Als zoiets in de OP staat breekt meestal later de hel los.quote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 25 maart 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Als zoiets in de OP staat breekt meestal later de hel los.![]()
Tuurlijk, net zoals gisteren. Ik zeg: de rode kaartquote:Op zondag 25 maart 2007 19:16 schreef APK het volgende:
Is Huub niet allang weer over zijn 3 glazen heen
Eerst vandaag met Lieke, nu met Eric en Sylvia....
Volgens mij had hij er vanmiddag 1 met Lieke en is dit z'n 2e.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:16 schreef APK het volgende:
Oeh, je begint als een verveelde huisvrouw te klinken.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:16 schreef APK het volgende:
Ach, ik ben een sucker voor dat soort verzoekjes, dus heb toch wat captures van vanmiddag gestuurd.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij lag met Lieke op bed, en hoopte dAT je daar ook caps van zou maken en versturen.
Met Lieke heeft hij amper een glas leeg gedronken.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:16 schreef APK het volgende:
Ik hoop hetquote:Op zondag 25 maart 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, jij romanticusquote:Op zondag 25 maart 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik ben een sucker voor dat soort verzoekjes, dus heb toch wat captures van vanmiddag gestuurd.
Zet dat dan voortaan óók standaard in de OPquote:Op zondag 25 maart 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi weer Blomst!quote:
mooie capquote:
mooiiiiiiiiiiiiii, hier is ut niet zo romantisch!quote:
Een goed plan!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Zet dat dan voortaan óók standaard in de OP![]()
Nee hier istie wel oranje achtig maar zakt nu snel weg. Toch wel lekker dat extra uurtjequote:Op zondag 25 maart 2007 19:25 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
mooiiiiiiiiiiiiii, hier is ut niet zo romantisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |