Sorry hoor, maar dat gaat er bij mij niet in. er is ook nog eens een keer de camera factor waar je hier rekening mee moet houden. Huub heeft erg zijn best gedaan om een soort van keihard "ik ben van niks of niemand bang" imago op te bouwen, en daarnaast ook nog eens een keer intelligent over te komen, tegen het betweterige aan zelfs, maar de afgelopen weken heeft ie al meer dan eens bewezen gewoon een eigenwijs dommig mannetje te zijn met een gigantisch groot ego en en een zeer klein hartje, en nu blijkt ie ook nog eens nichterige trekjes te hebben. Daar is op zich niks mis mee, maar wel als je jezelf presenteert als de blitse womanizer en achteraf gewoon een fag blijkt te zijn, hoe tegenstrijdig wil je het hebben? Huub kwam de villa in als rebelse "ik heb overal schijt aan" dude, en hij zal eruit gaan als relnicht. wedden dat het eeste interview dat ie geeft aan Albert Verlinden is?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens zijn er genoeg 'hetero's' die een verdwaalde hand niet erg vinden..sommige mensen noemen hun dan meteen bi anderen weer niet. Weer andere mensen zijn gewoon nieuwsgierig en willen alles een keer proberen. Ik denk dat het gewoon zo zit, Huub is een beetje stoned en geil, Eric is geil, Eric en Huub experimenteren iets. Huub vind het niet opwindend en is zo een ervaring rijker.
Of je Huub dan bi ofzo kunt noemen weet ik niet, eerder bi-schierig.
Jij bent dan ook niet Huub. En waarom zou je een prostituee inhuren als je openminded en geil bent en er een homo naast je ligt waar je het goed mee kan vinden? En wie weet is die Huub wel een beetje bi? Is dat zo erg?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dan huur je toch een prostituee in? Ik zou me never nooit vrijwillig laten trekken/pijpen door een kerel.
quote:gepepent
Ik weet zeker dat als ik in mijn slaap een soort van seks heb( want als Huub wakker dreigt te worden stopt Eric weer) dan heb ik hoogstwaarschijnlijk ook een soort van lachje om mijn mond hangen. Dan droom ik waarschijnlijk heerlijk en voel ik me er heerlijk bij. Realistiche dromen, nooit gehad?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:20 schreef falloutboy het volgende:
Het valt mij op dat die gozer die gepepent word wel een soort van lachje om z n mond heeft hangen...
Net als Robbie Williams?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:19 schreef Hathor het volgende:
...en nu blijkt ie ook nog eens nichterige trekjes te hebben. Daar is op zich niks mis mee, maar wel als je jezelf presenteert als de blitse womanizer en achteraf gewoon een fag blijkt te zijn, hoe tegenstrijdig wil je het hebben? Huub kwam de villa in als rebelse "ik heb overal schijt aan" dude, en hij zal eruit gaan als relnicht.
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat gaat er bij mij niet in. er is ook nog eens een keer de camera factor waar je hier rekening mee moet houden. Huub heeft erg zijn best gedaan om een soort van keihard "ik ben van niks of niemand bang" imago op te bouwen, en daarnaast ook nog eens een keer intelligent over te komen, tegen het betweterige aan zelfs, maar de afgelopen weken heeft ie al meer dan eens bewezen gewoon een eigenwijs dommig mannetje te zijn met een gigantisch groot ego en en een zeer klein hartje, en nu blijkt ie ook nog eens nichterige trekjes te hebben. Daar is op zich niks mis mee, maar wel als je jezelf presenteert als de blitse womanizer en achteraf gewoon een fag blijkt te zijn, hoe tegenstrijdig wil je het hebben? Huub kwam de villa in als rebelse "ik heb overal schijt aan" dude, en hij zal eruit gaan als relnicht. wedden dat het eeste interview dat ie geeft aan Albert Verlinden is?![]()
Dus bij de volgende populariteitspoll haalt Huub slechts een procentje of 20%?quote:
Waaromquote:Op maandag 26 maart 2007 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dus bij de volgende populariteitspoll haalt Huub slechts een procentje of 20%?![]()
Geen idee en het boeit me eerlijk gezegd ook niks.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dus bij de volgende populariteitspoll haalt Huub slechts een procentje of 20%?![]()
Ja, maar die viese stinkendeaidskasthomo heeft gaan aangifte gedaan.quote:
Lekker de dramaqueen uithangen en chargeren om je gelijk te krijgen, gaan we op die tour?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar die viese stinkendeaidskasthomo heeft gaan aangifte gedaan.
Gaat ie 't doen of niet met dat gaan?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar die viese stinkendeaidskasthomo heeft gaan aangifte gedaan.
Ik heb een goedkoop toetsenbord uit Azerbeidzjan, daar zitten de 'e' en de 'a' naast elkaar.quote:
Voorlopig heb je alleen maar een hele grote bek en weinig inhoud.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een goedkoop toetsenbord uit Azerbeidzjan, daar zitten de 'e' en de 'a' naast elkaar.
Waar heb je het overquote:Op maandag 26 maart 2007 01:51 schreef Qdo het volgende:
Voorlopig heb je alleen maar een hele grote bek en weinig inhoud.
Als jij ironie en sarcasme niet begrijpt is dat jouw probleem.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij ironie en sarcasme niet begrijpt is dat jouw probleem.
Azerbetzjistan .quote:Op maandag 26 maart 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een goedkoop toetsenbord uit Azerbeidzjan, daar zitten de 'e' en de 'a' naast elkaar.
idd, pwned wie unne noob. En het mooiste is nog dat alle huub-fanboys hem tot in het bespottelijke blijven verdedigen met bizarre excuusjes. (bij alles wat ie doet trouwensquote:Op maandag 26 maart 2007 02:04 schreef Qdo het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat zal het zijn...
Maar affijn, even terug on topic.
Huub is een lattente homo met een veel te grote bek die door de mand is gevallen.
Nou, ik hoorde dat hij het in het huis niet al te bekend wou laten wordenquote:Op maandag 26 maart 2007 03:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffff zijn jullie nu nog niet over de schok heen
een beetje geexpirimenteren tussen een homo en een klein beetje bi-huubje
bel de telegraaf zeg
kelere tis 2007 hoor maak jullie niet druk, huub maakt er toch ook geen punt van
Hé wat een lafaard tochquote:Op maandag 26 maart 2007 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde dat hij het in het huis niet al te bekend wou laten worden![]()
Druk ? Wel is gehoord van je mening geven over iets.quote:Op maandag 26 maart 2007 03:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffff zijn jullie nu nog niet over de schok heen
een beetje geexpirimenteren tussen een homo en een klein beetje bi-huubje
bel de telegraaf zeg
kelere tis 2007 hoor maak jullie niet druk, huub maakt er toch ook geen punt van
Stoer is als ie het wakker doetquote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Nathje het volgende:
Ach wat maakt het uit. Iedereen probeert wel eens wat. Ik vind het juist wel stoer dat hij het durft.
quote:Op maandag 26 maart 2007 08:47 schreef Clank het volgende:
KNIP!!! (struisvogelpolitiek)
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Nathje het volgende:
Ach wat maakt het uit. Iedereen probeert wel eens wat. Ik vind het juist wel stoer dat hij het durft.
Weten doe je iets pas als je wakker bent.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:10 schreef Nathje het volgende:
Waarom? Ok hij wilt het misschien niet helemaal for real doen, maar moet hij toch lekker zelf weten.![]()
Ik geloof niet helemaal dat hij de hele tijd sliep.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:59 schreef Ifa het volgende:
[..]
Weten doe je iets pas als je wakker bent.
Ik zou zijn reactie wel eens willen horen bij het zien van het filmpje. Ik vond dat slapen er verdomd overtuigend uitzien.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:03 schreef Nathje het volgende:
[..]
Ik geloof niet helemaal dat hij de hele tijd sliep.
Idd, alle huismoedersquote:Op maandag 26 maart 2007 02:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
idd, pwned wie unne noob. En het mooiste is nog dat alle huub-fanboys hem tot in het bespottelijke blijven verdedigen met bizarre excuusjes. (bij alles wat ie doet trouwens)
Ik schat eric nou ook weer niet zo dom in om iemand te gaan 'misbruiken', terwijl er een zooi camera's op staanquote:Op maandag 26 maart 2007 18:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik zou zijn reactie wel eens willen horen bij het zien van het filmpje. Ik vond dat slapen er verdomd overtuigend uitzien.
Maar ook al maakt Huub er achteraf geen punt van, aan het steeds weer terugdeinzen van Erik als Huub beweegt, leid ik af dat in ieder geval Eric zelf op dat moment het idee had dat dat wat hij aan het doen is, niet okay is.
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
idd, pwned wie unne noob. En het mooiste is nog dat alle brian-fanboys hem tot in het bespottelijke blijven verdedigen met bizarre excuusjes. (bij alles wat ie doet trouwens)
eric was gewoon te geil, die kon zich niet beheersen en moest een pik in zijn mond hebbenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik schat eric nou ook weer niet zo dom in om iemand te gaan 'misbruiken', terwijl er een zooi camera's op staan
Waarom schrok hij dan iedere keer volgens jou?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik schat eric nou ook weer niet zo dom in om iemand te gaan 'misbruiken', terwijl er een zooi camera's op staan
Euh, geen lastige vragen stellenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:00 schreef Ifa het volgende:
[..]
Waarom schrok hij dan iedere keer volgens jou?
Doe niet zo mal. Het is precies hetzelfde wat je laatst bij Stofje deed.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik durf niet te kijken.
Filmpje heb ik niet gekeken, maar ergens is een moment dat het er op LIJKT dat zijn hoofd wat lager zit dan handig is voor een face to face conversatie. Duurt maar heel kort en als je Eric weer ziet is zijn hoofd weer boven. Als al, was het hoogstens even nippenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:12 schreef flugeltje het volgende:
Het rukken zie ik wel, maar waar tijdens het filmpje wordt er eigenlijk gepepen?
Wat ben je roodquote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik haal het er in ieder geval zo niet uit, niet dat ik heel erg intensief gekeken heb ofzo
huub de toneelspeler, hij wil eric ook niet weg alten gaan want hij heeft hem nodig voor het spel.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:26 schreef tuinfluiter het volgende:
(Maandagochtend)
Huub: Het maakt mij geen ene fok uit of anderen het weten.
Palma: Was je er wel bewust van Eric?
Huub : Ja, natuurlijk.
Palma: Kan ook niet anders.
(Begin stuk van het filmpje, hoor ik Huub snurken.)
.
Je ziet zelfs zijn pikquote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik haal het er in ieder geval zo niet uit, niet dat ik heel erg intensief gekeken heb ofzo
Het rukken haal ik er wel uit, het pijpen alleen nietquote:
Wat denk je dan ? Dat ie koekkruimels van het laken aan het likken was ?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het rukken haal ik er wel uit, het pijpen alleen niet
Hebben ze daar geen kruimeldief voor dan ?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je dan ? Dat ie koekkruimels van het laken aan het likken was ?
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:52 schreef w00h00 het volgende:
Is het filmpje nog ergens?
Het is van youtube gehaald..
Ik had het eerst ook niet gezien. Als je in Youtube wacht tot de hele film geladen is kun je met het schuifje spoelen in de film. Zo heb ik inderdaad het stukje met pijpen gevonden. Amazing.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Alsof je direct bi bent als je een beetje experimenteert... Wie heeft dat niet gedaan in z'n jonge jaren. Nou ja, ik niet, wel gezoend, maar ik had geen nee gezegd tegen een pijpbeurtquote:Op maandag 26 maart 2007 00:22 schreef Ahura het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet Huub. En waarom zou je een prostituee inhuren als je openminded en geil bent en er een homo naast je ligt waar je het goed mee kan vinden? En wie weet is die Huub wel een beetje bi? Is dat zo erg?
Laat ik 't zo zeggen.. je bent dan niet heteroquote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Alsof je direct bi bent als je een beetje experimenteert... Wie heeft dat niet gedaan in z'n jonge jaren. Nou ja, ik niet, wel gezoend, maar ik had geen nee gezegd tegen een pijpbeurt![]()
Das een understatement.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Laat ik 't zo zeggen.. je bent dan niet hetero![]()
Het gay-topic is ergens anders......quote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Alsof je direct bi bent als je een beetje experimenteert... Wie heeft dat niet gedaan in z'n jonge jaren. Nou ja, ik niet, wel gezoend, maar ik had geen nee gezegd tegen een pijpbeurt![]()
Exactly my pointquote:
Ik begrijp nu ook je onderschrift onder je usernaamquote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef soylent het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Ik begrijp nu ook je onderschrift onder je usernaam![]()
Als je mijn eerste reactie had gelezen had ik ook zoiets gezegd zoals je eerste zin. En ik zei in deze reactie niet voor niets "wie weet"... en ja, er zijn meer dan genoeg heterojongen die wat doen of hebben gedaan met een andere jongen. Alleen als het eens op tv gebeurd dan breekt de hel losquote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Waarom? Is het nog niet overduidelijk dat die twee gewoon echt goede vrienden zijn geworden?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub de toneelspeler, hij wil eric ook niet weg alten gaan want hij heeft hem nodig voor het spel.
vraag me af als hij hem niet nodig zou hebben wat er dan zou gebeuren, het blijven ALLEMAAL toch oppportunisten
[sarcasme aan] klopt, als je echt goede vrienden bent is het normaal dat je elkaar aftrekt en pijpt; een soort van 'vriendendienstje'? [/sarcasme uit]quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom? Is het nog niet overduidelijk dat die twee gewoon echt goede vrienden zijn geworden?
Als hij er echt problemen mee had, dan zou je dat wel merken denk ik. Zo goed toneelspelen kan hij niet en ze kropen al snel weer tegen elkaar aan in bed. Niet alles is een spel, niet overal hoeft iets achter te zitten.![]()
Experimenteren heet zoiets, nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:21 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
[sarcasme aan] klopt, als je echt goede vrienden bent is het normaal dat je elkaar aftrekt en pijpt; een soort van 'vriendendienstje'? [/sarcasme uit]
hoever mogen ze van jou gaan totdat jij het geen experimenteren meer vindt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Experimenteren heet zoiets, nooit van gehoord?
Hoe boeiend vind je het?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:34 schreef danos het volgende:
[..]
hoever mogen ze van jou gaan totdat jij het geen experimenteren meer vindt?![]()
exacte invulling blabla stelselmatig blabla routinegedrag blabla.. ben je zelf ook homo ofsow..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:49 schreef soylent het volgende:
[..]
Hoe boeiend vind je het?
Een beter criterium dan de exacte invulling van de daad zelf lijkt me in hoeverre het stelselmatig voorkomt. Of in hoeverre het individu het opneemt in zijn routinegedrag.
of je praat er gewoon over, duidelijke taal is vaak al genoeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
exacte invulling blabla stelselmatig blabla routinegedrag blabla.. ben je zelf ook homo ofsow..![]()
huub is gewoon een smerige bruinwerker klaar, een echte vent laat niet aan zich zitten door een kontebonkert die mept er gelijk op.
Het gaat mij niet om hoever, maar hoevaak. Huub gaf aan dat het bij deze ene keer zou blijven, het zal hem dus wel niet zo goed bevallen zijn. Maar aangezien je het toch vraagt: Dit was voor mij ook de grens en ik zou het ook een stap verder laten gaan tot anale sex.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:34 schreef danos het volgende:
[..]
hoever mogen ze van jou gaan totdat jij het geen experimenteren meer vindt?![]()
volgens eric was het niet de eerste keer, maar hebben ze meerdere malen gesextquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om hoever, maar hoevaak. Huub gaf aan dat het bij deze ene keer zou blijven, het zal hem dus wel niet zo goed bevallen zijn. Maar aangezien je het toch vraagt: Dit was voor mij ook de grens en ik zou het ook een stap verder laten gaan tot anale sex.
Maar waarom zou hij zover gaan, alleen om het spel? Ik snap die logica al helemaal niet. Experimenteren wel.
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
exacte invulling blabla stelselmatig blabla routinegedrag blabla.. ben je zelf ook homo ofsow..![]()
huub is gewoon een smerige bruinwerker klaar, een echte vent laat niet aan zich zitten door een kontebonkert die mept er gelijk op.
Ohja, das waar ook.. het was al eens eerder gebeurd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens eric was het niet de eerste keer, maar hebben ze meerdere malen gesext
als het aan erik ligt niet, die zoekt alvast een flinke pot vaseline opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ohja, das waar ook.. het was al eens eerder gebeurd.
Maar in elk geval was dit volgens Huub dus de laatste keer.![]()
wtf is dat voor onzin dan, waarom mogen dit soort dingen niet vertoond worden op de streams?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:13 schreef Suikeroom het volgende:
hehe het onderwerp wordt nu steeds geboycot op de streams.. elke keer als ze het erover hebben is er een streamlock![]()
Huub heeft toch een eigen wil en ik denk ook dat Eric deze wel respecteerd nu.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als het aan erik ligt niet, die zoekt alvast een flinke pot vaseline op
ehm omdat Eric een strafbaar feit heeft gepleegd en dat willen ze niet in de publiciteit?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
wtf is dat voor onzin dan, waarom mogen dit soort dingen niet vertoond worden op de streams?
Jaja, als mod kan je zelfs alles lekker in de touwtjes nemenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef Cahir het volgende:
-edit - Niet geoorloofd!
Heb je weleens van Post Icons gehoord? En van ironie?![]()
En verder zal ik me maar onthouden van commentaar op je geestelijke capaciteiten.![]()
En bans aanvragen bovendienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jaja, als mod kan je zelfs alles lekker in de touwtjes nemen
Volgens Huub dus niet en ik weet haast wel zeker dat dit niet de reden is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ehm omdat Eric een strafbaar feit heeft gepleegd en dat willen ze niet in de publiciteit?
Toen Eric begon te sjorren sliep Huub (en ik blijf geloven dat hij tijdens het hele filmpje sliep). Dat is dan potentieel weldegelijk strafbaar, nl. indien de gesjorde aangifte gaat doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:56 schreef Jm4nski het volgende:
Eric heeft niks strafbaars gedaan
Omdat het niet iets is dat hij vaak gedaan heeft natuurlijk en misschien heeft hij er ook wel spijt van enigsinds. Maar er is geen bewijs dat hij echt lag te slapen en dus ook geen bewijs dat Eric iets strafbaars heeft gedaan. Als dit wel het geval was geweest, had Huub zich denk ik toch iets anders opgesteld tegenover Eric. Dat het een taboe is volgens de reactie kan ook voor andere redenen zijn. Als het wel echt in de doofpot gestopt zou worden, denk ik niet dat ze zo dom en opvallent zouden zijn om te zeggen dat er niet meer over gepraat mag worden. Dan valt het juist op. En waarom zou het dan alleen zijn tot een bepaald tijdstip, wat ik had begrepen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
Toen Eric begon te sjorren sliep Huub (en ik blijf geloven dat hij tijdens het hele filmpje sliep). Dat is dan potentieel weldegelijk strafbaar, nl. indien de gesjorde aangifte gaat doen.
Huub is 's morgens naar de buren geroepen en zoals net te horen was heeft de redactie het onderwerp tot taboe verklaart. Huub, die normaal iedere "genialiteit" van hemzelf tot in den treure uitmelkt heeft dit onderwerp ook al de hele tijd laten rusten i.d.z. dat hij er geen tv mee maakt. Erg gemakkelijk lijkt hij zich sowieso niet bij het onderwerp te voelen.
Is dat zo? Dat is wel vreemd dan inderdaad. Dan zenden ze het waarschijnlijk ook niet uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:12 schreef Suikeroom het volgende:
ze mogen het er nu helemaal niet meer over hebben.. hmm verdacht
Alle gewone tv kijkers komen het dan niet te weten. Ik denk dat ze dat willen, de mensen die hier zitten en het zo goed volgen is natuurlijk maar een kleine groep.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is wel vreemd dan inderdaad. Dan zenden ze het waarschijnlijk ook niet uit.
Wat ik wel vreemd vind is.. met wat voorn doel willen ze het er niet meer over hebben?
Juist dan zal het opvallen en de meeste mensen weten het toch al. Als je er geheimzinnig over gaat doen, levert dat alleen maar vraagtekens op. Wil wel weten wat de reden is.. maar blijf toch denken dat Huub het bewust heeft meegemaakt.
Toch vind ik het vreemd. Ze kunnen toch laten horen wat Huub zei achteraf en niemand die er iets achterzoekt, mocht het zo zijn dan kunnen ze het toch goed knippen. Zo wekken ze alleen maar de suggestie dat Eric Huub echt heeft misbruikt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
Alle gewone tv kijkers komen het dan niet te weten. Ik denk dat ze dat willen, de mensen die hier zitten en het zo goed volgen is natuurlijk maar een kleine groep.
ja indd .. mischien vind de redactie elke reclame goede reclame... hoe meer mensen er op het werk over praten (slecht of goed).. hoe meer kijkersquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd. Ze kunnen toch laten horen wat Huub zei achteraf en niemand die er iets achterzoekt, mocht het zo zijn dan kunnen ze het toch goed knippen. Zo wekken ze alleen maar de suggestie dat Eric Huub echt heeft misbruikt.
Nee, want dan hadden ze het breed uitgemeten. Net dat de redactie daar van afziet is vreemd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:31 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ja indd .. mischien vind de redactie elke reclame goede reclame... hoe meer mensen er op het werk over praten (slecht of goed).. hoe meer kijkers![]()
Maar dan ga je ervan uit dat Eric het tegen Huubs wil heeft gedaan en dat weet je dus niet zeker.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:40 schreef Ifa het volgende:
[..]
Nee, want dan hadden ze het breed uitgemeten. Net dat de redactie daar van afziet is vreemd.
STEL Huub heeft 's morgens de keuze gehad: aangifte doen of slikken?
Geen idee wat de consequenties van aangifte zouden zijn. Eric zou het huis moeten verlaten, maar wellicht Huub zelf ook. Ik meen me te herinneren dat er iets in hun contract staat m.b.t aangifte doen. Zo'n zaak zal ook consequenties voor het programma als geheel hebben en aangezien Huub bereid is zo goed als alles te doen om te winnen...
Zou de programmaleiding juist niet staan te likkebaarden bij het idee alleen al dat de ene bewoner tegen de andere bewoner aangifte doet van aanranding?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:40 schreef Ifa het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er iets in hun contract staat m.b.t aangifte doen. Zo'n zaak zal ook consequenties voor het programma als geheel hebben en aangezien Huub bereid is zo goed als alles te doen om te winnen...
word is bondquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:49 schreef Borga het volgende:
errrrrrric heeft recht op een nekschot
Vertel, heb jij feiten en bewijs die wij nog niet kennen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:49 schreef Borga het volgende:
errrrrrric heeft recht op een nekschot
Geen idee, dat kan juridische haken en ogen hebben. Maar tegenvraag: zouden ze niet ook staan te likkebaarden met homosex in de Kooi. (primeur?) Op hun website werd de suggestie al een tijdje gewekt en nu opeens zou Talpa zich opstellen als een preutse deerne voor wie dit een stapje te ver gaat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou de programmaleiding juist niet staan te likkebaarden bij het idee alleen al dat de ene bewoner tegen de andere bewoner aangifte doet van aanranding? Dat gaat een flink potje publiciteit opleveren.
Het zal veelzeggend zijn wat er (al dan niet) uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:05 schreef Ifa het volgende:
[..]
Geen idee, dat kan juridische haken en ogen hebben. Maar tegenvraag: zouden ze niet ook staan te likkebaarden met homosex in de Kooi. (primeur?) Op hun website werd de suggestie al een tijdje gewekt en nu opeens zou Talpa zich opstellen als een preutse deerne voor wie dit een stapje te ver gaat?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:40 schreef Ifa het volgende:
STEL Huub heeft 's morgens de keuze gehad: aangifte doen of slikken?
Dat zou een beetje hypocriet zijn van Tien..... de bewoners mogen dat soort onderwerpen niet meer voor 23.00 uur aansnijden (ivm de tere zieltjes van de kinderen die toch al verwaarloosd worden door hun ouders omdat ze DGK-streams mogen kijken) en dan zullen ze het zelf wel gaan uitzenden om 19.30 uur??quote:
Als iemand van 8 jaar een deken op en neer ziet gaan denkt ie heus niet 'Zo Eric is lekker aan de genotsstaaf van Huub aan het knabbelen.'quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Buiten 2 piemels, een ruksessie en wat gepijp niet nee..
Die kids van tegenwoordigquote:
Nou inderdaad, ik heb er o.a. 1 van 11 jaar, die kijkt naar DGK. Als ze dit gaan uitzenden, krijg ik het nu al warm van de moeilijke vragen die hij dan gaat stellenquote:
Een echtpaar dat ooit betrapt werd op zijn hondjes door hun kindje zeiden dat mama was wezen zwemmen en zand in haar oren had gekregen, papa probeert het er nu uit te duwen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:49 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik heb er o.a. 1 van 11 jaar, die kijkt naar DGK. Als ze dit gaan uitzenden, krijg ik het nu al warm van de moeilijke vragen die hij dan gaat stellen![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:55 schreef tong80 het volgende:
Een echtpaar dat ooit betrapt werd op zijn hondjes door hun kindje zeiden dat mama was wezen zwemmen en zand in haar oren had gekregen, papa probeert het er nu uit te duwen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een echtpaar dat ooit betrapt werd op zijn hondjes door hun kindje zeiden dat mama was wezen zwemmen en zand in haar oren had gekregen, papa probeert het er nu uit te duwen.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:42 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda en Huub hadden gister in de auto er ruzie over dat Eric hem gepijpt heeft
Ze maakte er gisteravond nogal een punt van dat Huub zijn promiscuïteit niet kon maken richting Lieke.quote:
Dat is er.. alleen noemen ze dat een Cito toets...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
<Knip> Het kind is echt tegen het achterlijke aan. Als de basisschool een examen zou kennen, zou ze er voor zakken.
Daar kun je niet voor zakken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:52 schreef Carlaa het volgende:
Dat is er.. alleen noemen ze dat een Cito toets...
Absoluut ja. Het is bv ook echt treurig om haar te horen discussieren. Gewoon een beetje zielig eigenlijk. Misschien maar goed ook dat het volkomen langs haar heen gaat. Er zijn ook verbazingwekkend veel vrij normale woorden die Amanda gewoon niet kent. Ze lijkt te zijn blijven steken toen ze 10 jaar was.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:15 schreef Gert het volgende:
Als de basisschool een examen zou kennen, zou ze er voor zakken.
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:03 schreef tong80 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f3qIw53zuEw
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik hoor de hele tijd een soort ruis alsof er een vliegtuig aan het opstijgen is. All aboard!
quote:
http://www.youtube.com/watch?v=LlT96c9aRYIquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:53 schreef zuidpaard het volgende:
deze url ligt eruit maar er is een andere beschikbaar waar Eruk de knuppel handles.
http://www.youtube.com/watch?v=LlT96c9aRYI
kijk daar maar eens op.
[..]
probeer deze eens?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:03 schreef tong80 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f3qIw53zuEw
hihihihihihi grinnik grinnik grinnikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:08 schreef APK het volgende:
Tief eens op met steeds dezelfde link, paardelul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |