iemand de rename van die map al geprobeerd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/pc/driving/testdriveunlimited/show_msgs.php?topic_id=m-1-34030437&pid=932277
Maar zoals een van de reacties daar al zegt: It's pretty lame.
online kan je je in ieder geval meten tegen andere echte mensen, desnoods tegen 4 tegelijkertijd. je kan lekker rondcruisen in groepen (wat ik zelf altijd erg tof vind) en dan natuurlijk niet met 50 over de weg sukkelen.. als je dat met z'n 3en doet is dat echt super tof. gewoon om al het verkeer heen slingeren, alsof je de gumball aan het rijden bentquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maareh, zou iemand hier nog iets over kunnen zeggen?
[..]
Een race van een uur?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:00 schreef M.Picanto het volgende:
na vorige week de Millionairs Challange gedaan te hebben in 46'51"50 nu maar weer eens geprobeerd...
Zie hier mijn nieuwe mooie tijd:
[afbeelding]
bijna 39,5 sec er weer afgesnoept
(kan nog sneller, aantal keer bijna minuut voorgestaan, daarna weer paar keer flikkeren, daarna weer opbouwen naar 50/55 sec en weer paar keer botsen en politie achter je aan krijgen)
ik zou of een motor proberen, waarvan ik de MV Agusta Tamburini het fijnst vindt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Millionairs Challenge geunlocktnu nog een bijbehorende auto
Welke auto vinden jullie het fijnst wat betreft klasse A? Ik heb er een paar geprobeerd maar vlieg alle kanten op.
3 kwartier voor mijquote:
net in 46:27 gereden....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:22 schreef M.Picanto het volgende:
[..]
3 kwartier voor mij![]()
Krijg je trouwens wel een lekker miljoentje voor terug (als je hem binnen 60 minuten haald tenminste)
het moet met een A groep voertuig... motor of auto boeit nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:37 schreef FJD het volgende:
De millonairs challenge die ik nu heb kun je alleen met een auto doenDat wordt even sparen dus. Iemand een idee of het met een B of C auto ook te halen is?
Ow dat zou wel kunnenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef Jordy-B het volgende:
zeker weten? Bij mij is de Millionaire's Challenge voor Groep A, zowel motoren als auto's.
kan je die egg ff delen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:09 schreef Jordy-B het volgende:
Dat vakantiekiekje is trouwens genomen op dat eilandje in sectie H-13 van de kaart...
Ik kon me van de XBox-versie een easter egg herinneren en die blijkt dus ook in de PC-versie te zitten.
De tuneshops komen niet in t grijs op de map maar je kunt ze met behulp van onderstaande map eenvoudig vindenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben ze eigenlijk voor alle merken "tune-shops"? Ik kan er maar 2 vinden namelijk.
Ik heb de "test"-versie zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:59 schreef Jordy-B het volgende:
De tuners staan gewoon op de kaart die bij het spel kwam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |