het behoorde toen bij Oostenrijk-Hongarije.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:12 schreef Gekke_Belg het volgende:
Ik wil niet lastig doen, maar Verdun is eigenlijk geen fort, maar de naam van de slag die daar geleverd is. Volgens mij waren er 2 of 3 forten tijdens die slag betrokken en is Verdun zelf gewoon een stad en geen fort...
Weet ik niet moet wel iets corrigeren, misschien was de gids destijds te enthousiastquote:Op maandag 26 maart 2007 01:24 schreef Gekke_Belg het volgende:
Op zich is er in Verdun wel een citadel die als fort kan beschouwd worden, maar dan kunnen Luik, Namen en Antwerpen in die tijd ook gezien worden als gigantische forten...
He Bork.... jij hierquote:Op maandag 26 maart 2007 01:37 schreef bork het volgende:
De stad wordt als fort bestempeld, begint met een P.
Nee joh, het is een stad in Polenquote:Op maandag 26 maart 2007 07:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Poperingen
mm ja, ja. Het vervelende is ik onthoud de meest stompzinnige details, en deze schoot me gewoon als eerste te binnen en daarna nog vele anderenquote:Op maandag 26 maart 2007 07:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He Bork.... jij hier
Tweede wereldoorlog mag maar het is een algemene kennis quiz.... (deze vraag kan : maar waar V2's in Den Haag hebben gestaan wordt hier lastig)
Nee, dat is in Tsjechie.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh ja, daar zijn laatst die kazematten opgengegaan. Enorm groot.
Pilzen?
nee, tweede letter R.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Pavel
Tsja dat komt omdat jij en ik en nu nog altijd een erg westers georienteerde geschiedenis hebben geleerd op school.quote:
Op mijn school kon de geschiedenislerares alleen maar over WOII praten. WOI is sowieso weinig onderwezen in Nederland.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:50 schreef bork het volgende:
[..]
Tsja dat komt omdat jij en ik en nu nog altijd een erg westers georienteerde geschiedenis hebben geleerd op school.
Nou Pr....śl dus.
Ja dat klopt bij ook wel, komt het neer op zelfeducatie. Je wordt papa zie ik, ben zelf de trotse papa van Bram 20-08-2005. Ik heb een tijdje het volgende gebruikt als onderschrift bij mijn nick -> lilypie Baby afteller http://nl.lilypie.com/FAQ_0.html. Ideetje?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Op mijn school kon de geschiedenislerares alleen maar over WOII praten. WOI is sowieso weinig onderwezen in Nederland.
Leuk idee, alleen doe ik nog iets fout, helaas.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:09 schreef bork het volgende:
[..]
Ja dat klopt bij ook wel, komt het neer op zelfeducatie. Je wordt papa zie ik, ben zelf de trotse papa van Bram 20-08-2005. Ik heb een tijdje het volgende gebruikt als onderschrift bij mijn nick -> lilypie Baby afteller http://nl.lilypie.com/FAQ_0.html. Ideetje?
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:29 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Pretsl?
Edit: over negen minuten ben ik hier weg (mediatheek)
"These Pretsls are making me thirsty."quote:Op maandag 26 maart 2007 10:29 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Pretsl?
Edit: over negen minuten ben ik hier weg (mediatheek)
No you got it all wrong, it's : "THESE pretzels are making me thirsty!"quote:Op maandag 26 maart 2007 11:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
"These Pretsls are making me thirsty."
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Dit is de gecombineerde kroon van Boven en Beneden Egypte.
Jamaar dan klopt het niet meer met de schrijfwijze van Keileweg-ethicus. Fonetisch zit het dicht in de buurt!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:04 schreef Mark_V het volgende:
[..]
No you got it all wrong, it's : "THESE pretzels are making me thirsty!"
Met het risico om de ironie van je stelling te negeren en hier voor lul te staan damn you irony on the net .....quote:Op maandag 26 maart 2007 12:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Jamaar dan klopt het niet meer met de schrijfwijze van Keileweg-ethicus. Fonetisch zit het dicht in de buurt!![]()
Nee ik had hem al door. Zie verbetering posts.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Met het risico om de ironie van je stelling te negeren en hier voor lul te staan damn you irony on the net .....
Het verbeteren van de pretzel schrijfwijze was ook niet de bedoeling van de quote....
Ok dan zijn we nu blij dat we beide verlicht zijn betreffende uitermate toffe Seinfeld quotesquote:Op maandag 26 maart 2007 12:10 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee ik had hem al door. Zie verbetering posts.
Ik kom erg traag op gang deze maandag.![]()
Ja inderdaad. Ik heb ook eens een SNL parodie op Seinfeld gezien waarin dat ook erg duidelijk naar voren komt. Staat alleen niet op Youtube.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:18 schreef Mark_V het volgende:
Die auditions waren weer hilarious, het valt me nu pas op wat voor aparte manier van praten die jerry eigenlijk heeft...
@Mister, PR heeft een baan *ril*, dus die moet weleens iets doen......
En wie is Bram nou weer?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:22 schreef bork het volgende:
was ook ff weg, boodschappen doen met Bram, tsonge watjes het moet zijn: Przemyśl
http://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Przemysl
Bram is kiddo van 17 maandenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:24 schreef Mark_V het volgende:
[..]
En wie is Bram nou weer?
Nooit van Premsyl gehoord trouwensch....
Nou hij kent meer dan 100 woorden en een paar woorden 8er elkaar zoals: papa roken? Of dat praten is kan ik niet zeggen, het is wel erg leuk.quote:
Is dat diegene dat hij in de bak zit en wie het langste zonder "male rape" kan.....quote:Op maandag 26 maart 2007 12:22 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb ook eens een SNL parodie op Seinfeld gezien waarin dat ook erg duidelijk naar voren komt. Staat alleen niet op Youtube.![]()
Oh, PR doet Fok naast een baan!
Oh dan kan je er al wel mee communiceren, dat is wel tof. Anders lijkt me er niks aan, zo'n babydinges.....quote:Op maandag 26 maart 2007 12:36 schreef bork het volgende:
[..]
Nou hij kent meer dan 100 woorden en een paar woorden 8er elkaar zoals: papa roken? Of dat praten is kan ik niet zeggen, het is wel erg leuk.
Die heb ik nog nooit gezien!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Is dat diegene dat hij in de bak zit en wie het langste zonder "male rape" kan.....
Ik ga kijken, deze bedoelde ik trouwens:quote:Op maandag 26 maart 2007 12:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien!
Nee, deze gaat gewoon over de dagelijkse gesprekken bij Seinfeld thuis met een "Buffy the Vampire" setting.
Gevonden: http://www.seinfeld-fan.n(...)feld%20Crossover.avi
Ik heb er al eentje bedacht ivm extreme traagheid van jouw kantquote:Op maandag 26 maart 2007 12:44 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoi, hoi, ben weer beschikbaar. IK zal eens over een vraag gaan nadenken
Ik kan hem straks kijken.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ga kijken, deze bedoelde ik trouwens:
http://www.youtube.com/watch?v=h3XtJf8wfEw
Mjah, nog steeds met afstand de beste serie ooit. Die nieuwerwetse series met 80 verhaallijnen en superlangzame progress (24, prison break) vind ik allemaal maar niks. Zeker omdat je daar een heel seizoen moet kijken voordat je er een beetje in bent....quote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik kan hem straks kijken.
Ik baal er trouwens nog regelmatig van dat die comedy is gestopt. Een van de weinige series die zelfs na 9 jaar nog niets aan originaliteit inleverde. Maarja, stoppen op het hoogtepunt is misschien het beste.
Over die psycho fasen: geen idee.
GENIUS, inderdaad!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:49 schreef Mister1977 het volgende:
"Who showers, AS A BAT?"
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef Soempie het volgende:
Die heb ik al eens gevraagd
orale, anale, fallische, latentie, genitale
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:10 schreef Mark_V het volgende:
Ik zit ff in je postgeschiedenis te kijken soemp, maar je zit werkelijk alleen nog maar in de SC te rommelen zeg. Ik vind eigenlijk dat je een minimale activiteit in de AKQ zelf moet hebben om uberhaupt in de SC te mogen komen.
Wie is voor?
OT: borsthaarofoob![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:10 schreef Mark_V het volgende:
Ik zit ff in je postgeschiedenis te kijken soemp, maar je zit werkelijk alleen nog maar in de SC te rommelen zeg. Ik vind eigenlijk dat je een minimale activiteit in de AKQ zelf moet hebben om uberhaupt in de SC te mogen komen.
Wie is voor?
OT: borsthaarofoob![]()
Reken hem goed. Het is gewoon de Tiberian seriequote:Op maandag 26 maart 2007 13:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Series?
Tiberian Dawn
Red Alert
Generals
Ja, klopt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:12 schreef Mark_V het volgende:
haha dat was mijn eerste opmerking in de AKQ volgens mij, uitleggen wat een RA-junkie was
volgens mij zelfs tegen soemp
Ik ga weer.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Vijf liedjes van Andre van Duin?
Vnadaag al? Dan moet ik snel een nieuwe compu kopenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef Mark_V het volgende:
Trouwens: vandaag is tiberium wars uitgekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U bent gezaktquote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef bork het volgende:
BIM Bam
Er staat een paard in de gang
willempie
Heb hele grote bloemkolen
we zullen doorgaan
Ik heb de GDI al uitgespeeldquote:Op maandag 26 maart 2007 13:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Vnadaag al? Dan moet ik snel een nieuwe compu kopen![]()
Wel effies gehad, is niet echt heel makkelijk om eerlijk te zijn....quote:Op maandag 26 maart 2007 13:22 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel legaal... Is het zo makkelijk, of heb je het spel al een tijdje?
Dat bedoel ik. En jij hebt het al uitgespeeldquote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef Mark_V het volgende:
hmmm ik lees net dat hij pas de 29ste officieel in de winkels ligt....
Is dit de vraag?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:20 schreef bork het volgende:
oude naam van het UMC.
Jah Persoonlijke briefings door A/B acteursquote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef Mark_V het volgende:
Trouwens: vandaag is tiberium wars uitgekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben dan ook nogal een RTS idioot.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En jij hebt het al uitgespeeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |