Het zal wel werken, maar ben bang niet alles op high. 1 gig extra geheugen is wel handig maar ik draai ook op 1 gig DDR2 @ 677 en heb gemiddeld 53FPS met alles vol aan. (heb wel een X2 5000+, Ati1950PRO).quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:54 schreef MosPos het volgende:
Ik ga vanmiddag een nieuwe PC bestellen/kopen. hij heeft de volgende stats
[afbeelding]
Kan ik hier op TDU spelen?![]()
Krijg deze week de nieuwe PC, kan niet wachtenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vooral als je vista hebt.
misschien nog een 8800 gts...
ik zag de 8800 GTS staan voor ¤ 315,- Zijn ze overal even duur?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:12 schreef vosss het volgende:
Ja, dat is makkelijk. Zelfs als je het nog nooit gedaan hebt moet dat niet echt problemen geven denk ik.
Drivers installeren stelt ook geen fluit voor. Gewoon ff de laatste versie donwloaden en dubbelklikken op de exe.
suc6
Zou dat echt veel schelen? Ik heb er morgen ook 2 gig inliggen ipv 1 gig. Loopt nu wel aardig, alleen komen sommige bomen/huizen/kleuren van de weg/horizon pas heel laat, vind ik een beetje jammer.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:25 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik TDU ook maar weer eens aanzwengel; allang niet meer gespeeld en ik heb nu 2 gieg ipv 1, dus het zal nu wel beter draaien (al draaide het voorheen ook al prima op 1280x1024)
Niemand?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef sander89 het volgende:
Ik heb de motors nu ook maar viel er tegen, je hebt maar 3 races met motors![]()
Weet iemand over er een overzicht is van alle auto's die in het spel zitten, want heb geen zin om 9 topics door te lezen als het uberhoudt ergens staat.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Thormodo het volgende:
Zal op dit systeem Test Drive een beetje draaien (met alles op low enz.) of is het niet de moeite van het proberen waard?
Geforce 6600 GT
Pentium 3 ghz
1024 mb ram
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb het al een maand niet meer gespeeld, het spel wet met toch niet echt te pakken.Ik vind het echt jammer dat er geen Porsches en niet meer Audi's in zitten. Ook vind ik dat de races soms wel erg makkelijk zijn (ik rij soms zo de concurrentie op enkele minuten
) en online-races daar kom ik nooit in. Prachtige graphics, mooi auto-aanbod, bij mij geen enkel probleem met de stabiliteit, maar toch het spel komt in afwerking net tekort is mijn ervaring.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb het al een maand niet meer gespeeld, het spel wet met toch niet echt te pakken.Ik vind het echt jammer dat er geen Porsches en niet meer Audi's in zitten. Ook vind ik dat de races soms wel erg makkelijk zijn (ik rij soms zo de concurrentie op enkele minuten
) en online-races daar kom ik nooit in. Prachtige graphics, mooi auto-aanbod, bij mij geen enkel probleem met de stabiliteit, maar toch het spel komt in afwerking net tekort is mijn ervaring.
Idd dat van die auto's is kut.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:11 schreef Jordy-B het volgende:
Het is natuurlijk de taak van Eden games. Atari is enkel de uitgever... Eden games heeft het spel gemaakt.
Ik neem aan dat het Eden was die verzuimd heeft om te testen met Nvidia-kaarten, waardoor er juist met hun kaarten veel problemen zijn (en ik was gvd net overgestapt op Nvidia....). Maar er zijn ook andere belachelijke bugs... Alleen die corrupte save-games al... Of de mensen met volwaardige "big-mommah's" van PC's die met geen mogelijkheid een fatsoenlijke frame-rate weten te halen.
Ik voel me eigenlijk een beetje genaaid. Eden games was de van Need For Speed - Porsche Unleashed (a.k.a. Porsche 2000)... voor mij persoonlijk was dat verreweg de beste NFS game ooit! Echt heerlijk... Geen gelul met bodykits en ander geouwehoer, maar bijna rally-achtige instellingen en verradelijke wegligging doordat de motor doorgaans achterin de auto lag...
En dan nu een maakten ze een (op het eerste gezicht) waardige opvolger van de grootse Test Drive serie... Maar de PC-versie zit zó stampvol met bugs dat ze zich echt kapot moeten schamen.
En dat hele idee dat je sommige auto's pas later krijgt, vind ik ook zoiets. De garages zijn allang in het spel gebouwd, maar je moet toch nog een half jaar wachten op de nieuwe auto's...
Het is gewoon geen compleet spel en de kopers van de PC-versie zijn zo gruwelijk genaaid dat ze tot 2008 een raar loopje hebben.
Heb het inmiddels aan de praat gekregen, en een auto gekocht, dan moet ik naar zon race toe, dus ik erheen. Kies ik Single player, maardan? ik druk op start, blijft de camera heletij rondjes draaien, muziekje erbij, maar racen ho maar....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:22 schreef MosPos het volgende:
gvd.
Heb nieuwe pc, zoals ik al eerder had gepost. leest hij de TDU cd niet
F.E.A.R. en Most Wanted, en alle spelletjes leest hij ewoon, maar TDU niet. iemand idee waarom niet?
Nee dat niet. We hebben de PC dus net nieuw. ik denk dat we hem maandag Dinsdag even terug brengen, omdat hij de cd's niet goed leest.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:04 schreef rudedeltadude het volgende:
hmm... klinkt krikkie...
heb je hem al eens opnieuw geinstalled?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Scarface2004 het volgende:
Vanmiddag nog ff gespeeld.
Heerlijk om te cruisen daar op Hawaï.
Een echte zondagmiddag game voor mij.
Je bent gewoon een zondagsrijder, jij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:58 schreef Scarface2004 het volgende:
Zucht...
Met zondagmiddag bedoel ik dus een dag waar je niets te doen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |