Nope. OP gelezen?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:58 schreef Grimm het volgende:
Of is dit weer zo'n depressief anti single topic
Ik doe maar even alsof dit serieus isquote:Op zondag 25 maart 2007 22:01 schreef IndyROKR het volgende:
Hier ook nog single ()
* IndyROKR is ongelofelijk depressief en aan het janken. En niemand om me te troosten.
Maar af en toe zit ik op een zaterdagavond voor de buis, alleen, en dan denk ik toch af en toe dat het wel wat leuker zou zijn met een vriend(in)...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik doe maar even alsof dit serieus is
Dan doe je toch iets fout, je hangt je te veel op aan het ideaal beeld van de relatie. Geniet van het single zijn, doe dingen waar je vriendin moeilijk over zou doen
Waarom ga je d'r dan ook niet op uit op zaterdag avond, als je thuis blijft zitten, ontmoet je ook nooit nieuwe mensenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:05 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Maar af en toe zit ik op een zaterdagavond voor de buis, alleen, en dan denk ik toch af en toe dat het wel wat leuker zou zijn met een vriend(in)...
Ah, je hebt toch vast wel een vriendenkring? Nodig daar een of meerdere personen van uit. Ik geniet van het vrije avondje tegenwoordig. (al weet ik nu al niet meer wat ik gisteravond heb gedaan)quote:Op zondag 25 maart 2007 22:05 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Maar af en toe zit ik op een zaterdagavond voor de buis, alleen, en dan denk ik toch af en toe dat het wel wat leuker zou zijn met een vriend(in)...
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:06 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waarom ga je d'r dan ook niet op uit op zaterdag avond, als je thuis blijft zitten, ontmoet je ook nooit nieuwe mensen
En zoals jou zitten er duizenden anderen, precies in dezelfde situatie, met precies dezelfde gedachte.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:05 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
By the way, i'm (..) serious
Slaap je toch van te voren?van 6-9 slapen is best lekkerquote:Op zondag 25 maart 2007 22:08 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Ik klink nu ongelofelijk saai, maar ik ben blij als ik tot 12 uur nog wakker ben. Ik sta dag in dag uit om half 4 op, en tsja dan ben ik in het weekend kapot.
En zo iemand maken ze mod op R&P?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:04 schreef Nosh het volgende:
Moet er niet aan denken om meteen melodramatisch in een dipje te schieten, zodra ik alleen ben.
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zo iemand maken ze mod op R&P?.
Ontopic: single zijn is okay.
Vrijheid, ronddaten en kijken of je een persoon tegenkomt waarmee het klikt en tot die tijd gewoon gezellig doorgaan met wat je leuk vindt ipv je hele bestaan op te hangen aan de eventueel schaakbare princes die standaard zonder wit paard wordt geleverd (dat paard moet je zelf weer meenemen).
Nou is de vraag (om het topic interessant te houden) of je dat zo wil houden of dat je het wil veranderen en wat je daar eventueel voor zou willen doen?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:19 schreef droomkoningin het volgende:
meld
![]()
tis alweer maanden geleden dat ik een vent van dichtbij gezien heb, dus ik pas hier prima tussen denk ik zo![]()
iddquote:Op zondag 25 maart 2007 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Single of samen,het heeft allebei zo zijn voor en tegens![]()
Dat kan inderdaad een gevolg zijn van negatieve ervaringen, maar denk maar zo, op elk potje past een deksel, dus ook voor jou is er iemand die samen met jou een gelukkige relatie vormt. Houd Hoop!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd
de ene keer denk ik bleegh ik wil een relatie
de andere keer denk ik echt never nooit meer dat ik ook maar ga daten
Hoop in overvloed, maar die berg staat nog eventjes in de wegquote:Op zondag 25 maart 2007 22:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad een gevolg zijn van negatieve ervaringen, maar denk maar zo, op elk potje past een deksel, dus ook voor jou is er iemand die samen met jou een gelukkige relatie vormt. Houd Hoop!
ja maar dat vind ik dan weer zo klinken alsof ik niet compleet ben zonder iemand en het totaal ondenkbaar zou zijn dat ik alleen over zou blijvenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad een gevolg zijn van negatieve ervaringen, maar denk maar zo, op elk potje past een deksel, dus ook voor jou is er iemand die samen met jou een gelukkige relatie vormt. Houd Hoop!
jah dat vraag ik me zelf ook wel es afquote:Op zondag 25 maart 2007 22:22 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nou is de vraag (om het topic interessant te houden) of je dat zo wil houden of dat je het wil veranderen en wat je daar eventueel voor zou willen doen?
]quote:Op zondag 25 maart 2007 22:09 schreef bpm het volgende:
Ik ben sinds kort weer single, na een relatie van bijna 6 jaar, en ik zal je vertellen, ik heb de lol van mijn leven!
Herkenbaar de ene dag ben je blij dat je single bent, maar de dag daarop kun je daar weer anders over denkenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik dan weer zo klinken alsof ik niet compleet ben zonder iemand en het totaal ondenkbaar zou zijn dat ik alleen over zou blijven
sommige mensen willen juist dat
en de ene dag denk ik dat dat de beste optie is en de dag er na zou ik het liefst elke dag bij een lief zijn haha
Misschien denk ik dan te veel na over de toekomst, maar wat ik hier op deze aarde doe met dit leven heeft toch ook echt gevolgen voor anderen, ik doe dit niet allemaal voor mezelf. Ik ga uiteindelijk dood, dus wat voor nut zou het hebben me in te spannen terwijl het toch uiteindelijk voor niks is.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik dan weer zo klinken alsof ik niet compleet ben zonder iemand en het totaal ondenkbaar zou zijn dat ik alleen over zou blijven
sommige mensen willen juist dat
en de ene dag denk ik dat dat de beste optie is en de dag er na zou ik het liefst elke dag bij een lief zijn haha
dat is bij mij zeker t geval... heb t veel te goed zo... dus als ik niet meteen hoteldebotel ben (wat me nog nooit overkomen is) dan vind ik t verrekte lastig om me aan te passenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:30 schreef Litpho het volgende:
Hoe staan mensen tegenover de gedachte dat je vast kan roesten in je single zijn en je minder bereid raakt om de compromissen te sluiten die onlosmakelijk bij een relatie verbonden zijn? Kijk, bij liefde op het eerste gezicht (voor degene die erin geloven) is het makkelijk, dan is als het goed is die drempel het laatste wat in je hoofd opkomt, maar denken jullie dat het mogelijk is dat een dergelijke gewoonte op een onbewust (of nauwelijks bewust) kan hinderen bij het inzien van kansen om ergens iets meer van te maken?
Maar als je alleen bent kun je alles zelf uitzoeken en als er daarna iemand aan komt kloppen, die moet dan maar accepteren wat jij hebt gekozenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
]
Ja maar ik ben nu 25 en wil op mezelf wonen en dat is nou eenmaal goedkoper als je met z'n tweeën bent.
Ja dat is ook herkenbaar. Ik ben al erg lang single en ik zou het erg moeilijk vinden om me aan te passen als er hier iemand bij zou komen zeg maarquote:Op zondag 25 maart 2007 22:30 schreef Litpho het volgende:
Hoe staan mensen tegenover de gedachte dat je vast kan roesten in je single zijn en je minder bereid raakt om de compromissen te sluiten die onlosmakelijk bij een relatie verbonden zijn? .....
Idem.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:32 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
dat is bij mij zeker t geval... heb t veel te goed zo... dus als ik niet meteen hoteldebotel ben (wat me nog nooit overkomen is) dan vind ik t verrekte lastig om me aan te passen![]()
Beter single dan met een kneus opgescheept te zitten zodat je dan maar niet alleen bentquote:Op zondag 25 maart 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben single en dat ook voor de grootste tijd , 2 soort van relaties gehad maar die waren beiden niet echt serieus geloof ik van andermans kant gezien, laat mij dan maar lekker single zijn![]()
Nou ja, dat is ook maar net de invulling die je aan een relatie geeft. Een relatie kan best minder knus zijn dan een siamese tweeling in mijn ervaring.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zoveel gewend aan alleen zijn, ik zou misschien knettergek worden als ik stedes bij iemand moet zijn en nooit meer m'n igen ding kan doen.
als je niet op jezelf kunt wonen lijkt t me ook nie handig om samen te gaan wonen...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
]
Ja maar ik ben nu 25 en wil op mezelf wonen en dat is nou eenmaal goedkoper als je met z'n tweeën bent.
Of zodat je goedkoper kan wonen?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beter single dan met een kneus opgescheept te zitten zodat je dan maar niet alleen bent.
'O ja, ik ga vandaag met dinges weg'quote:Op zondag 25 maart 2007 22:35 schreef martijn_AR het volgende:
Ja het is voor mij iig een vreemde gedachte dat er constant iemand in de buurt is. Ik ben best gesteld op mijn rust
True, je denkt heel makkelijk "pas je maar aan mij aan", en dan kom je natuurlijk nergens. Maar het toch natuurlijk bij een relatie dat beiden wat opofferen voor de relatie? Het is misschien moeilijk om je dat te realiseren, maar als je daar niet voor open staat, veel succes!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:30 schreef Litpho het volgende:
Hoe staan mensen tegenover de gedachte dat je vast kan roesten in je single zijn en je minder bereid raakt om de compromissen te sluiten die onlosmakelijk bij een relatie verbonden zijn? Kijk, bij liefde op het eerste gezicht (voor degene die erin geloven) is het makkelijk, dan is als het goed is die drempel het laatste wat in je hoofd opkomt, maar denken jullie dat het mogelijk is dat een dergelijke gewoonte op een onbewust (of nauwelijks bewust) kan hinderen bij het inzien van kansen om ergens iets meer van te maken?
de paar vriendjes die ik gehad heb dachten daar dus anders over...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij een relatie hoef je niet constant bij elkaar in de buurt te zijn hooren al helemaal in het begin niet
Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik kijk alleen naar hoe anderen met hun verliefdheid omgingen, en die hadden alleen oog voor elkaar en zaten het liefst aan elkaar genaaid. Maar zo werkt verliefdheid dus, ik vraag me af of dat normaal gedrag is, en ik wil dat helemaal niet doen zelf mocht ik ooit een relatie krijgen.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook maar net de invulling die je aan een relatie geeft. Een relatie kan best minder knus zijn dan een siamese tweeling in mijn ervaring.
anders had ik vermoedelijk zelden meer dan een paar weken volgemaakt.
Mijn ex ook.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:37 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
de paar vriendjes die ik gehad heb dachten daar dus anders over...![]()
Dat bedoelde ik dus niet. Dat je bewust opstellen als degene om wie het universum draait en degene die dus geen compromissen hoeft te maken meestal niet het geijkte resultaat oplevert geloof ik zo.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
True, je denkt heel makkelijk "pas je maar aan mij aan", en dan kom je natuurlijk nergens. Maar het toch natuurlijk bij een relatie dat beiden wat opofferen voor de relatie? Het is misschien moeilijk om je dat te realiseren, maar als je daar niet voor open staat, veel succes!
Ik wil zowieso op mezelf wonen. Stel, ik ontmoet nu een leuke gozer, dan zou het nog iets van 3 jaar duren voor ik daar mee zou durven hokken. Of je moet wel erg zeker zijn van je relatie. M'n nicht ging het huis uit en kocht gelijk met d'r vriend van twee jaar een huis omdat ze het eigenlijk idioot vond om eerst een klein huurhok te nemen terwijl ze toch de helft van de tijd in het appartement van d'r vriend zat. Maar die waren dus erg zeker van hun relatie.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
als je niet op jezelf kunt wonen lijkt t me ook nie handig om samen te gaan wonen...
dan ben je meteen zo afhankelijk, stel je wilt t uitmaken maar dat kan dan niet omdat je t niet kunt betalen om op jezelf te wonen...
eerst leren zelfstandig te zijn.. dan kan je een relatie aan gaan om de goede reden
Dat is erg irritant ja. Ik ken in mijn omgeving ook (schrik)voorbeelden....quote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mijn ex ook.
En alles "samen" willen doen. Ook al is het een bedrijfsuitje (waarbij partners niet altijd bij mogen zijn).
En dan hoop je dat dat na een paar jaar minder wordt, maar dat is niet altijd zo. Dat is toch zonde? Of heb je geen vrienden meer nodig als je een relatie hebt?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:41 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Dat is erg irritant ja. Ik ken in mijn omgeving ook (schrik)voorbeelden....
De een twijfelt wat meer dan de anderquote:Op zondag 25 maart 2007 22:40 schreef CherryLips het volgende:
.....Maar die waren dus erg zeker van hun relatie.
Ga huren! Doe ik nu ook, en ik had met mijn vorige vriendin ook samenwoon-plannen. Tot het uiteindelijk niet meer ging en ik het huis maar alleen betrok. Voor kopen moet je inderdaad wat zekerder zijn van je relatie, tenzij je het helemaal zelf kan betalen.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil zowieso op mezelf wonen. Stel, ik ontmoet nu een leuke gozer, dan zou het nog iets van 3 jaar duren voor ik daar mee zou durven hokken. Of je moet wel erg zeker zijn van je relatie. M'n nicht ging het huis uit en kocht gelijk met d'r vriend van twee jaar een huis omdat ze het eigenlijk idioot vond om eerst een klein huurhok te nemen terwijl ze toch de helft van de tijd in het appartement van d'r vriend zat. Maar die waren dus erg zeker van hun relatie.
Er zijn, maar dat is uiteraard maar deels ontopic, legio verhalen van mensen die alleen vrienden hebben als ze geen relatie hebben en die bij uitgaan van de relatie weer met hangende pootjes aan komen waaien terwijl je ze daartussen zo een jaar niet gezien hebt.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan hoop je dat dat na een paar jaar minder wordt, maar dat is niet altijd zo. Dat is toch zonde? Of heb je geen vrienden meer nodig als je een relatie hebt?
Vrienden heb je ALTIJD nodigquote:Op zondag 25 maart 2007 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan hoop je dat dat na een paar jaar minder wordt, maar dat is niet altijd zo. Dat is toch zonde? Of heb je geen vrienden meer nodig als je een relatie hebt?
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn, maar dat is uiteraard maar deels ontopic, legio verhalen van mensen die alleen vrienden hebben als ze geen relatie hebben en die bij uitgaan van de relatie weer met hangende pootjes aan komen waaien terwijl je ze daartussen zo een jaar niet gezien hebt.
Dat zijn de mooie verhalenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn, maar dat is uiteraard maar deels ontopic, legio verhalen van mensen die alleen vrienden hebben als ze geen relatie hebben en die bij uitgaan van de relatie weer met hangende pootjes aan komen waaien terwijl je ze daartussen zo een jaar niet gezien hebt.
Mijn ex deed niks met vrienden/medestudenten. Dus had ik al bijna ruzie als ik naar een zus ging om te helpen met computerproblemen.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies je raakt in een sociaal isolement. (net als je ex) en dat is het niet waard!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mijn ex deed niks met vrienden/medestudenten. Dus had ik al bijna ruzie als ik naar een zus ging om te helpen met computerproblemen.
Goed, uiteindelijk heb ik activiteiten met collega's en vrienden/familie opgeofferd voor haar, waarbij ik het idee kreeg dat ik nergens meer thuishoorde qua familie/vrienden/collega's. Maar daar had ze geen begrip voor. Dus kon ze wieberen.
Die zijn bij mij niet welkom, dat soort mensen wil ik niet kennen.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet alleen nu.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ben nu liever single dan in een relatie zitten waarbij de partner geen concurrentie qua aandacht aan kan.
ik heb ook niet zoveel vrienden meer... mn beste vriendinnen zijn al grondig gesetteld.. en de rest kom uit de categorie die je alleen ziet als ze weer vrijgezel zijn...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah vrienden heb ik niet echt eigenlijk toch vermaak ik me alleen ook wel, hoewel ik liever een stel vrienden zou hebben/krijgen hier dan een relatie. Maar zoals ik al zei ik vermaak mezelf wel en doe lekker wat ik wil.
Lekker rustig toch ?? Vrienden van mij zien me ook maar iets van 1x in de 2/3 maanden . . .quote:Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah vrienden heb ik niet echt eigenlijk toch vermaak ik me alleen ook wel, hoewel ik liever een stel vrienden zou hebben/krijgen hier dan een relatie. Maar zoals ik al zei ik vermaak mezelf wel en doe lekker wat ik wil.
Het voordeel is dat niemand loopt te zeuren als je het eens niet doet of mekkert dat je het fout hebt gedaanquote:Op zondag 25 maart 2007 22:49 schreef martijn_AR het volgende:
Het nadeel is wel dat je in huis alles zelf moet doen
* martijn_AR gaat aan de afwas
mja tioch zo het fijn zijn dat als je ergens meezi, je iemand op kan bellen om iets te gaan doen qua afleiding. Dat heb ik hier niet, het enige is de oppervlakkige werk/studiecontacten, die heel raar op gaan kijken als ik ze buiten werk of studie zal vragen om iets te gaan doen.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekker rustig toch ?? Vrienden van mij zien me ook maar iets van 1x in de 2/3 maanden . . .
Ik heb bijna alleen maar vrienden die ook long-time vrijgezel zijn, heerlijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:50 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ik heb ook niet zoveel vrienden meer... mn beste vriendinnen zijn al grondig gesetteld.. en de rest kom uit de categorie die je alleen ziet als ze weer vrijgezel zijn...
maar ik vermaak me prima eigenlijk
[offtopic]Hehe, Jock Stuart is door meer artiesten uitgevoerd, dan alleen door de Pogues. Ik ken de versie van Rapalje[/offtopic]quote:Op zondag 25 maart 2007 22:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet alleen nu.
Prima sig trouwens. Cait'O Riordan voegde zeker met dat nummer heel veel aan de Poguessound toe.
[/offtopic]
Eigenlijk zijn nu al m'n vriendinnen single. Eentje heeft het ruim een jaar geleden uitgemaakt maar tijdens de relatie was ze helemaal niet zo klef met d'r vriend. Maar m'n vriendin van de middelbare school heeft mij en nog iemand als een blok laten vallen voor een gozer, en vlak daarna flikte m'n zus hetzelfde (en na vijf jaar heeft ze nog steeds d'r nukken wat d'r vriend betreft) en m'n nicht deed een jaar later hetzelfde. Ik werd echt tureluurs, al m'n vriendinnen lieten het achter elkaar afweten.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:50 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ik heb ook niet zoveel vrienden meer... mn beste vriendinnen zijn al grondig gesetteld.. en de rest kom uit de categorie die je alleen ziet als ze weer vrijgezel zijn...
maar ik vermaak me prima eigenlijk
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het voordeel is dat niemand loopt te zeuren als je het eens niet doet of mekkert dat je het fout hebt gedaan.
Ik vraag me af of mannen hier ook anders in zijn dan vrouwen?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen maar vrienden die ook long-time vrijgezel zijn, heerlijk.En van mijn oude vriendenclub is bijna iedereen inmiddels getrouwd maar die zijn nog wel los te weken van hun echtgenotes.
Misschien wel. Ik moet zeggen dat ik er in de loop van de jaren wel mee heb leren leven, ik heb wel eens flinke ruzie gehad met mn vrienden omdat ze dusdanig onder de plak zaten dat ze liever op de bank zaten dan mee de kroeg in gingen. Ik en ruzie, dan moet het wel heel erg zijn geweest. Gelukkig is dat jaren geleden. Niet dat ze nu meegaan de kroeg in, maar toch.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mannen hier ook anders in zijn dan vrouwen?
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Het voordeel is dat niemand loopt te zeuren als je het eens niet doet of mekkert dat je het fout hebt gedaan.
Daar heb ik een paar goeie vrienden voor en rest zijn allemaal wat lossere contacten en je zou kunnen voorstellen om na afloop ergens een biertje te drinken, werkt altijd wel . . .quote:Op zondag 25 maart 2007 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
mja tioch zo het fijn zijn dat als je ergens meezi, je iemand op kan bellen om iets te gaan doen qua afleiding. Dat heb ik hier niet, het enige is de oppervlakkige werk/studiecontacten, die heel raar op gaan kijken als ik ze buiten werk of studie zal vragen om iets te gaan doen.
Mee eens. Met name als de andere helft van de relatie enigszins jaloers is aangelegd wil het nog wel eens vrij lastig zijn om degene die je te vriend wil houden los te weken.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:55 schreef droomkoningin het volgende:
neuj. dat ligt meer aan de persoonlijkheid dan aan het geslacht volgens mij
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zuidlaren? Dat is niet onmogelijk, maar het lijkt me helaas waarschijnlijker dat er meer van dat soort goede vrienden zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 00:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde vrienden kennissen?
je hebt geen relatie staat in je fotoboek dus ik zou niet weten waarom nietquote:Op zondag 25 maart 2007 23:58 schreef Lakai het volgende:
m.m.m.m.mag ik ook mee doen met het single topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |