Of als het je smaak niet is. Die plastic rommel van tegenwoordig..quote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef Anne het volgende:
Ohh, dit lijkt me leuk.
Het probleem is altijd dat armbanden uit de winkel vaak veel te groot zijn. Idem dito voor kettingen.
Zelf maken is dan ideaal.
Nou, misschien moet ik dat rijglint een keer zien, dat ik dan wel snap wat er met die tussenruimte bedoeld wordtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Rijgen met draad? Nylon of gecoat staal?
Je hebt dat rijglint, daarbij zitten blokjes en losse stukjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:02 schreef SiTuSavais het volgende:
Dat ja, bedankt alletwee, ik had hem net gevonden daar
Maar ik begrijp niet wat ze bedoeld met 'rijgen door de tussenruimte'. Rijgen waarmee?
Ik vind dat er in dat filmpje van teleac ook best leuke ideeën zitten, vooral die koker van draad had ik nog niet eerder gezien.
Mja volgens mij gaat het wel goedkomenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:14 schreef Crientj het volgende:
[..]
Je hebt dat rijglint, daarbij zitten blokjes en losse stukjes.
Met je draad, gecoat straaldraad of nylondraad ga je daar dan doorheen.
Het lint kan je vastzetten met een kraaltje ervoor, en door een blokje heen te rijgen.
Erna kan je ook nog een kraal doen en vervolgens afwerken.
Die koker van draad.. Dan bedoel je zeker coilen?
Dat is dan van Wiredraad gemaakt.
Is een geweldige winkel, zelfs als je geen kraaltjeshobbies hebt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 03:19 schreef Smeej het volgende:
Heel erg leuk!!!
Ik ga denk ik ook maar eens een starterspakket aanschaffen... Ik weet wel dat er aan de Rozengracht in Amsterdam een leuk winkeltje zit met allemaal kralen en dingetjes... Beads ofzo?
Indeed... ik kon er ook altijd een uur rondhobbelen als ik me verveelde en ik ergens op moest wachten... hup naar coppenhagen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 03:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is een geweldige winkel, zelfs als je geen kraaltjeshobbies hebt.
Bij het Sarphatipark zit ook een winkeltje. Zijstraat Kuip ( Vlak bij de FB 2e zijstraat rechts ongeveer).quote:Op woensdag 25 februari 2009 06:01 schreef Smeej het volgende:
[..]
Indeed... ik kon er ook altijd een uur rondhobbelen als ik me verveelde en ik ergens op moest wachten... hup naar coppenhagen..
Ik heb volgende week vakantie dus eens kijken wat voor creaties ik zelf kan maken..
je hebt het in allerlei diktes.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:39 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Mja volgens mij gaat het wel goedkomenBinnenkort maar eens een kralenwinkel induiken
![]()
En het zal best coilen heten, het is iig niet van dat dikke wire wire draad.
achja thnx!quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij het Sarphatipark zit ook een winkeltje. Zijstraat Kuip ( Vlak bij de FB 2e zijstraat rechts ongeveer).
Geven ook workshops
Oei !quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:42 schreef Smeej het volgende:
[..]
achja thnx!
Ik zag dat ze het bij coppenhagen ook deden, 10 euro pp plus de kosten van je sierraad.
Collega was helemaal enthousiast, die stelde al een middagje knutselen voor met lange vingers als lekkernij whahaha..
Nee is best goedkoop... Je hebt er gewoon goedkopekralen, pandora, maar ook dure parels enzo. Wel mooi.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oei !
Das echt niet duur !
Kralen betaalbaar ?
Die maken het vaak kostbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |