Sorry hoor, maar dat gaat er bij mij niet in. er is ook nog eens een keer de camera factor waar je hier rekening mee moet houden. Huub heeft erg zijn best gedaan om een soort van keihard "ik ben van niks of niemand bang" imago op te bouwen, en daarnaast ook nog eens een keer intelligent over te komen, tegen het betweterige aan zelfs, maar de afgelopen weken heeft ie al meer dan eens bewezen gewoon een eigenwijs dommig mannetje te zijn met een gigantisch groot ego en en een zeer klein hartje, en nu blijkt ie ook nog eens nichterige trekjes te hebben. Daar is op zich niks mis mee, maar wel als je jezelf presenteert als de blitse womanizer en achteraf gewoon een fag blijkt te zijn, hoe tegenstrijdig wil je het hebben? Huub kwam de villa in als rebelse "ik heb overal schijt aan" dude, en hij zal eruit gaan als relnicht. wedden dat het eeste interview dat ie geeft aan Albert Verlinden is?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens zijn er genoeg 'hetero's' die een verdwaalde hand niet erg vinden..sommige mensen noemen hun dan meteen bi anderen weer niet. Weer andere mensen zijn gewoon nieuwsgierig en willen alles een keer proberen. Ik denk dat het gewoon zo zit, Huub is een beetje stoned en geil, Eric is geil, Eric en Huub experimenteren iets. Huub vind het niet opwindend en is zo een ervaring rijker.
Of je Huub dan bi ofzo kunt noemen weet ik niet, eerder bi-schierig.

Jij bent dan ook niet Huub. En waarom zou je een prostituee inhuren als je openminded en geil bent en er een homo naast je ligt waar je het goed mee kan vinden? En wie weet is die Huub wel een beetje bi? Is dat zo erg?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dan huur je toch een prostituee in? Ik zou me never nooit vrijwillig laten trekken/pijpen door een kerel.

quote:gepepent

Ik weet zeker dat als ik in mijn slaap een soort van seks heb( want als Huub wakker dreigt te worden stopt Eric weer) dan heb ik hoogstwaarschijnlijk ook een soort van lachje om mijn mond hangen. Dan droom ik waarschijnlijk heerlijk en voel ik me er heerlijk bij. Realistiche dromen, nooit gehad?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:20 schreef falloutboy het volgende:
Het valt mij op dat die gozer die gepepent word wel een soort van lachje om z n mond heeft hangen...

Net als Robbie Williams?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:19 schreef Hathor het volgende:
...en nu blijkt ie ook nog eens nichterige trekjes te hebben. Daar is op zich niks mis mee, maar wel als je jezelf presenteert als de blitse womanizer en achteraf gewoon een fag blijkt te zijn, hoe tegenstrijdig wil je het hebben? Huub kwam de villa in als rebelse "ik heb overal schijt aan" dude, en hij zal eruit gaan als relnicht.

quote:Op maandag 26 maart 2007 00:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat gaat er bij mij niet in. er is ook nog eens een keer de camera factor waar je hier rekening mee moet houden. Huub heeft erg zijn best gedaan om een soort van keihard "ik ben van niks of niemand bang" imago op te bouwen, en daarnaast ook nog eens een keer intelligent over te komen, tegen het betweterige aan zelfs, maar de afgelopen weken heeft ie al meer dan eens bewezen gewoon een eigenwijs dommig mannetje te zijn met een gigantisch groot ego en en een zeer klein hartje, en nu blijkt ie ook nog eens nichterige trekjes te hebben. Daar is op zich niks mis mee, maar wel als je jezelf presenteert als de blitse womanizer en achteraf gewoon een fag blijkt te zijn, hoe tegenstrijdig wil je het hebben? Huub kwam de villa in als rebelse "ik heb overal schijt aan" dude, en hij zal eruit gaan als relnicht. wedden dat het eeste interview dat ie geeft aan Albert Verlinden is?![]()

Dus bij de volgende populariteitspoll haalt Huub slechts een procentje of 20%?quote:

Waaromquote:Op maandag 26 maart 2007 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dus bij de volgende populariteitspoll haalt Huub slechts een procentje of 20%?![]()

Geen idee en het boeit me eerlijk gezegd ook niks.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dus bij de volgende populariteitspoll haalt Huub slechts een procentje of 20%?![]()

Ja, maar die viese stinkendeaidskasthomo heeft gaan aangifte gedaan.quote:

Lekker de dramaqueen uithangen en chargeren om je gelijk te krijgen, gaan we op die tour?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar die viese stinkendeaidskasthomo heeft gaan aangifte gedaan.

Gaat ie 't doen of niet met dat gaan?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar die viese stinkendeaidskasthomo heeft gaan aangifte gedaan.

Ik heb een goedkoop toetsenbord uit Azerbeidzjan, daar zitten de 'e' en de 'a' naast elkaar.quote:

Voorlopig heb je alleen maar een hele grote bek en weinig inhoud.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een goedkoop toetsenbord uit Azerbeidzjan, daar zitten de 'e' en de 'a' naast elkaar.

Waar heb je het overquote:Op maandag 26 maart 2007 01:51 schreef Qdo het volgende:
Voorlopig heb je alleen maar een hele grote bek en weinig inhoud.

Als jij ironie en sarcasme niet begrijpt is dat jouw probleem.quote:

quote:Op maandag 26 maart 2007 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij ironie en sarcasme niet begrijpt is dat jouw probleem.

Azerbetzjistan .quote:Op maandag 26 maart 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een goedkoop toetsenbord uit Azerbeidzjan, daar zitten de 'e' en de 'a' naast elkaar.

idd, pwned wie unne noob. En het mooiste is nog dat alle huub-fanboys hem tot in het bespottelijke blijven verdedigen met bizarre excuusjes. (bij alles wat ie doet trouwensquote:Op maandag 26 maart 2007 02:04 schreef Qdo het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat zal het zijn...
Maar affijn, even terug on topic.
Huub is een lattente homo met een veel te grote bek die door de mand is gevallen.

Nou, ik hoorde dat hij het in het huis niet al te bekend wou laten wordenquote:Op maandag 26 maart 2007 03:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffff zijn jullie nu nog niet over de schok heen
een beetje geexpirimenteren tussen een homo en een klein beetje bi-huubje
bel de telegraaf zeg
kelere tis 2007 hoor maak jullie niet druk, huub maakt er toch ook geen punt van

Hé wat een lafaard tochquote:Op maandag 26 maart 2007 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde dat hij het in het huis niet al te bekend wou laten worden![]()

Druk ? Wel is gehoord van je mening geven over iets.quote:Op maandag 26 maart 2007 03:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffff zijn jullie nu nog niet over de schok heen
een beetje geexpirimenteren tussen een homo en een klein beetje bi-huubje
bel de telegraaf zeg
kelere tis 2007 hoor maak jullie niet druk, huub maakt er toch ook geen punt van

Stoer is als ie het wakker doetquote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Nathje het volgende:
Ach wat maakt het uit. Iedereen probeert wel eens wat. Ik vind het juist wel stoer dat hij het durft.

quote:Op maandag 26 maart 2007 08:47 schreef Clank het volgende:
KNIP!!! (struisvogelpolitiek)

quote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Nathje het volgende:
Ach wat maakt het uit. Iedereen probeert wel eens wat. Ik vind het juist wel stoer dat hij het durft.

Weten doe je iets pas als je wakker bent.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:10 schreef Nathje het volgende:
Waarom? Ok hij wilt het misschien niet helemaal for real doen, maar moet hij toch lekker zelf weten.![]()

Ik geloof niet helemaal dat hij de hele tijd sliep.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:59 schreef Ifa het volgende:
[..]
Weten doe je iets pas als je wakker bent.

Ik zou zijn reactie wel eens willen horen bij het zien van het filmpje. Ik vond dat slapen er verdomd overtuigend uitzien.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:03 schreef Nathje het volgende:
[..]
Ik geloof niet helemaal dat hij de hele tijd sliep.

Idd, alle huismoedersquote:Op maandag 26 maart 2007 02:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
idd, pwned wie unne noob. En het mooiste is nog dat alle huub-fanboys hem tot in het bespottelijke blijven verdedigen met bizarre excuusjes. (bij alles wat ie doet trouwens)

Ik schat eric nou ook weer niet zo dom in om iemand te gaan 'misbruiken', terwijl er een zooi camera's op staanquote:Op maandag 26 maart 2007 18:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik zou zijn reactie wel eens willen horen bij het zien van het filmpje. Ik vond dat slapen er verdomd overtuigend uitzien.
Maar ook al maakt Huub er achteraf geen punt van, aan het steeds weer terugdeinzen van Erik als Huub beweegt, leid ik af dat in ieder geval Eric zelf op dat moment het idee had dat dat wat hij aan het doen is, niet okay is.

quote:Op maandag 26 maart 2007 02:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
idd, pwned wie unne noob. En het mooiste is nog dat alle brian-fanboys hem tot in het bespottelijke blijven verdedigen met bizarre excuusjes. (bij alles wat ie doet trouwens)

eric was gewoon te geil, die kon zich niet beheersen en moest een pik in zijn mond hebbenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik schat eric nou ook weer niet zo dom in om iemand te gaan 'misbruiken', terwijl er een zooi camera's op staan

Waarom schrok hij dan iedere keer volgens jou?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik schat eric nou ook weer niet zo dom in om iemand te gaan 'misbruiken', terwijl er een zooi camera's op staan

Euh, geen lastige vragen stellenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:00 schreef Ifa het volgende:
[..]
Waarom schrok hij dan iedere keer volgens jou?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |