De tuneshops komen niet in t grijs op de map maar je kunt ze met behulp van onderstaande map eenvoudig vindenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben ze eigenlijk voor alle merken "tune-shops"? Ik kan er maar 2 vinden namelijk.
Ik heb de "test"-versie zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:59 schreef Jordy-B het volgende:
De tuners staan gewoon op de kaart die bij het spel kwam...
Ik heb het gevoel dat we een beta versie hebben gekregenquote:Op zondag 1 april 2007 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb de "test"-versie zullen we maar zeggen.
Hmmm, ik heb het spel gekocht en er zat ook geen kaart bij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:59 schreef Jordy-B het volgende:
De tuners staan gewoon op de kaart die bij het spel kwam...
Waar heb je hem gekocht?quote:Op zondag 1 april 2007 17:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb het spel gekocht en er zat ook geen kaart bij.![]()
XBox-versie?quote:
Misschien ligt het aan de versies. Ik verwacht wel dat het er bij zit als ik de PC versie koop. :pquote:Op zondag 1 april 2007 19:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
XBox-versie?
Ik heb een PC-versie van de mediamarkt en daar zat gewoon een kaart bij. Stond ook op het doosje, btw (aan de achterkant, boven de system requirements)
Ik heb gewoon de PC versie.quote:Op zondag 1 april 2007 19:09 schreef Jordy-B het volgende:
XBox-versie?
Ik heb een PC-versie van de mediamarkt en daar zat gewoon een kaart bij. Stond ook op het doosje, btw (aan de achterkant, boven de system requirements)
Boefje, dat is het euvel van de illegale versiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:24 schreef MrD het volgende:
Ja, ik kan wel naar de race toe rijden.. maar zodra ik op start druk, om de race te gaan beginnen gebeurt er niks, dan blijf de camera rond draaien, ( je ziet mijn auto niet and thats it...
Bij Mamala Bay (op de kaart bij 8-H/I...)quote:
Die is te vinden op H/I 7 en H8 (zit over deze allemaal heen). Ik probeerde er al eens naartoe te gaan, maar mocht er niet op !quote:Op maandag 2 april 2007 00:53 schreef speedfreakssj het volgende:
waar is trouwens die test track die ik al een hele tijd mag beriden maar die ik nergens vinden kan?
Heb ik tot nu toe geen last van gehad...quote:Op zondag 1 april 2007 20:46 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Boefje, dat is het euvel van de illegale versie
^2quote:Op maandag 2 april 2007 18:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik tot nu toe geen last van gehad...
Zitten die tuningshops er ook al helemaal in het begin van het spel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:24 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan volgens mij geen specifieke onderdelen kopen, maar je kan je auto's en motoren wèl laten tunen... Dit tunen gebeurt in drie gradaties, waarbij stage 3 de hoogste (en duurste) is.
Bij sommige auto's (Ford Mustang) heb je keuze uit verschillende tuning-fabrikanten (in dit geval Ford en Saleen), maar meestal kan je alleen een tuningpakket van de originele fabrikant toepassen.
Het tunen laat je doen bij de tuning shops. Je kan op de papieren kaart zien waar deze zitten. Op de ingame-kaart kan je zien welke auto/motorfabrikanten door een bepaalde tuner ondersteund worden.
Dat dacht ik wel, ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zitten die tuningshops er ook al helemaal in het begin van het spel?
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:04 schreef Jordy-B het volgende:
Dat dacht ik wel, ja.
Zo kon ik hem laatst niet meer in zijn achteruit zetten zonder de controls te resetten en opnieuw in te stellen. AA doet soms raar, na het veranderen van een instelling kan het zomaar zijn dat de auto een afwijking naar links of naar rechts krijgt totdat je de camera van view verandert.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij ook
Wanneer komen de eerste patches voor de vele glitches?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |