abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47655376
Ik kan nu rustig spontaan met een collega uit eten of gewoon lekker in de stad blijven hangen. Andere collega's van me hebben die spontane acties niet echt (nee ik moet nu echt weg hoor!)
pi_47655380
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij een relatie hoef je niet constant bij elkaar in de buurt te zijn hoor en al helemaal in het begin niet
de paar vriendjes die ik gehad heb dachten daar dus anders over...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_47655386
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:35 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nou ja, dat is ook maar net de invulling die je aan een relatie geeft. Een relatie kan best minder knus zijn dan een siamese tweeling in mijn ervaring.

anders had ik vermoedelijk zelden meer dan een paar weken volgemaakt .
Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik kijk alleen naar hoe anderen met hun verliefdheid omgingen, en die hadden alleen oog voor elkaar en zaten het liefst aan elkaar genaaid. Maar zo werkt verliefdheid dus, ik vraag me af of dat normaal gedrag is, en ik wil dat helemaal niet doen zelf mocht ik ooit een relatie krijgen.
Tap tap tap
pi_47655438
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:37 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

de paar vriendjes die ik gehad heb dachten daar dus anders over...
Mijn ex ook.

En alles "samen" willen doen. Ook al is het een bedrijfsuitje (waarbij partners niet altijd bij mogen zijn).
pi_47655456
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:37 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

True, je denkt heel makkelijk "pas je maar aan mij aan", en dan kom je natuurlijk nergens. Maar het toch natuurlijk bij een relatie dat beiden wat opofferen voor de relatie? Het is misschien moeilijk om je dat te realiseren, maar als je daar niet voor open staat, veel succes!
Dat bedoelde ik dus niet. Dat je bewust opstellen als degene om wie het universum draait en degene die dus geen compromissen hoeft te maken meestal niet het geijkte resultaat oplevert geloof ik zo.

Wat ik bedoel is dat je gaandeweg zo gehecht raakt aan je single leventje dat je veel meer opziet tegen die compromissen dan strikt noodzakelijk zou zijn en je daardoor kansen laat schieten "want het zal het toch wel niet waard zijn".
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_47655498
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

als je niet op jezelf kunt wonen lijkt t me ook nie handig om samen te gaan wonen...
dan ben je meteen zo afhankelijk, stel je wilt t uitmaken maar dat kan dan niet omdat je t niet kunt betalen om op jezelf te wonen...

eerst leren zelfstandig te zijn.. dan kan je een relatie aan gaan om de goede reden
Ik wil zowieso op mezelf wonen. Stel, ik ontmoet nu een leuke gozer, dan zou het nog iets van 3 jaar duren voor ik daar mee zou durven hokken. Of je moet wel erg zeker zijn van je relatie. M'n nicht ging het huis uit en kocht gelijk met d'r vriend van twee jaar een huis omdat ze het eigenlijk idioot vond om eerst een klein huurhok te nemen terwijl ze toch de helft van de tijd in het appartement van d'r vriend zat. Maar die waren dus erg zeker van hun relatie.
Tap tap tap
pi_47655546
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Mijn ex ook.

En alles "samen" willen doen. Ook al is het een bedrijfsuitje (waarbij partners niet altijd bij mogen zijn).
Dat is erg irritant ja. Ik ken in mijn omgeving ook (schrik)voorbeelden....
  zondag 25 maart 2007 @ 22:41:50 #60
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_47655566
Weer een singles topic ??

/medesingle die het wel best vind meldt zich . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_47655595
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:41 schreef martijn_AR het volgende:

[..]

Dat is erg irritant ja. Ik ken in mijn omgeving ook (schrik)voorbeelden....
En dan hoop je dat dat na een paar jaar minder wordt, maar dat is niet altijd zo. Dat is toch zonde? Of heb je geen vrienden meer nodig als je een relatie hebt?
Tap tap tap
pi_47655613
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:40 schreef CherryLips het volgende:
.....Maar die waren dus erg zeker van hun relatie.
De een twijfelt wat meer dan de ander ]
pi_47655643
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik wil zowieso op mezelf wonen. Stel, ik ontmoet nu een leuke gozer, dan zou het nog iets van 3 jaar duren voor ik daar mee zou durven hokken. Of je moet wel erg zeker zijn van je relatie. M'n nicht ging het huis uit en kocht gelijk met d'r vriend van twee jaar een huis omdat ze het eigenlijk idioot vond om eerst een klein huurhok te nemen terwijl ze toch de helft van de tijd in het appartement van d'r vriend zat. Maar die waren dus erg zeker van hun relatie.
Ga huren! Doe ik nu ook, en ik had met mijn vorige vriendin ook samenwoon-plannen. Tot het uiteindelijk niet meer ging en ik het huis maar alleen betrok. Voor kopen moet je inderdaad wat zekerder zijn van je relatie, tenzij je het helemaal zelf kan betalen.
pi_47655648
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En dan hoop je dat dat na een paar jaar minder wordt, maar dat is niet altijd zo. Dat is toch zonde? Of heb je geen vrienden meer nodig als je een relatie hebt?
Er zijn, maar dat is uiteraard maar deels ontopic, legio verhalen van mensen die alleen vrienden hebben als ze geen relatie hebben en die bij uitgaan van de relatie weer met hangende pootjes aan komen waaien terwijl je ze daartussen zo een jaar niet gezien hebt.
pi_47655670
quote:

[..]

Vrienden heb je ALTIJD nodig
pi_47655694
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:43 schreef Litpho het volgende:

[..]

Er zijn, maar dat is uiteraard maar deels ontopic, legio verhalen van mensen die alleen vrienden hebben als ze geen relatie hebben en die bij uitgaan van de relatie weer met hangende pootjes aan komen waaien terwijl je ze daartussen zo een jaar niet gezien hebt.
pi_47655716
quote:

[..]

Dat zijn de mooie verhalen .
Ik kan een bepaald iemand nog steeds af en toe schieten als het op haar vriend en afspraken aankomt.
Tap tap tap
pi_47655776
quote:

[..]

Mijn ex deed niks met vrienden/medestudenten. Dus had ik al bijna ruzie als ik naar een zus ging om te helpen met computerproblemen.

Goed, uiteindelijk heb ik activiteiten met collega's en vrienden/familie opgeofferd voor haar, waarbij ik het idee kreeg dat ik nergens meer thuishoorde qua familie/vrienden/collega's. Maar daar had ze geen begrip voor. Dus kon ze wieberen.
pi_47655809
mwah vrienden heb ik niet echt eigenlijk toch vermaak ik me alleen ook wel, hoewel ik liever een stel vrienden zou hebben/krijgen hier dan een relatie. Maar zoals ik al zei ik vermaak mezelf wel en doe lekker wat ik wil.
pi_47655832
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:46 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Mijn ex deed niks met vrienden/medestudenten. Dus had ik al bijna ruzie als ik naar een zus ging om te helpen met computerproblemen.

Goed, uiteindelijk heb ik activiteiten met collega's en vrienden/familie opgeofferd voor haar, waarbij ik het idee kreeg dat ik nergens meer thuishoorde qua familie/vrienden/collega's. Maar daar had ze geen begrip voor. Dus kon ze wieberen.
Precies je raakt in een sociaal isolement. (net als je ex) en dat is het niet waard!
pi_47655854
Ik ben nu liever single dan in een relatie zitten waarbij de partner geen concurrentie qua aandacht aan kan.
  zondag 25 maart 2007 @ 22:49:16 #72
141482 Q.
JurassiQ
pi_47655912
quote:

[..]

Die zijn bij mij niet welkom, dat soort mensen wil ik niet kennen.
For great justice!
pi_47655917
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ben nu liever single dan in een relatie zitten waarbij de partner geen concurrentie qua aandacht aan kan.
Niet alleen nu.

Prima sig trouwens. Cait'O Riordan voegde zeker met dat nummer heel veel aan de Poguessound toe.
[/offtopic]
pi_47655928
Het nadeel is wel dat je in huis alles zelf moet doen

* martijn_AR gaat aan de afwas
pi_47655957
ik ben sowieso niet echt het aanpassende typje
ja in de eerste week van overweldigende verliefdheid misschien maar daarna niet mere
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_47655968
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah vrienden heb ik niet echt eigenlijk toch vermaak ik me alleen ook wel, hoewel ik liever een stel vrienden zou hebben/krijgen hier dan een relatie. Maar zoals ik al zei ik vermaak mezelf wel en doe lekker wat ik wil.
ik heb ook niet zoveel vrienden meer... mn beste vriendinnen zijn al grondig gesetteld.. en de rest kom uit de categorie die je alleen ziet als ze weer vrijgezel zijn...
maar ik vermaak me prima eigenlijk
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  zondag 25 maart 2007 @ 22:50:18 #77
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_47655974
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Lekker rustig toch ?? Vrienden van mij zien me ook maar iets van 1x in de 2/3 maanden . . .
pi_47656013
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:49 schreef martijn_AR het volgende:
Het nadeel is wel dat je in huis alles zelf moet doen

* martijn_AR gaat aan de afwas
Het voordeel is dat niemand loopt te zeuren als je het eens niet doet of mekkert dat je het fout hebt gedaan .
Tap tap tap
pi_47656036
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:50 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Lekker rustig toch ?? Vrienden van mij zien me ook maar iets van 1x in de 2/3 maanden . . .
mja tioch zo het fijn zijn dat als je ergens meezi, je iemand op kan bellen om iets te gaan doen qua afleiding. Dat heb ik hier niet, het enige is de oppervlakkige werk/studiecontacten, die heel raar op gaan kijken als ik ze buiten werk of studie zal vragen om iets te gaan doen.
  zondag 25 maart 2007 @ 22:52:15 #80
141482 Q.
JurassiQ
pi_47656066
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:50 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

ik heb ook niet zoveel vrienden meer... mn beste vriendinnen zijn al grondig gesetteld.. en de rest kom uit de categorie die je alleen ziet als ze weer vrijgezel zijn...
Ik heb bijna alleen maar vrienden die ook long-time vrijgezel zijn, heerlijk. En van mijn oude vriendenclub is bijna iedereen inmiddels getrouwd maar die zijn nog wel los te weken van hun echtgenotes.
For great justice!
pi_47656088
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:49 schreef Litpho het volgende:

[..]

Niet alleen nu.

Prima sig trouwens. Cait'O Riordan voegde zeker met dat nummer heel veel aan de Poguessound toe.
[/offtopic]
[offtopic]Hehe, Jock Stuart is door meer artiesten uitgevoerd, dan alleen door de Pogues. Ik ken de versie van Rapalje[/offtopic]

Maar gelijk heb je, dergelijke relaties kun je beter vermijden.
pi_47656110
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:50 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn nu al m'n vriendinnen single. Eentje heeft het ruim een jaar geleden uitgemaakt maar tijdens de relatie was ze helemaal niet zo klef met d'r vriend. Maar m'n vriendin van de middelbare school heeft mij en nog iemand als een blok laten vallen voor een gozer, en vlak daarna flikte m'n zus hetzelfde (en na vijf jaar heeft ze nog steeds d'r nukken wat d'r vriend betreft) en m'n nicht deed een jaar later hetzelfde. Ik werd echt tureluurs, al m'n vriendinnen lieten het achter elkaar afweten.
Tap tap tap
pi_47656139
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het voordeel is dat niemand loopt te zeuren als je het eens niet doet of mekkert dat je het fout hebt gedaan .
daar heb je een punt!
pi_47656145
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik heb bijna alleen maar vrienden die ook long-time vrijgezel zijn, heerlijk. En van mijn oude vriendenclub is bijna iedereen inmiddels getrouwd maar die zijn nog wel los te weken van hun echtgenotes.
Ik vraag me af of mannen hier ook anders in zijn dan vrouwen?
Tap tap tap
pi_47656219
neuj. dat ligt meer aan de persoonlijkheid dan aan het geslacht volgens mij
pi_47656231
Ik heb gelukkig ook veel vrienden met relatie die hun eigen gang mogen gaan. Zo heb ik af-en-toe een whisky-avond, een WoW-avond, een slap-geouwehoer-met-wazige-youtube-films avonden.

Of gewoon met vrienden een drankje nuttigen in de stand, met of zonder aanhang.

(soms ben ik jaloers op dergelijke relaties)
  zondag 25 maart 2007 @ 22:55:49 #87
141482 Q.
JurassiQ
pi_47656237
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vraag me af of mannen hier ook anders in zijn dan vrouwen?
Misschien wel. Ik moet zeggen dat ik er in de loop van de jaren wel mee heb leren leven, ik heb wel eens flinke ruzie gehad met mn vrienden omdat ze dusdanig onder de plak zaten dat ze liever op de bank zaten dan mee de kroeg in gingen. Ik en ruzie, dan moet het wel heel erg zijn geweest. Gelukkig is dat jaren geleden. Niet dat ze nu meegaan de kroeg in, maar toch.
For great justice!
  zondag 25 maart 2007 @ 22:55:50 #88
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_47656238
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:51 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
mja tioch zo het fijn zijn dat als je ergens meezi, je iemand op kan bellen om iets te gaan doen qua afleiding. Dat heb ik hier niet, het enige is de oppervlakkige werk/studiecontacten, die heel raar op gaan kijken als ik ze buiten werk of studie zal vragen om iets te gaan doen.
Daar heb ik een paar goeie vrienden voor en rest zijn allemaal wat lossere contacten en je zou kunnen voorstellen om na afloop ergens een biertje te drinken, werkt altijd wel . . .
pi_47656309
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:55 schreef droomkoningin het volgende:
neuj. dat ligt meer aan de persoonlijkheid dan aan het geslacht volgens mij
Mee eens. Met name als de andere helft van de relatie enigszins jaloers is aangelegd wil het nog wel eens vrij lastig zijn om degene die je te vriend wil houden los te weken.
pi_47656675
In mijn omgeving vind ik de vrouwen over het algemeen toch wel 'partnergerichter' dan de mannen, als ze een relatie hebben. Je ziet negen van de tien keer ook dat de vrouw naar de man toe verhuist, als er samengewoond gaat worden en ze wonen allebei aan een andere kant van het land. En waar sommige vriendinnen als ze aan de man zijn kennelijk steevast erg moe worden van de zware combinatie van werken en een vriend hebben, zijn m'n mannelijke gesettlede vrienden nooit te moe om met hun maten voetbal te gaan kijken of naar het cafe te gaan.

Geen idee hoe ik zelf zou zijn nu, ik heb lang geleden eens BIJNA m'n hele eigen leven opgegeven om met m'n vriend samen te gaan wonen aan de andere kant van het land, dat ging net op tijd uit voordat ik m'n vrienden en stad had achtergelaten, en het voelde als een waarschuwing dat je zoiets gewoon nooit moet doen, alsof ik net op tijd was gered.

En ook omdat ik het tegenwoordig verafschuw als iemand alleen nog maar oog heeft voor z'n partner kan ik me moeilijk voorstellen dat ik ooit nog zo in een relatie zou staan. Maar tegelijkertijd zie ik mezelf ook best weer met open ogen dezelfde weg inslaan als destijds, want, ik hoor het mezelf al zeggen, "deze keer voelt het echt anders"
pi_47658043
Alweer 1,5 jaar single, lekker rustig
pi_47658204
Misschien ik dit topic maar eens moet gaan volgen. En natuurlijk voorzien van nuttige tips....als ik die zelf ontdekt heb that is.
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
pi_47658279
*mengt zich ook maar weer in het kringetje*

Ach ja, de tijd dat ik echt met het alleen zijn zat, is inmiddels grotendeels voorbij. Ik heb onderhand wel door dat zwelgen in zelfmedelijden en het als probleem zien bepaald niet meewerkt, dus ik neem het leven maar gewoon zoals het is. Bovendien ben ik dit schooljaar opnieuw gaan studeren, zit ik sindsdien ook op kamers in een iets grotere stad dan het boerengat waar ik vandaan kom, gaat m'n sociale leven er bepaald niet op achteruit en kom ik zelfs met enige regelmaat in de kroeg. Nu nog iets minder de botte lompe boer uithangen, en wie weet is er dan nog wel iemand die zo gek is om wat voor mij te gaan voelen
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_47658785
m.m.m.m.mag ik ook mee doen met het single topic ?
Ik doe niet meer aan een signature
pi_47659062
quote:

[..]

Hebben wij dezelfde vrienden kennissen?

Ik ben ook single en het grote voordeel is toch wel dat je kunt doen en laten wat je wilt.Als ik ooit een relatie krijg dan zal ik daar het meest aan moeten wennen,rekening houden met iemand anders.
pi_47659156
quote:
Op maandag 26 maart 2007 00:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hebben wij dezelfde vrienden kennissen?
Zuidlaren? Dat is niet onmogelijk, maar het lijkt me helaas waarschijnlijker dat er meer van dat soort goede vrienden zijn .
pi_47659165
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:58 schreef Lakai het volgende:
m.m.m.m.mag ik ook mee doen met het single topic ?
je hebt geen relatie staat in je fotoboek dus ik zou niet weten waarom niet
pi_47659235
* DonJames is ook single
Ik heb er niet zo veel moeite mee de laatste tijd

Wat ik wel merk is dat al mijn vrienden óf gaan trouwen/kindjes krijgen, óf hun relatie de deur uit doen. Op zich wel prettig lekker egoïstisch weer, ik heb weer genoeg vrijgezelle vrienden en vriendinnen om mee te gaan stappen of leuke dingen doen. Maar wel raar, het lijkt wel of ze elkaar aansteken ofzo.
pi_47659248
Yes

Ik heb ben nu ongeveer sinds 3 maanden weer single.....af en toe nog wel van die momentjes dat je denkt...jaa vriendin zou wel welkom zijn....

Maar supererg vind ik het niet
Ik doe niet meer aan een signature
pi_47659892
*meld*

Ik vind het héérlijk. Ik ben 24, en heb bij elkaar 7 jaar lang zich in verschillende relationele sferen bevonden. Sinds een maand of 7 ben ik vrijgezel, en dat blijf ik voorlopig ook wel. Niet dat ik niemand kan krijgen, maar ik ben (eindelijk) onafhankelijk. Geen gezeur en hoef niet meer steeds maar rekening te houden met me vriendin, die uiteindelijk toch mijn hart breekt.

Genegenheid en geborgenheid mis ik ook niet. Ik krijg geregeld vriendinnen over de vloer waar ik het harstikke gezellig mee kan hebben zonder dat er sex en/of andere verplichtingen aan te pas hoeft te komen.

En nee, ik ben géén homo!

Moet ook zeggen dat mijn laatste ex de druppel is geweest. Voor mij voorlopig geen (nieuwe) vriendin meer!

[ Bericht 7% gewijzigd door Eliminator20 op 26-03-2007 00:41:41 ]
pi_47660042
ook single...

best lekker soms hoor...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 26 maart 2007 @ 00:47:49 #102
140245 base3ball
State Of Mind
pi_47660199
Meld zich ook.

Nu ruim halfjaar single en daarvoor wat langer zullen we maar zeggen .
Moet zeggen dat ik het nu ook niet mis om een relatie te hebben, maar komt omdat ik nu gewoon nog meer leukedingen te doen heb .

Overigens kan het dus ook andersom. Toen ik net wat kreeg met mijn ex begon een van mijn beste vrienden te zeuren als ik een keertje niet kon, omdat ik met haar uitging. Zo van ja nu heb je geen tijd meer enzo , terwijl ik mijn vrienden met hem daarbij bij wijze van spreken nog vaker zag dan haar. Sowieso was het super irritant, want hij zei ook steeds dat ik altijd mazzel had en hij altijd pech. Dat ik voor t eerst ooit verliefd werd, terwijl hij al meerdere relaties heeft gehad. Maar gewoon blij zijn was er niet bij, toen begon ik me te beseffen dat dat voor zowat alles gold. Als ik eens wat leuks had was t altijd klagen en als hij iets leuks had was ik blij voor hem (lijkt me normaal als vrienden zijnde). Ik heb daarom ook maar gezegd dat ie mocht opzouten
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  maandag 26 maart 2007 @ 00:53:18 #103
136780 Nosh
hurpdurp
pi_47660334
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus niet. Dat je bewust opstellen als degene om wie het universum draait en degene die dus geen compromissen hoeft te maken meestal niet het geijkte resultaat oplevert geloof ik zo.

Wat ik bedoel is dat je gaandeweg zo gehecht raakt aan je single leventje dat je veel meer opziet tegen die compromissen dan strikt noodzakelijk zou zijn en je daardoor kansen laat schieten "want het zal het toch wel niet waard zijn".
Oh zeker.

Nou ben ik sowieso niet van de veranderingen, maar ik merk dat ik bij alles wat minder is dan uitslaande verliefdheid, ik nogal..'terughoudend' ben. Tuurlijk, ik ben gecharmeerd, maar financieel is het zo'n gedoe, en eigenlijk heb ik niet echt tijd, en dat kwartiertje treinen voor een tweede date is best wel een bezwaar.

Daarentegen wil het ook nog wel eens doorslaan naar de andere kant, waardoor ik al in mijn hoofd samenwoningsplannen zit te maken met iemand waarvan ik net haar nummer heb weten te ontfutselen, maar dat houd ik maar op 'jeugdig enthousiasme'.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 26 maart 2007 @ 00:58:48 #104
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_47660456
Ik wist wel dat als ik lang genoeg wachtte, deze reeks weer nieuw leven ingeblazen zou worden.
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef Litpho het volgende:
Klinkt herkenbaar. En het is vreselijk stom, want voor iemand op wie je verliefd bent, zijn die compromissen het heus wel waard. Niettemin stokken bij de pogingen onmiddellijk zodra ik aan de 'verplichtingen' van een eventuele relatie denk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')