flauw hoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:11 schreef Ciscus het volgende:
en geen tips daarbij, behalve ééntje die ik voor mezelf houd.
In Ede wonen alleen Tokkies, die doen alles voor shag.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Och, dat kan toch best in deze tijd? Ze schijnen tegenwoordig alles te doen voor een BrEeZaH.
Niet hier in Ede blijkbaar, en aangezien ik die zoete troep niet hoef kom ik nooit van die dingen af![]()
Nee hoor, vind het wel prima zo eigenlijkquote:
Jaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaa, dat ken ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het wel prima zo eigenlijk.
Ik word later echt zo'n zielig oud wijf, alleen met cavia's ipv katten.
Maar jij rookt toch helemaal niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Ede wonen alleen Tokkies, die doen alles voor shag.
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef broer het volgende:
Verdomd! Zou een relatie de oplossing zijn voor mijn chronische slaapgebrek?
Herkenbaar. Ik slaap gemiddeld 5 uur per nacht in mn eentje. Als er iemand naast me ligt, slaap ik nog minder of heeeel veel meerquote:Op maandag 26 maart 2007 23:48 schreef GotC het volgende:
Vervelend, nu ik ook weer een tijdje single ben, slaap ik weer slechter.
M'sieur l'erreur!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:44 schreef cerror het volgende:
Ah. Singles.
Nou, ik ben om, hoor. Morgen ga ik meteen zoeken.quote:
Is V-power iets voor jou?quote:en ik woon nog eventjes in Nijmegen
Nou, lijkt me geregeld. Heb jij ook slaaptekort, soms?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:02 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb nog ruimte in mijn bed, en ik woon nog eventjes in Nijmegen. Als je maar wel weggaat voordat het mei wordt.
Mais oui!quote:
Tip: Ondergoed teruggeven voor er een andere scharrel blijft pitten. Dat geeft zo'n gelul.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:02 schreef GotC het volgende:
Ik heb nog een zooi spullen bij m'n ex liggenEn hij hier ook. Beetje mislukte scharrel dus, volgens Thisbe
.
Dit valt onder het punt "ervaringen uitwisselen"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:21 schreef OldJeller het volgende:
Het lijkt alsof dit het 'Singles, verzamel u en ga op jacht!' topic is..
Iedereen staat in de startblokken om wat afleiding (scharrel) te vinden.
Gelukkig is het geen ondergoedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Tip: Ondergoed teruggeven voor er een andere scharrel blijft pitten. Dat geeft zo'n gelul..
Tandenborstel of scheermesjes zorgt ook voor rare vragen.quote:
DVD's, Xbox spelletjes en vage boeken ook?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Tandenborstel of scheermesjes zorgt ook voor rare vragen..
Werd je weleens Hermione genoemd tijdens te sex?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:28 schreef GotC het volgende:
[..]
DVD's, Xbox spelletjes en vage boeken ook?.
Als zijn scharrel z'n 'nieuwe' xbox spelletjes ziet... Allemaal Harry Potter enzo
!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Werd je weleens Hermione genoemd tijdens te sex?
Maar ondertussen ben je natuurlijk, zoals bijna elke vrijgezelle vrouw van 'jouw leeftijd', naarstig op zoek naar een geschikte kerel die mee wil helpen je kindjes op te voeden.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:52 schreef Thisbe het volgende:
Ah. Singles!
Zal ik er dan maar een paar tips tegenaan gooien voor de echte fans van het single leven?
1) Hou een scharrel nooit langer aan dan 2-3 maanden. Daarna gaan ze denken dat ze eisen aan je mogen stellen omdat jullie een 'relatie' hebben.
2) Geef je mobiele nummer liever niet, laat ze maar mailen. Tenzij je zin hebt om tot in de lengte der dagen lastig gevallen te worden nadat het 'uit' is.
3) Vertel nooit waar je ouders of andere familieleden precies wonen, sommigen denken je lastig te mogen vallen terwijl aan het paasontbijt zit.
4) Zorg ervoor dat je nooit persoonlijke dingen laat liggen bij je scharrel, zo kun je altijd uit zijn/haar leven verdwijnen zonder gedoe.
5) Laat je niet verleiden tot een moddergevecht nadat het 'uit' is, verbreek gewoon al het contact.
Enkele luchtige handreikingen voor gezellig scharrelen.![]()
Ik heb nou eenmaal een goeie timingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Ffs, ik wilde eik zeggen ik ga weg en ik zie ineens allemaal SC, ik kom terug en gelijk weer n mod.
Wollah, omdat jij niet op uiterlijk valt betekent het dat geen een vrouw dat doet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:31 schreef Natural_Mystic het volgende:
Het klopt dat vrouwen het uiterlijk van hun partner minder belangrijk vinden dan mannen. Ik ben op de gekste types gevallen, van hippies met grote krullenbossen tot jongens met dreadlocks, marokkanen...alles is wel een keer voorbij gekomen. Het uiterlijk boeit me niet zo. Zelf ben ik nog single en het bevalt wel. Sterker nog, ik heb nog nooit een relatie gehad. Onbewust heb ik toch wel een beetje bindingsangst. Ik voel me nog veel te jong om mezelf aan iemand te binden. Maar aan de andere kant wil ik af en toe wel een relatie, vertrouwd tegen iemand aankruipen...dat doe je bij een one-night-stand niet zo snel.
Ze valt in ieder geval niet echt op innerlijk gezien de murk in het rijtje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wollah, omdat jij niet op uiterlijk valt betekent het dat geen een vrouw dat doet?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze valt in ieder geval niet echt op innerlijk gezien de murk in het rijtje.![]()
je zeg het nou wel maar 98% van de vrouwen doen het wel en van die 2 % weten ze het niet eens zeker in welke mate...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:31 schreef Natural_Mystic het volgende:
Het klopt dat vrouwen het uiterlijk van hun partner minder belangrijk vinden dan mannen. Ik ben op de gekste types gevallen, van hippies met grote krullenbossen tot jongens met dreadlocks, marokkanen...alles is wel een keer voorbij gekomen. Het uiterlijk boeit me niet zo. Zelf ben ik nog single en het bevalt wel. Sterker nog, ik heb nog nooit een relatie gehad. Onbewust heb ik toch wel een beetje bindingsangst. Ik voel me nog veel te jong om mezelf aan iemand te binden. Maar aan de andere kant wil ik af en toe wel een relatie, vertrouwd tegen iemand aankruipen...dat doe je bij een one-night-stand niet zo snel.
Een mirakel ontpopt zich vannacht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:07 schreef kastanova het volgende:
Nah, ik zal me ook maar eens melden dan.
Ok, dit topic komt toevallig met je tussenfase.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben vaker vrijgezel dan gebonden man.
Tot nu toe waren mijn relaties meestal de tussenfasesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, dit topic komt toevallig met je tussenfase.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |