Ik weet zeker dat TDU redelijk goed kan draaien op jouw systeem.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:29 schreef Promoth het volgende:
[..]
hmmm, zal even mijn pc specs geven:
MBD: Asus k8n
CPU: AMD athlon 3000
MEM: 1024mb
VGA: asus 7600GS
opzich wel een systeem dat nog wel redelijk veel aan kan... het moet lukken, hoeft niet op de zwaarste kwaliteit van het spel, maar iets minder kan ook... maar irritant van die auto![]()
Ik meen me te herinneren dat Vista geen boot.ini gebruikt.quote:Op zondag 15 april 2007 21:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik heb nu een
-Intel Duo core E6600
-2 GB Ram
-8800 GTS 320mb
Denk wel dat ik hem daar soepel op kan draaien neem ik aan.
Alleen nu ik vista heb kan ik de boot.ini niet meer vinden die TDU zou wissen. Iemand een idee waar ik die kan vinden?
Dan koop ik hem waarschijnlijk morgen.alleen ben ik toch vrij bang voor de bugs.
Nope, je hebt minimaal een Radeon 9800 of een Geforce 6600GT nodig.quote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zou dit spel ook graag willen spelen, maar ik gok dat mijn videokaart het niet gaat trekken, iemand ervaringen?
Het gaat om een 64MB AGP Ti4200 in een AMD Athlon XP 3000+/1GB RAM.
Zo man jij bent stoerquote:Op zondag 15 april 2007 21:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik heb nu een
-Intel Duo core E6600
-2 GB Ram
-8800 GTS 320mb
Kut!quote:Op maandag 16 april 2007 22:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nope, je hebt minimaal een Radeon 9800 of een Geforce 6600GT nodig.
Minimaal 250MB geheugen op de videokaart.
De processor trekt het wel (ik heb dezelfde, al is 'ie een pietsie overgeklokt)
Als je dat draadje ook leestquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:18 schreef Glenn-Micra het volgende:
Er komt een patch uit!!!
http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=581023
Je lijkt wel jaloers...quote:
In mei pas...quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:18 schreef Glenn-Micra het volgende:
Er komt een patch uit!!!
http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=581023
idd... Nou ja, in Test Drive Unlimited heten ze natuurlijk RUF...quote:
Ow... dus ik maakte me voor niks zorgen -_-'quote:Op maandag 16 april 2007 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Vista geen boot.ini gebruikt.
Ja he knulletje.Aangezien ik eerder steeds van die veredelde 2e hands bakjes had en nu een kracht pc heb.Ja dan vind ik dat "stoer".quote:
RUF maakt anders wel hele vette wagens hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:50 schreef Jordy-B het volgende:
idd... Nou ja, in Test Drive Unlimited heten ze natuurlijk RUF...
het gekke is dat als je in TDU op de pc zoekt naar te koop staande auto's, dus die mensen verkopen in het spel, je dan als merk RUF kan selecteren.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
RUF maakt anders wel hele vette wagens hoor.Mijns inziens een van de beste Porsche tuners.
Zitten die RUF-Porsches nou wel of niet in het spel? Ik kan nergens een dealer vinden maar er is wel een tuner voor, voor zover je een RUF nog moet tunen dan
Nee hoor. Tis meer dat als er gepost wordt dat het spel op een athlon 3000 en een 7600GS goed draait dat het een beetje nutteloos is om te vragen of het op een e6600 met een 8800GTS ook draait. Dan wordt het meer een beetje pimpen met je systeem. Er is niets mis met systeem, zeker nietquote:
Ze heten RUF, omdat de Need For Speed-serie het alleenrecht op Porsche heeft.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
RUF maakt anders wel hele vette wagens hoor.Mijns inziens een van de beste Porsche tuners.
Zitten die RUF-Porsches nou wel of niet in het spel? Ik kan nergens een dealer vinden maar er is wel een tuner voor, voor zover je een RUF nog moet tunen dan
Maar dat rijdt dan weer voor geen meter.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:03 schreef ForumGek het volgende:
Rijd je met een stuur? Anders meot je eens met toetsenbord rijden, dan is het probleem opgelost.
Kun je coördinaten geven van een speed challenge waar je $75.000 voor krijgt? ik vind ze alleen van $3.000 namelijk. En dat schiet niet op. En weet iemand waar ik mijn Lotus Exige kan tunen ?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan in korte tijd veel verdienen bij de speed-challenges waarbij je enkel een bepaalde maximumsnelheid moet halen...
Het is dan even een kwestie van 290 rijden en je hebt er $75.000 bij.
Vaak begin je bij zo'n race aan het einde van een recht stuk, dus het is een kwestie van even over de startlijn rijden, omkeren en vol gas de weg afscheuren. Heb je in 15-20 seconden de topsnelheid behaald.
Reken ruim een halve minuut per race (omdat het even duurt voordat je op "retry" kan drukken). Je kan dan dus 1,0-1,5 miljoen verdienen in tien minuutjes.
Da's toch wel wat beter dan de millionaire's challenge.
Eerlijk is eerlijk, ik speel zelf liever verschillende races en doe een uur over een miljoen, dan dat ik tigtig keer hetzelfde stukje moet rijden en wèl snel het geld bij elkaar heb. Maar ik heb ook wel gehad dat ik een bepaalde auto nodig had, en dat al m'n garages vol zaten... Dus ik had even een flinke schep geld nodig en dan is het wel handig dat je in korte tijd een redelijk bedrag bij elkaar kan krijgen... (en dat was dan met races van $40.000)
Ik vond hem niet zo moeilijk met de Mercedes Mclaren(opgevoerd) had hem in een keer gehaald, ook een paar keer aangehouden en gecrasht maar daarna gewoon met 370 door planken. Ook is het goed te doen gewoon tussen 2 auto's door rijden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:42 schreef FJD het volgende:
Milionaires challenge gewoon met een motor rijden. Ja daar val je een paar keer vanaf en inderdaad je zal een paar aangehouden worden maar je haalt de challenge iig met redelijk gemak
180mph in heavy traffic; group A -> B; $70.000quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:49 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Kun je coördinaten geven van een speed challenge waar je $75.000 voor krijgt? ik vind ze alleen van $3.000 namelijk. En dat schiet niet op. En weet iemand waar ik mijn Lotus Exige kan tunen ?
Je hebt er wel meer dan drie, hoor... Er zijn gewoon niet zoveel races specifiek voor motoren, maar wel een redelijk aantal waar je met zowel een auto als motor mag starten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef sander89 het volgende:
Ik heb de motors nu ook maar viel er tegen, je hebt maar 3 races met motors![]()
Weet iemand over er een overzicht is van alle auto's die in het spel zitten, want heb geen zin om 9 topics door te lezen als het uberhoudt ergens staat.
Ik heb bij beide rond gereden wat ik wilde maar kwam hem niet tegen. ik ben momenteel expert, zal het daaraan liggen? Zo nee, zou je op een kaart hem exact aan kunnen wijzen? Zijn wel handige races dat lijkt mijquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
180mph in heavy traffic; group A -> B; $70.000
rechts onderin sectie E-5, ten zuiden van de primary highway-splitsing
180mph downtown; group B; $75.000
in het midden van sectie I-9, ten westen van de diner
persoonlijk zou ik er nog wel een extra gig ram indrukkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:54 schreef MosPos het volgende:
Ik ga vanmiddag een nieuwe PC bestellen/kopen. hij heeft de volgende stats
[afbeelding]
Kan ik hier op TDU spelen?![]()
Het zal wel werken, maar ben bang niet alles op high. 1 gig extra geheugen is wel handig maar ik draai ook op 1 gig DDR2 @ 677 en heb gemiddeld 53FPS met alles vol aan. (heb wel een X2 5000+, Ati1950PRO).quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:54 schreef MosPos het volgende:
Ik ga vanmiddag een nieuwe PC bestellen/kopen. hij heeft de volgende stats
[afbeelding]
Kan ik hier op TDU spelen?![]()
Krijg deze week de nieuwe PC, kan niet wachtenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vooral als je vista hebt.
misschien nog een 8800 gts...
ik zag de 8800 GTS staan voor ¤ 315,- Zijn ze overal even duur?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:12 schreef vosss het volgende:
Ja, dat is makkelijk. Zelfs als je het nog nooit gedaan hebt moet dat niet echt problemen geven denk ik.
Drivers installeren stelt ook geen fluit voor. Gewoon ff de laatste versie donwloaden en dubbelklikken op de exe.
suc6
Zou dat echt veel schelen? Ik heb er morgen ook 2 gig inliggen ipv 1 gig. Loopt nu wel aardig, alleen komen sommige bomen/huizen/kleuren van de weg/horizon pas heel laat, vind ik een beetje jammer.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:25 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik TDU ook maar weer eens aanzwengel; allang niet meer gespeeld en ik heb nu 2 gieg ipv 1, dus het zal nu wel beter draaien (al draaide het voorheen ook al prima op 1280x1024)
Niemand?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef sander89 het volgende:
Ik heb de motors nu ook maar viel er tegen, je hebt maar 3 races met motors![]()
Weet iemand over er een overzicht is van alle auto's die in het spel zitten, want heb geen zin om 9 topics door te lezen als het uberhoudt ergens staat.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Thormodo het volgende:
Zal op dit systeem Test Drive een beetje draaien (met alles op low enz.) of is het niet de moeite van het proberen waard?
Geforce 6600 GT
Pentium 3 ghz
1024 mb ram
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb het al een maand niet meer gespeeld, het spel wet met toch niet echt te pakken.Ik vind het echt jammer dat er geen Porsches en niet meer Audi's in zitten. Ook vind ik dat de races soms wel erg makkelijk zijn (ik rij soms zo de concurrentie op enkele minuten
) en online-races daar kom ik nooit in. Prachtige graphics, mooi auto-aanbod, bij mij geen enkel probleem met de stabiliteit, maar toch het spel komt in afwerking net tekort is mijn ervaring.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb het al een maand niet meer gespeeld, het spel wet met toch niet echt te pakken.Ik vind het echt jammer dat er geen Porsches en niet meer Audi's in zitten. Ook vind ik dat de races soms wel erg makkelijk zijn (ik rij soms zo de concurrentie op enkele minuten
) en online-races daar kom ik nooit in. Prachtige graphics, mooi auto-aanbod, bij mij geen enkel probleem met de stabiliteit, maar toch het spel komt in afwerking net tekort is mijn ervaring.
Idd dat van die auto's is kut.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:11 schreef Jordy-B het volgende:
Het is natuurlijk de taak van Eden games. Atari is enkel de uitgever... Eden games heeft het spel gemaakt.
Ik neem aan dat het Eden was die verzuimd heeft om te testen met Nvidia-kaarten, waardoor er juist met hun kaarten veel problemen zijn (en ik was gvd net overgestapt op Nvidia....). Maar er zijn ook andere belachelijke bugs... Alleen die corrupte save-games al... Of de mensen met volwaardige "big-mommah's" van PC's die met geen mogelijkheid een fatsoenlijke frame-rate weten te halen.
Ik voel me eigenlijk een beetje genaaid. Eden games was de van Need For Speed - Porsche Unleashed (a.k.a. Porsche 2000)... voor mij persoonlijk was dat verreweg de beste NFS game ooit! Echt heerlijk... Geen gelul met bodykits en ander geouwehoer, maar bijna rally-achtige instellingen en verradelijke wegligging doordat de motor doorgaans achterin de auto lag...
En dan nu een maakten ze een (op het eerste gezicht) waardige opvolger van de grootse Test Drive serie... Maar de PC-versie zit zó stampvol met bugs dat ze zich echt kapot moeten schamen.
En dat hele idee dat je sommige auto's pas later krijgt, vind ik ook zoiets. De garages zijn allang in het spel gebouwd, maar je moet toch nog een half jaar wachten op de nieuwe auto's...
Het is gewoon geen compleet spel en de kopers van de PC-versie zijn zo gruwelijk genaaid dat ze tot 2008 een raar loopje hebben.
Heb het inmiddels aan de praat gekregen, en een auto gekocht, dan moet ik naar zon race toe, dus ik erheen. Kies ik Single player, maardan? ik druk op start, blijft de camera heletij rondjes draaien, muziekje erbij, maar racen ho maar....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:22 schreef MosPos het volgende:
gvd.
Heb nieuwe pc, zoals ik al eerder had gepost. leest hij de TDU cd niet
F.E.A.R. en Most Wanted, en alle spelletjes leest hij ewoon, maar TDU niet. iemand idee waarom niet?
Nee dat niet. We hebben de PC dus net nieuw. ik denk dat we hem maandag Dinsdag even terug brengen, omdat hij de cd's niet goed leest.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:04 schreef rudedeltadude het volgende:
hmm... klinkt krikkie...
heb je hem al eens opnieuw geinstalled?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Scarface2004 het volgende:
Vanmiddag nog ff gespeeld.
Heerlijk om te cruisen daar op Hawaï.
Een echte zondagmiddag game voor mij.
Je bent gewoon een zondagsrijder, jij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:58 schreef Scarface2004 het volgende:
Zucht...
Met zondagmiddag bedoel ik dus een dag waar je niets te doen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |