Nee want dan verteerd het langzamerquote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Zou Jaap nu eindelijk een keer gaan zitten terwijl hij eet?
Mensen die golven willen niet met DGK geasocieert worden dus die kijken wel uit waar ze hun ballen heen gooien.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:49 schreef havefun het volgende:
Verbaast het jullie trouwens ook niet dat er nooit een golfbal door de tuin vliegt, de Gouden Kooi is namelijk omgeven door golf banen. Ten minste als ik het via google earth bekijk.
Ja, het verbaast me enorm, vooral als je het formaat van de tuin bekijkt, en de enorme hoeveelheid camara`s die er zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:49 schreef havefun het volgende:
Verbaast het jullie trouwens ook niet dat er nooit een golfbal door de tuin vliegt, de Gouden Kooi is namelijk omgeven door golf banen. Ten minste als ik het via google earth bekijk.
Maakt dat wat uit dan??quote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Zou Jaap nu eindelijk een keer gaan zitten terwijl hij eet?
Die groep mensen die van de week in de tuin was (was dat afgelopen week, ik ben mijn tijdsgevoel wat kwijt), waren misschien wel golfbalhooligans.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Mensen die golven willen niet met DGK geasocieert worden dus die kijken wel uit waar ze hun ballen heen gooien.
Bijkomend voordeel: Je weet niet meer dat je wat gegeten hebtquote:
Ik zou juist als ik daar golfde me uiterste best doen om die Golfbal door die fitness ruimte raggen.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Mensen die golven willen niet met DGK geasocieert worden dus die kijken wel uit waar ze hun ballen heen gooien.
14.00quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het verbaast me enorm, vooral als je het formaat van de tuin bekijkt, en de enorme hoeveelheid camara`s die er zijn.
Ik las in het weekprogrammatopic (goed topic) dat Lieke vanmiddag "komt".
Als het goed is over 10 minuten.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het verbaast me enorm, vooral als je het formaat van de tuin bekijkt, en de enorme hoeveelheid camara`s die er zijn.
Ik las in het weekprogrammatopic (goed topic) dat Lieke vanmiddag "komt".
Ik moet nog ff 2 topic doorlezen (waar Eric Huub pijpt oidquote:
Dat zegt ze alleen om Huub niet te willen storen in zijn doen en laten. Dat zal toch wel bekelemmend werken voor Huub als ie weet dat die Lieke de hele dag mee kijkt.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef Suikeroom het volgende:
het is maar goed voor Huub dat Lieke geen internet heeft![]()
Zal wel niet erg, gisteren heeft ze de bedden opgemaakt.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik moet nog ff 2 topic doorlezen (waar Eric Huub pijpt oid), en dan eens kijken hoe zwaar Lieke gewond is (ze is met haar brommer gecrashed, las ik ergens, maar ik weet niet meer waar).
Lieke was er gisteravond ook even een half uurtje, was niks aan haar te zien iig.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik moet nog ff 2 topic doorlezen (waar Eric Huub pijpt oid), en dan eens kijken hoe zwaar Lieke gewond is (ze is met haar brommer gecrashed, las ik ergens, maar ik weet niet meer waar).
Ik zie de humor hier niet van in !!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
Maar 'zijn Lieke' heeft vervelend nieuws: “Ik ben gecrashed met mijn motor.” “Erg?!”, roept Huub verschrikt. “Ik ben wel blauw en mijn hoofd en rug doen zeer. Dus ik moet langs de dokter”, laat de schoonmaakster nuchter weten. Lieke heeft veel geluk gehad, de motor schoof gelukkig de andere kant op en belandde niet bovenop haar. “Hij blokkeerde ineens tweehonderd meter voor mijn huis en voor ik het wist lag ik.” “Dus de motor is helemaal in de t**ing”, zegt Huub meelevend.
![]()
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Ik welquote:Op zondag 25 maart 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie de humor hier niet van in !!!!!
Als ze Huub niet zou willen belemmeren was ze niet op bezoek gekomen en had ze achteraf pas contact gezocht.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:56 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat zegt ze alleen om Huub niet te willen storen in zijn doen en laten. Dat zal toch wel bekelemmend werken voor Huub als ie weet dat die Lieke de hele dag mee kijkt.
Ook leuk dat ze door die sterretjes heel erg de nadruk op het woord 'tering' leggen trouwens. Die acties zal ik nooit begrijpen. Ook als woorden als 'fuck' worden weggepiept op tv. Dan ga je juist nadenken wat er kan zijn gezegd.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
.” “Dus de motor is helemaal in de t**ing”, zegt Huub meelevend. [/i]
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Syl is bij paarden,Huub onder zonnebank en Eric nog in bed.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:07 schreef Kinga het volgende:
Waar is SHE? Nog in bed?
Het humoristische aspect zit hem in het woordje meelevend.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie de humor hier niet van in !!!!!
Misschien is het nu een trio geworden iddquote:Op zondag 25 maart 2007 14:07 schreef Kinga het volgende:
Waar is SHE? Nog in bed?
Ik was al bang dat je het nog ging uitleggen ookquote:Op zondag 25 maart 2007 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het humoristische aspect zit hem in het woordje meelevend.
Dat het stukje suggereert dat Huub wel met de motor meeleeft, en niet met Lieke.
Vlak bij haar huis!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
En toch denk ik als ik het filmpje heb bekeken dat Huub echt in coma lag. En dat hij vanochtend doelde op de massage en niet op de rest. Ik hoop dat dat nog duidelijk gaat worden.
Peter weet ondertussen al dat ik niet blont ben!!! Maar trapt er steeds weer in.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je het nog ging uitleggen ook
Ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
En toch denk ik als ik het filmpje heb bekeken dat Huub echt in coma lag. En dat hij vanochtend doelde op de massage en niet op de rest. Ik hoop dat dat nog duidelijk gaat worden.
Niet walgelijker dan Brian, die deed precies hetzelfde bij amandaquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Mensen die golven willen niet met DGK geasocieert worden dus die kijken wel uit waar ze hun ballen heen slaan
Dat roze worden is een normale reactie wanneer een man voor de eerste keer is gepijpt door een man.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Peter weet ondertussen al dat ik niet blont ben!!! Maar trapt er steeds weer in.
Trouwens Huub is soort van roze als hij in het water springt.
denk dat eric in de popi-poll naar beneden duikeltquote:Op zondag 25 maart 2007 14:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet walgelijker dan Brian, die deed precies hetzelfde bij amanda
Volgens mij ligt het in het geval Errrrric en Huub toch even iets andersquote:Op zondag 25 maart 2007 14:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaquote:Op zondag 25 maart 2007 14:17 schreef Suikeroom het volgende:
dit ga je dus de hele dag zien als het zomer is
Dat wordt snel genoeg duidelijk, Lieke zal hier minimaal 1 SMSje over hebben gehad en zij komt vandaag al langs...quote:Op zondag 25 maart 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
Als je een niet-seksuele massage bedoelt, dan lijkt het me sterk dat Huub dan de volgende morgen zegt dat zijn voorkeur toch blijft uitgaan naar een platonische relatie.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
Lieke volgt het programma nietquote:Op zondag 25 maart 2007 14:22 schreef Missy_1974 het volgende:
lieke komt idd zo, dus ik ben benieuwd of ze het gaat vermelden, ik zou daar als "vriendin" niet vrolijk van worden
Ik heb zo'n vermoeden dat Lieke allang weet wat er is gebeurd hoor.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
Ze vraagt is er nog wat spannends gebeurt, Huub zegt ik ben bang van wel. Wat dan vraagt Lieke, Huub zegt moet je maar op Youtube kijken ben ik bang. Ik heb geen internet he. Huub zegt houden zo.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Lieke allang weet wat er is gebeurd hoor.
Hoef jij je OP niet aan te passen?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:48 schreef F04 het volgende:
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/-135409.png]afbeelding][/url]
Gelukkig nu weer droog.
Moet je even op YouTube kijkenquote:
Precies.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ... en wat zullen dan haar intenties zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 14:27 schreef Peter6000 het volgende:
Niet echt een goede houding voor iemand die een functioneringsgesprek heeft.
http://www.youtube.com/watch?v=f3qIw53zuEwquote:Op zondag 25 maart 2007 14:28 schreef havefun het volgende:
[..]
ja daar staat zoveel overde Gouden kooi, maar ik kijk wel even op de tien site.
Errrrric zou op staande voet dat huis uit gesodemieterd moeten worden nav vannacht.quote:
De titel van dat filmpje zegt me al genoeg dat ga ik niet 30 minuten kijken.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=f3qIw53zuEw
En Brainless niet?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:30 schreef Borga het volgende:
Errrrric zou op staande voet dat huis uit gesodemieterd moeten worden nav vannacht.
Het is echt waar. Huub lag in een comaquote:Op zondag 25 maart 2007 14:32 schreef havefun het volgende:
[..]
De titel van dat filmpje zegt me al genoeg dat ga ik niet 30 minuten kijken.
Maar is dit echt waar? Huub laat dat toch niet vrijwllig doen?
Ik ook, zou verboden moeten worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:25 schreef Juuud het volgende:
Ik vind het raar dat die Hlieke zomaar langs kan komen, ook als ze niet werkt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |