Nee want dan verteerd het langzamerquote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Zou Jaap nu eindelijk een keer gaan zitten terwijl hij eet?
Mensen die golven willen niet met DGK geasocieert worden dus die kijken wel uit waar ze hun ballen heen gooien.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:49 schreef havefun het volgende:
Verbaast het jullie trouwens ook niet dat er nooit een golfbal door de tuin vliegt, de Gouden Kooi is namelijk omgeven door golf banen. Ten minste als ik het via google earth bekijk.
Ja, het verbaast me enorm, vooral als je het formaat van de tuin bekijkt, en de enorme hoeveelheid camara`s die er zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:49 schreef havefun het volgende:
Verbaast het jullie trouwens ook niet dat er nooit een golfbal door de tuin vliegt, de Gouden Kooi is namelijk omgeven door golf banen. Ten minste als ik het via google earth bekijk.
Maakt dat wat uit dan??quote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Zou Jaap nu eindelijk een keer gaan zitten terwijl hij eet?
Die groep mensen die van de week in de tuin was (was dat afgelopen week, ik ben mijn tijdsgevoel wat kwijt), waren misschien wel golfbalhooligans.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Mensen die golven willen niet met DGK geasocieert worden dus die kijken wel uit waar ze hun ballen heen gooien.
Bijkomend voordeel: Je weet niet meer dat je wat gegeten hebtquote:
Ik zou juist als ik daar golfde me uiterste best doen om die Golfbal door die fitness ruimte raggen.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Mensen die golven willen niet met DGK geasocieert worden dus die kijken wel uit waar ze hun ballen heen gooien.
14.00quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het verbaast me enorm, vooral als je het formaat van de tuin bekijkt, en de enorme hoeveelheid camara`s die er zijn.
Ik las in het weekprogrammatopic (goed topic) dat Lieke vanmiddag "komt".
Als het goed is over 10 minuten.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het verbaast me enorm, vooral als je het formaat van de tuin bekijkt, en de enorme hoeveelheid camara`s die er zijn.
Ik las in het weekprogrammatopic (goed topic) dat Lieke vanmiddag "komt".
Ik moet nog ff 2 topic doorlezen (waar Eric Huub pijpt oidquote:
Dat zegt ze alleen om Huub niet te willen storen in zijn doen en laten. Dat zal toch wel bekelemmend werken voor Huub als ie weet dat die Lieke de hele dag mee kijkt.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef Suikeroom het volgende:
het is maar goed voor Huub dat Lieke geen internet heeft![]()
Zal wel niet erg, gisteren heeft ze de bedden opgemaakt.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik moet nog ff 2 topic doorlezen (waar Eric Huub pijpt oid), en dan eens kijken hoe zwaar Lieke gewond is (ze is met haar brommer gecrashed, las ik ergens, maar ik weet niet meer waar).
Lieke was er gisteravond ook even een half uurtje, was niks aan haar te zien iig.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik moet nog ff 2 topic doorlezen (waar Eric Huub pijpt oid), en dan eens kijken hoe zwaar Lieke gewond is (ze is met haar brommer gecrashed, las ik ergens, maar ik weet niet meer waar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |