abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48957060
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 18:52 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, een kantoorbaan, dat is lekker uitdagend.

ik weet nu niet waar ik morgen allemaal heen rijd, dat vind ik persoonlijk meer een uitdaging dan een simpele servicemonteur die één soort kunstje kan, namelijk een apparaat repareren en that's it.

Wij moeten iets meer kunstjes kunnen, lading in de auto is soms puzzelen en je hebt veel diverese dingen in de auto. Bovendien is het de bedoeling dat het spul ook in de bochten blijft staan en derhalve moet het vast gezet worden. (ook al hebben sommige chauffeurs daar weer schijt aan, maar die moeten ze ook ter plekke achter het stuur weg trappen.)
Zo spannend hej.
Maar waarom word je dan geen piloot ofzo ?
pi_48957185
quote:

[..]

Ja, een kantoorbaan, dat is lekker uitdagend.

ik weet nu niet waar ik morgen allemaal heen rijd, dat vind ik persoonlijk meer een uitdaging dan een simpele servicemonteur die één soort kunstje kan, namelijk een apparaat repareren en that's it.
jij kan 1 klusje... je auto besturen... komt op hetzelfde neer.... je weet niet waar je morgen heen rijd. maar je weet wel dat het dezelfde files zijn op hetzelfde asfalt.... je ziet zogenaamd wat van de wereld... maar je bent aan het werk...., ergens langs rijden op een stuk weg is niet de wereld zien... dat is langsrijden
quote:

[..]
Wij moeten iets meer kunstjes kunnen, lading in de auto is soms puzzelen en je hebt veel diverese dingen in de auto. Bovendien is het de bedoeling dat het spul ook in de bochten blijft staan en derhalve moet het vast gezet worden. (ook al hebben sommige chauffeurs daar weer schijt aan, maar die moeten ze ook ter plekke achter het stuur weg trappen.)
iets vast zetten is een spanbandje aantrekken dat kan elke idioot... en als het voor jou in de auto al lastig puzzelen is, kan je nagaan hoe moielijk dat is met een geheel kantoor

goddamn door jou gaan mensen echt neerkijken op vrachtwagenschauffeurs
pi_48957230
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:23 schreef Colnago het volgende:

[..]

En schiet dat dan op?
Blijf gewoon in de rij zoals de rest, dat is toch veel rustiger voor iedereen?
de rest moet naar rechts.... als je niiet inhaald, dan behoor je rechts te rijden!

heeft niks met opschieten te maken....
pi_48957507
quote:

[..]
[bla bla bla]
Als dit je trucks zijn ben je echt wel stoer:

Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 11:17:36 #255
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48958008
Wat een schreeuwerige pubertjes hier
Ga maar es een dagje mee, dan lul je wel anders en heb je tenminste kennis om zo een mening te kunnen vormen.

En als je dan nog zo'n grote smoel hebt hoop ik dat je eens de wielen van een oplegger van heel dichtbij mag bekijken...
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_48958009
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Wat een held inderdaad
ja maar hij weet niet wat morgen hem zal brengen hoor.... zal ie naar barneveld of naar utrecht moeten
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 11:26:37 #258
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48958082
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:24 schreef rival het volgende:

[..]

ja maar hij weet niet wat morgen hem zal brengen hoor.... zal ie naar barneveld of naar utrecht moeten
Oeh, wat een uitdagingen allemaal. Zal ik de A12 of de A2 nemen

pi_48958092
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:24 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ga maar es een dagje mee, dan lul je wel anders en heb je tenminste kennis om zo een mening te kunnen vormen.

En als je dan nog zo'n grote smoel hebt hoop ik dat je eens de wielen van een oplegger van heel dichtbij mag bekijken...
sufferd. mijn vader heeft jarenlang zijn eigen transportbedrijf gehad... en ik ben vaak genoeg mee geweest.. en heb ik denk ik dus kennis om zo mijn mening te vormen.....

zo moielijk is het niet hoor wat jullie doen..... ergens heenrijden en zorgen dat de juiste pakketje eruit komen en dat je dat niet door elkaar haalt.... en zelfs dat soort simpele dingen gaan vaak genoeg fout....
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 11:27:20 #260
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48958111
quote:

Ik kijk elke week naar RTL Transportwereld
pi_48958116
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:26 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Oeh, wat een uitdagingen allemaal. Zal ik de A12 of de A2 nemen

oe.. die bocht is wel scherp.... ik hoop maar dat ik die ijskast goed vast heb gezet
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 11:28:20 #262
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48958150
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:27 schreef rival het volgende:

[..]

oe.. die bocht is wel scherp.... ik hoop maar dat ik die ijskast goed vast heb gezet
Al die uitdagingen, ik kan er niet meer tegen. Ik denk dat ik overspannen raak
pi_48958179
Die "trucks" zijn van z'n vorige werk, daar werd ie er al uitgegooid. Immers, de hele wereld heeft ie vanuit dat busje al gezien dus het werd tijd voor een nieuwe uitdaging.
quote:
niet wat morgen hem zal brengen hoor.... zal ie naar barneveld of naar utrecht moeten
Heheh, en ff toeteren naar z'n look a like Toontje he

pi_48958199
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:28 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Al die uitdagingen, ik kan er niet meer tegen. Ik denk dat ik overspannen raak
weetje wat ik ga doen... ik ga wel ff op de linkerbaan afkoelen...... heerlijk zo een hele rij autos gefrustreerd achter me.. weten ze eens wat ik meemaak de hele dag!
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 11:30:37 #265
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48958252
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:29 schreef rival het volgende:

[..]

weetje wat ik ga doen... ik ga wel ff op de linkerbaan afkoelen...... heerlijk zo een hele rij autos gefrustreerd achter me.. weten ze eens wat ik meemaak de hele dag!
Ik zal ze krijgen

pi_48958499
quote:

[..]

Ja, want daar rijden alle chauffeurs heen hè, zielig bekrompen tienerkuttekopje.

Ooit wel eens gedacht aan internationale chauffeurs? Die dus de ene week in Lapland zitten, de andere week in Ierland en dan weer in Sicilie?
Nee hè, want jij schijt al zes kleuren stront als je zonder je mammie de oprit af moet naar de buurtsuper.

En alle chauffeurs zijn dom, er is niemand bij die bijvoorbeeld wat van de wereld wil zien en niet direct met een stationwagentje de rest van zijn leven in de file gaat staan op weg naar zijn uitgezakte vrouw in een Vinex-legbatterij.
Of die dit doet om zijn rechtenstudie te bekostigen omdat je nu eenmaal (nog) flink veel verdiend als je veel uren maakt.
Klopt helemaal, sneu manneke. Kun je al fietsen?

I'm out, ritje Schotland voor de boeg.
En nee, niet met een bestelbus:

Je bent welkom als je even voor een van de wielen wil gaan liggen...
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 11:38:26 #267
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48958574
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:36 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:

[..]

Ja, want daar rijden alle chauffeurs heen hè, zielig bekrompen tienerkuttekopje.

Ooit wel eens gedacht aan internationale chauffeurs? Die dus de ene week in Lapland zitten, de andere week in Ierland en dan weer in Sicilie?
Nee hè, want jij schijt al zes kleuren stront als je zonder je mammie de oprit af moet naar de buurtsuper.

En alle chauffeurs zijn dom, er is niemand bij die bijvoorbeeld wat van de wereld wil zien en niet direct met een stationwagentje de rest van zijn leven in de file gaat staan op weg naar zijn uitgezakte vrouw in een Vinex-legbatterij.
Of die dit doet om zijn rechtenstudie te bekostigen omdat je nu eenmaal (nog) flink veel verdiend als je veel uren maakt.

[afbeelding]

Heerlijk hé, zo gefrustreerd zijn?
pi_48958575
quote:

[..]

[afbeelding]

Zitten er ook Chinezen in die container?
pi_48958633
quote:

Ben vaak zat meegeweest. Bovendien zit ik in de logistiek dus ik weet echt wel wat die truckers de hele dag doen. Als ik jou was zou ik ook maar niet zo'n "grote smoel" hebben want voor jou 10 Polen die harder werken en minder zeiken.
pi_48958648
quote:

[..]

[afbeelding]

ben met me vader vroeger vaak genoeg meegereden naar italie e.d. dus waar praat je over flapdrol? en tegenwoordig ga ik op vakantioe met de auto europa rond e.d. dus waar rpaat je over flapdrol? en niet alle chauffeurs zij n dom, me vader is best slim.. maar die gozer die we net belachelijk maakte maakte het wel heel duidelijk dat ie het iq van een bonnie had

en chauffeur worden om de wereld te zien. zoek dan een beter betaalde baan zodat je vaker echt de wereld kan gaan zien in je vrije tijd!
pi_48967008
quote:

Dat maakt allemaal niks uit want je hoort je gewoon lekker aan de verkeersregeltjes te houden. Of je nu ervaring hebt of niet, of hoe moeilijk het ook allemaal is. Gewoon lekker rechtsblijven als er een inhaalverbod geld, lekker wachten totdat de linker rij vrij is voordat je gaat inhalen zonder dat je hem dus voor een ander gooit. Dat ding gewoon een keer in een rechte lijn TUSSEN de lijntjes houden en dan zal er niemand zijn die wat op truckers aan te merken heeft. Een groot deel van de frustraties naar truckers toe komt door dat soort dingen.
quote:

[..]

[afbeelding]

Wat ben jij een ongelooflijke kneus en sorry dat ik het zeg, maar je bevestigd de vooroordelen alleen meer weer met zo'n post. Jij bent zeker ook zo'n chauffeur die een automobilist wel even af zal straffen als die iets doet wat jou niet zint.

Mag ik je er ook aan herinneren dat als er geen mensen in stationwagentjes zonder uitgezakte vrouwen in een Vinex legbatterij bestaan jij ook geen werk hebt? En bekrompen? Zelf kom je ook niet al te slim, ruimdenkend of intelligent over met jouw vooroordelen.

Zo, en nu ga ik verder met mijn "simpele" kantoorbaantje om spulletjes te kunnen kopen die jij rond brengt met je vrachtwagentje zodat jij ook je baantje kan behouden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_48967328
En de truckers zijn weer positief in het nieuws hoor

Actie truckers op rotonde Joure
quote:
Door actievoerende vrachtwagenchauffeurs is op de rotonde van Joure rond 08.00 een file van zes kilometer op de A7 tussen Heerenveen-West en knooppunt Joure ontstaan. Dat meldde de ANWB.

De vrachtwagenchauffeurs reden tussen 07.00 en 09.00 uur drie extra rondjes op de rotonde van Joure die de A6 en A7 met elkaar verbindt. De rondjes symboliseren de 3% looneis die de vakbonden hebben gesteld. De werkgevers bieden maximaal 2,5% . De actie bij Joure maakt deel uit van prikacties die de chauffeurs deze en volgende week voeren
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 15:23:38 #273
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48967477
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:19 schreef zure_apple het volgende:

[..]
Dat was vanmorgen al, je loopt achter
pi_48967498
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:23 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat was vanmorgen al, je loopt achter
En ik maar denken dat ik breaking news had
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 15:25:36 #275
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48967704
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:19 schreef zure_apple het volgende:

[..]
Van mij hoeft geen ene trucker meer begrip te verwachten Nu lopen ze onschuldige mensjes lastig te vallen in plaats van lekker bij het bedrijf (of in ieder geval de persoon die er wat aan kan doen) gaan lopen klagen. Deze mensen verdienen wat mij betreft de kogel.

Het zijn altijd de burgers die onder stakingen van dit soort paupers moeten lijden... net als bij NS en bussen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 15:34:12 #277
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48967883
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef BobbyB het volgende:

[..]
Het zijn altijd de burgers die onder stakingen van dit soort paupers moeten lijden...
Maar dat is toch ook het doel van stakingen?
pi_48968874
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:34 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook het doel van stakingen?
Nou ja, ik denk dat burgers weinig kunnen doen aan hun contracten of CAO, daarvoor zullen ze toch echt bij hun werkgever of de overheid moeten zijn... of ik snap de hele logica achter het staken niet, dat kan natuurlijk ook....
pi_48968977
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nou ja, ik denk dat burgers weinig kunnen doen aan hun contracten of CAO, daarvoor zullen ze toch echt bij hun werkgever of de overheid moeten zijn... of ik snap de hele logica achter het staken niet, dat kan natuurlijk ook....
Ze vergeten alleen dat er voor 1 nederlandse trucker er 10 Poolse zijn, die minder salaris vragen, harder werken en minder zeuren
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 16:01:31 #280
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48969023
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat het doel van staken was om anderen te hinderen.
pi_48973369
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:07 schreef zure_apple het volgende:

[..]

[..]

Maar als je onzekerheid hebt over je salaris blokkeer je meteen de weg
[..]
Nee,ik heb nog geen seconde de weg geblokkeerd, omdat ik daar namelijk niks mee op schiet.

Ik vind het ook een slechte actie, het enige dat er mee bereikt wordt is dat nog meer mensen een hekel aan vrachtwagenchauffeurs krijgen.
En dat is juist wat ik niet wil.

Als ze de werkgevers echt willen duperen moeten ze de auto gewoon lekker stil zetten op een parkeerplaats en het spul te laat aan laten komen. Dat voelen de werkgevers namelijk wel in hun portemonnee.
pi_48973503
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:05 schreef rival het volgende:

[..]

jij kan 1 klusje... je auto besturen... komt op hetzelfde neer.... je weet niet waar je morgen heen rijd. maar je weet wel dat het dezelfde files zijn op hetzelfde asfalt.... je ziet zogenaamd wat van de wereld... maar je bent aan het werk...., ergens langs rijden op een stuk weg is niet de wereld zien... dat is langsrijden
[..]
Mijn uitzicht verandert tenminste, dat kun je op een kantoor niet zeggen, of het moet iedere keer weer een andere collega zijn die langsloopt.
quote:
iets vast zetten is een spanbandje aantrekken dat kan elke idioot... en als het voor jou in de auto al lastig puzzelen is, kan je nagaan hoe moielijk dat is met een geheel kantoor
Een kantoor beweegt niet en als ik sommige chauffeurs zie is een spanband aantrekken blijkbaar niet iets wat elke idioot kan.
quote:
goddamn door jou gaan mensen echt neerkijken op vrachtwagenschauffeurs
Dat deden ze toch al en dat zal nooit meer veranderen. Ik kijk altijd vol medelijden naar mensen met een kantoorbaan. Elke dag binnen zitten van 9 tot 5 , tussen de middag een broodje in de kantine en altijd weer die ene collega die op woensdag steevast:" Zo, de week is weer doormidden." roept.

Ja, dat lijkt me echt een uitdaging.
pi_48973536
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:01 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Zo spannend hej.
Maar waarom word je dan geen piloot ofzo ?
Vanuit een vliegtuig zie je ook alleen maar lucht en wolken. In een auto zie je het landschap iedere keer weer anders.
Ook de reden om altijd met de auto op vakantie te gaan.
pi_48973559
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Als dit je trucks zijn ben je echt wel stoer:

[afbeelding]
[afbeelding]

Die Sprinter bestuurde ik tussen 2000 en 2002 en die Master was bij mijn vorige werkgever.
pi_48973608
quote:

[..]

Helaas jongens, het wordt Hamburg.

Ik zal denken aan jullie suffe kantoorbaantjes terwijl ik over de Duitse Autobahn rijd.
  donderdag 3 mei 2007 @ 18:19:37 #286
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48973618
Net bij het verlaten van mijn werk bijna geplet tussen de vrachtwagen en een F430. Beter opletten, pauper!
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
pi_48973678
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:26 schreef rival het volgende:

[..]

sufferd. mijn vader heeft jarenlang zijn eigen transportbedrijf gehad... en ik ben vaak genoeg mee geweest.. en heb ik denk ik dus kennis om zo mijn mening te vormen.....
Tussen iets zien en iets oen zit een verschil.
quote:
zo moielijk is het niet hoor wat jullie doen..... ergens heenrijden en zorgen dat de juiste pakketje eruit komen en dat je dat niet door elkaar haalt.... en zelfs dat soort simpele dingen gaan vaak genoeg fout....
Gelukkig ligt dat alleen aan de chauffeur en nooit aan de planning. En andere mensen maken nooit fouten, dat doen alleen chauffeurs.
pi_48973697
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:28 schreef worldpimber het volgende:
Die "trucks" zijn van z'n vorige werk, daar werd ie er al uitgegooid. Immers, de hele wereld heeft ie vanuit dat busje al gezien dus het werd tijd voor een nieuwe uitdaging.
[..]

Heheh, en ff toeteren naar z'n look a like Toontje he

[afbeelding]

Scherp.
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 18:22:15 #289
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48973706
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:19 schreef Qunak het volgende:
Net bij het verlaten van mijn werk bijna geplet tussen de vrachtwagen en een F430. Beter opletten, pauper!
Pauper in een F430?
pi_48973743
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:39 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Ben vaak zat meegeweest. Bovendien zit ik in de logistiek dus ik weet echt wel wat die truckers de hele dag doen. Als ik jou was zou ik ook maar niet zo'n "grote smoel" hebben want voor jou 10 Polen die harder werken en minder zeiken.
Je zit in de logistiek? Wat doe je? Pallets sorteren zeker.
  donderdag 3 mei 2007 @ 18:26:46 #291
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48973851
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:22 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Pauper in een F430?
Mocht ie willen. F430 stond geparkeerd.
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 18:48:15 #292
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:00:25 #293
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48974867
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Jaja
Kom eens op de koffie zou ik zeggen.
pi_48975087
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:23 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Je zit in de logistiek? Wat doe je? Pallets sorteren zeker.

De baas van jouw bazen
pi_48975704
Vrachtwagenchaffeurs zijn wel degelijke mensen, er zijn uiteraard aso's, maar dat is in ieder vak.
Maar je een lange rit maakt met een kind achterin - dat uiteraard naar auto's kijkt - dan zijn het alleen vrachtwagenchauffeurs die naar dat kind zwaaien of gekke bekken trekken, prachtig om te zien, voor dat kind dan uiteraard. Dat heeft gewoon iets bijzonders.

Dus ja, er zijn zat lamzakken die gewoon 19 uur per dag rijden, zich asociaal op de weg gedragen en een beetje aankloten, maar de boven omschreven chauffeurs maken wat mij betreft dat alles weer helemaal goed.

En dat lijkt mij ook wel nice, internationaal transport, overal gaan en staand, geweldig, helaas ben ik niet die kant opgegaan, maar ach. En daarbij zorgen die mensen wel voor je eten en alles wat we dagelijks gebruiken op elke plaats in de wereld ..
Gå och dö. Weet je wat jij bent? Een Supportslet.
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:48:41 #296
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48976533
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef tvvanham2002 het volgende:
Vrachtwagenchaffeurs zijn wel degelijke mensen, er zijn uiteraard aso's, maar dat is in ieder vak.
Maar je een lange rit maakt met een kind achterin - dat uiteraard naar auto's kijkt - dan zijn het alleen vrachtwagenchauffeurs die naar dat kind zwaaien of gekke bekken trekken, prachtig om te zien, voor dat kind dan uiteraard. Dat heeft gewoon iets bijzonders.

Dus ja, er zijn zat lamzakken die gewoon 19 uur per dag rijden, zich asociaal op de weg gedragen en een beetje aankloten, maar de boven omschreven chauffeurs maken wat mij betreft dat alles weer helemaal goed.

En dat lijkt mij ook wel nice, internationaal transport, overal gaan en staand, geweldig, helaas ben ik niet die kant opgegaan, maar ach. En daarbij zorgen die mensen wel voor je eten en alles wat we dagelijks gebruiken op elke plaats in de wereld ..
Ik heb vorig jaar een dag als bijrijder op een vrachtwagen gezeten. Nou, al na vijf minuten wist dat ik een lange dag tegemoet ging. Wat een hork was die gast, niet normaal.
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:57:42 #297
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_48976906
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:48 schreef Qunak het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar een dag als bijrijder op een vrachtwagen gezeten. Nou, al na vijf minuten wist dat ik een lange dag tegemoet ging. Wat een hork was die gast, niet normaal.
Ik ken je niet, maar ik denk dat chauffeurs in het algemeen niet echt gesteld zijn op 'n wildvreemde bijrijder, omdat ze al hun hele 'leven' lang alleen in de auto zitten. Dat is enorm wennen voor die mennekes hoor.
pi_48977127
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef tvvanham2002 het volgende:

Alleen vrachtwagenchauffeurs die naar kinderen zwaaien, overal gaan en staan, geweldig, ze zorgen voor ons eten. Heb je thuis een altaartje met een vrachtwagen staan of zo
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_48977821
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:03 schreef Samson het volgende:

[..]

Alleen vrachtwagenchauffeurs die naar kinderen zwaaien, overal gaan en staan, geweldig, ze zorgen voor ons eten. Heb je thuis een altaartje met een vrachtwagen staan of zo

Als ik een huis had, dan zou er wel een altaartje komen ter ere van alle vrachtwagenchauffeurs!
Gå och dö. Weet je wat jij bent? Een Supportslet.
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:26:10 #300
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48977927
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:57 schreef BrauN het volgende:

[..]

Ik ken je niet, maar ik denk dat chauffeurs in het algemeen niet echt gesteld zijn op 'n wildvreemde bijrijder, omdat ze al hun hele 'leven' lang alleen in de auto zitten. Dat is enorm wennen voor die mennekes hoor.
Tja, vakantiewerk en zo. Ik zou ook niet vrolijk zijn als een brugpieper mijn werk kwam overnemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')