Doe niet zo mal. Het is precies hetzelfde wat je laatst bij Stofje deed.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik durf niet te kijken.

Filmpje heb ik niet gekeken, maar ergens is een moment dat het er op LIJKT dat zijn hoofd wat lager zit dan handig is voor een face to face conversatie. Duurt maar heel kort en als je Eric weer ziet is zijn hoofd weer boven. Als al, was het hoogstens even nippenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:12 schreef flugeltje het volgende:
Het rukken zie ik wel, maar waar tijdens het filmpje wordt er eigenlijk gepepen?

Wat ben je roodquote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik haal het er in ieder geval zo niet uit, niet dat ik heel erg intensief gekeken heb ofzo

huub de toneelspeler, hij wil eric ook niet weg alten gaan want hij heeft hem nodig voor het spel.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:26 schreef tuinfluiter het volgende:
(Maandagochtend)
Huub: Het maakt mij geen ene fok uit of anderen het weten.
Palma: Was je er wel bewust van Eric?
Huub : Ja, natuurlijk.
Palma: Kan ook niet anders.
(Begin stuk van het filmpje, hoor ik Huub snurken.)
.

Je ziet zelfs zijn pikquote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik haal het er in ieder geval zo niet uit, niet dat ik heel erg intensief gekeken heb ofzo

Het rukken haal ik er wel uit, het pijpen alleen nietquote:

Wat denk je dan ? Dat ie koekkruimels van het laken aan het likken was ?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het rukken haal ik er wel uit, het pijpen alleen niet

Hebben ze daar geen kruimeldief voor dan ?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je dan ? Dat ie koekkruimels van het laken aan het likken was ?

quote:Op maandag 26 maart 2007 20:52 schreef w00h00 het volgende:
Is het filmpje nog ergens?
Het is van youtube gehaald..

Ik had het eerst ook niet gezien. Als je in Youtube wacht tot de hele film geladen is kun je met het schuifje spoelen in de film. Zo heb ik inderdaad het stukje met pijpen gevonden. Amazing.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef flugeltje het volgende:

Alsof je direct bi bent als je een beetje experimenteert... Wie heeft dat niet gedaan in z'n jonge jaren. Nou ja, ik niet, wel gezoend, maar ik had geen nee gezegd tegen een pijpbeurtquote:Op maandag 26 maart 2007 00:22 schreef Ahura het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet Huub. En waarom zou je een prostituee inhuren als je openminded en geil bent en er een homo naast je ligt waar je het goed mee kan vinden? En wie weet is die Huub wel een beetje bi? Is dat zo erg?

Laat ik 't zo zeggen.. je bent dan niet heteroquote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Alsof je direct bi bent als je een beetje experimenteert... Wie heeft dat niet gedaan in z'n jonge jaren. Nou ja, ik niet, wel gezoend, maar ik had geen nee gezegd tegen een pijpbeurt![]()

Das een understatement.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Laat ik 't zo zeggen.. je bent dan niet hetero![]()

Het gay-topic is ergens anders......quote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Alsof je direct bi bent als je een beetje experimenteert... Wie heeft dat niet gedaan in z'n jonge jaren. Nou ja, ik niet, wel gezoend, maar ik had geen nee gezegd tegen een pijpbeurt![]()

Exactly my pointquote:

Ik begrijp nu ook je onderschrift onder je usernaamquote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef soylent het volgende:
[..]

quote:Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Ik begrijp nu ook je onderschrift onder je usernaam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |