ik durf hem niet eens meer aan te zettenquote:
Dat heeft iedereen sowiesoquote:Op zondag 25 maart 2007 14:51 schreef kepler het volgende:
[..]
ik durf hem niet eens meer aan te zetten
ik heb nog wel garantie tot december
dacht ik ook ja.quote:
Nee, sowieso is het altijd standaard 2 jaar fabrieksgarantie.quote:
Is er een demo van op MP?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:31 schreef Reddiablo het volgende:
gisteren maar ff de Shadowrun demo gedownload... gaat dat nou gewoon een FPS worden???![]()
![]()
ow dat wist ik nietquote:Op zondag 25 maart 2007 15:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, sowieso is het altijd standaard 2 jaar fabrieksgarantie.
ergens einde van het jaar ofzoquote:Op zondag 25 maart 2007 16:38 schreef piet_pelle het volgende:
Wanneer komt Virtua fighter 5?
Want de ps3 heeft hem al.![]()
huh?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:31 schreef Reddiablo het volgende:
gisteren maar ff de Shadowrun demo gedownload... gaat dat nou gewoon een FPS worden???![]()
![]()
Ja dat wordt een soort Counter strike met cartoony characters. (hoezo lijkt op Team Fortress 2?)quote:Op zondag 25 maart 2007 16:54 schreef Reddiablo het volgende:
op Xbox live kun je een filmdemo van Shadowrun: Love downloaden...
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
Een filmpje dus. Waarom noem je het een demo
[afbeelding]
Het lijkt helemaal niet op TF2?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:57 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja dat wordt een soort Counter strike met cartoony characters. (hoezo lijkt op Team Fortress 2?)
Volgens 1up heel ingewikkeld maar toch wel erg standaard.
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Xbox for live
nog niet gezien, maar dat klopt wel jahquote:Op zondag 25 maart 2007 17:25 schreef Heintje het volgende:
Ik heb nog niet het hele vorige topic doorgelezen. Maar hebben julie ook een bericht gehad dat Xbox Live dinsdag offline is. (ongeveer 14 uur van 00:00 tot 16:00 GMT) 9:00 - 1:00 CET
Ja, maar je kan het best jaarlijks doen, winkel kost dat ong. 50 euro.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:53 schreef RickoKun het volgende:
ik heb een hele trieste vraag: Moet je voor xbox live maandelijks geld betalen?
Wellus.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
Een filmpje dus. Waarom noem je het een demo
[afbeelding]
Idd als je geen ring of death hebt gehad hoor je er niet bijquote:Op zondag 25 maart 2007 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:
The ring of death owned
Mooi dan ben ik toch niet thuisquote:Op zondag 25 maart 2007 17:25 schreef Heintje het volgende:
Ik heb nog niet het hele vorige topic doorgelezen. Maar hebben julie ook een bericht gehad dat Xbox Live dinsdag offline is. (ongeveer 14 uur van 00:00 tot 16:00 GMT) 9:00 - 1:00 CET
Nummer 1 in single player I presume.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:29 schreef Morthill het volgende:
Zo, nummer 1 van de wereld in VT3, is een stuk makkelijker dan het op de PSP was. In een keer de King of the Court verslagen (in dit geval Federer) met 6-5 in 18.5 minuut. Kwam eerst nog 4-0 achter, maar als je weet hoe je moet spelen dan is het prima te doen.
Ja klopt!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:10 schreef -lucas- het volgende:
Om nog een keer terug te komen op [afbeelding]
Hoe gaat dat terugsturen? Ik neem aan dat je de customer support belt die zegt dat ik 'm moet opsturen naar MIcrosoft en dat je 'm na een week of wat terugkrijgt..?
Ziet er wel aardig uit.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:12 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, vooral als je niet op Xbox Live zit. Een game hoort ook in singleplayer een flinke uitdaging te bieden imo, maar schijnbaar is het tegenwoordig normaal om een game supersimpel te maken en dan als excuus te gebruiken dat er een online mode aanwezig is.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nummer 1 in single player I presume.
That's the beauty about online gaming.
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef Morthill het volgende:
Ja, vooral als je niet op Xbox Live zit. Een game hoort ook in singleplayer een flinke uitdaging te bieden imo, maar schijnbaar is het tegenwoordig normaal om een game supersimpel te maken en dan als excuus te gebruiken dat er een online mode aanwezig is.
Oh dat ziet kek uit. Forzaquote:Op zondag 25 maart 2007 23:12 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je daar een linkje van?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:57 schreef Wessiej het volgende:
Ja, maar je kan het best jaarlijks doen, winkel kost dat ong. 50 euro.
Op het internet al snel 20/30
Kwestie van ff zoeken op ebay o.i.dquote:
Is het zo dat tegenwoordig de singleplayer van games makkelijker is? Daar merk ik niks van.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, vooral als je niet op Xbox Live zit. Een game hoort ook in singleplayer een flinke uitdaging te bieden imo, maar schijnbaar is het tegenwoordig normaal om een game supersimpel te maken en dan als excuus te gebruiken dat er een online mode aanwezig is.
Alleen bestaan die 3 levels dan wel weer uit hoofdstukken of welke naam ze er ook aan gegeven hebben.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:56 schreef TwyLight het volgende:
Makkelijker niet altijd, maar wel een stuk korter.
Sommige games hebben maar een magere 3 levels single-player.
Liever een korte SP met een dijk van een MP (GoW of halo 2 als voorbeeld)quote:Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is helemaal afhankelijk van het spel, bij shooters en racers wel. Maar bij een RPG of een platform heb ik liever een goede SP en geen of een simpele MP.quote:Op maandag 26 maart 2007 07:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Liever een korte SP met een dijk van een MP (GoW of halo 2 als voorbeeld)
Dan een lange SP met een kut MP
Standaard kan je er een netwerk kabel in stoppen. Mocht je om 1 of andere reden draadloos willen kan dat voor het kleine bedrag van 80 euro ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:08 schreef linebear het volgende:
even wat vragen, voordat ik een xbox ga bestellen...
- hoe zit het met het online, wat zit er standaard op de xbox... wifi of netwerkkabel ?!
- die demo's, zijn die gratis ?!?
Netwerk kabel en de demo's zijn gratis als je Live Gold hebt.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:08 schreef linebear het volgende:
even wat vragen, voordat ik een xbox ga bestellen...
- hoe zit het met het online, wat zit er standaard op de xbox... wifi of netwerkkabel ?!
- die demo's, zijn die gratis ?!?
Met silver zijn de demo's ook gratis, alleen vaak een week later. Maar als je nog een Xbox moet gaan kopen heb je toch een maand gold, en er zijn inmiddels genoeg demo's beschikbaar om wel een tijdje bezig te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Netwerk kabel en de demo's zijn gratis als je Live Gold hebt.
Waar is de tijd gebleven dat je standaard een dijk van een SP had? Tegenwoordig moeten we dus al kiezen tussen goede SP of MPquote:Op maandag 26 maart 2007 07:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Liever een korte SP met een dijk van een MP (GoW of halo 2 als voorbeeld)
Dan een lange SP met een kut MP
Liever kiezen tussen 1 van de twee dan twee halve.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat je standaard een dijk van een SP had? Tegenwoordig moeten we dus al kiezen tussen goede SP of MPnext-gen
maar waarom is de prioriteit daar plots gaan liggen. Meer dan de helft van de gamers zit niet op Xbox Live gold, waarom wordt die minderheid beter behandeld? Ik zeg neit dat er geen aandacht besteed moet worden aan MP, ik wil verdomme dat developers zich eens realiseren dat er meer is dan Xbox Live, er zijn ook mensen die in SP een leuke uitdaging zoeken.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Liever kiezen tussen 1 van de twee dan twee halve.
Vroeger was een MP mogelijkheid een extratje, tegenwoordig is die belangrijker geworden en dat kost gewoon ontwikkeltijd. MP is lastiger te ontwikkelen dan SP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |