dat had ik ook verwacht. Toch een beslissend moment waar de beste van het team moeten opstaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef Ordinair het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat Babel die van de Ridder zou nemen. Maar toen miste Daniël hem.
Dan had Babel hem helemáál niet moeten nemen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:38 schreef toma het volgende:
[..]
dat had ik ook verwacht. Toch een beslissend moment waar de beste van het team moeten opstaan.
hij roept toch steeds dat ie de ambitie heeft om topscoorder van het toernooi te worden. Als je dan die ambitie hebt moet je ook je mannetje staan als het er op aan komt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan had Babel hem helemáál niet moeten nemen...
Dat is waar ja. Maar jij zei dat de beste hem dan moest nemen. Dat was Babel zeker niet. En zoals hierboven staat, panalties tellen niet mee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:48 schreef toma het volgende:
[..]
hij roept toch steeds dat ie de ambitie heeft om topscoorder van het toernooi te worden. Als je dan die ambitie hebt moet je ook je mannetje staan als het er op aan komt.
Ik vond hem ook zeer nuttig als balvast aanspeelpunt. Als hij de bal in de voeten kreeg wist je gewoon dat er iets mee gedaan werd en hij de bal niet zo makkelijk zou verliezen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Inderdaad koningdavid. Was niet goed gisteren, maar hij is wel altijd dreigend en houdt constant 2/3 verdedigers bezig. Ik heb het gevoel dat hij gaat schitteren in de finale.
Juist ja. Als hij hem in de voeten kreeg. 9 van de 10 ballen springen meteen van zijn voet af door zijn belabberde bal aanname.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vond hem ook zeer nuttig als balvast aanspeelpunt. Als hij de bal in de voeten kreeg wist je gewoon dat er iets mee gedaan werd en hij de bal niet zo makkelijk zou verliezen.
Eenschquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:30 schreef koningdavid het volgende:
Was slecht vandaag. Herstelde zich wat in de tweede helft, maar in de eerste helft was het drama.
Toch zal ik hem nooit wisselen. Alleen al voor het feit dat er telkens 3 man om hem heen lopen.
quote:Watched the Holland England game, for me Babel stood out head and shoulders above the rest. His link up play was excellent, his first touch was superb and was physically strong. What set him apart for me, was that he had the ability to create that bit of space for himself any time he wanted. As i said in a previous post, he is a player that will explode onto the next level at some stage. Lets not forget he is only 20, so has time on his side. Would be a very good addition to the squad in my opinion.
quote:Babel would offer us something different, or at least another option. He is very skillful, has a good touch, good link up play, is fast, strong, can finish, has great off the ball movement. Not to mention the potential he has to become a world class player. £6million for what he can give us is not too much to ask.
quote:If Babel has another game in the finals like he did v. England, I think it'll all but wrap up a move to us.
This just seems soooo much like a Wenger signing from every angle.
Ik vond hem gisteren vrij matig, en zijn slechtste wedstrijd van het toernooi spelen.quote:As Longrufus said, Babel was outstanding last night.. He was a different class to everyone on the pitch (for both sides). I must admit I haven't seen much of bale, but based on last night he looked very very good..
Ik weet niet of hij de absolute top haalt, maar ik vind het idd heerlijk om te zien dat een speler zo zelfbewust is en bereid om te investeren in zichzelfquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:30 schreef koningdavid het volgende:
Het mooie van Ryan is, is dat hij echt voor het voetbal leeft en alles eruit probeert te halen.
Dat is de grote reden waarom ik deze ruwe diamant wel de absolute top zie halen. Hij heeft er alles voor over...
Dat heupschot zat em vandaag wel vaker dwars.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Penalty scoren valt niet mee als je een heupschot hebt blijkt maar weer
speelde geweldig vanavond.quote:
Dat is vaak zo, als je doelpunten maakt heb je vrienden.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:49 schreef tong80 het volgende:
Als ie eenmal gaat scoren wordt het een hele grote
Hoe oud, welk onderdeel?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:44 schreef koningdavid het volgende:
Misschien komt hij zijn zusje wel tegen op de spelen.![]()
(een van de grootste atletiektalenten van Nederland)
14 jaar, volgens mij meerdere onderdelen.quote:
In ieder geval veelbelovende taal van een zaakwaarnemer door te stellen dat geld als laatste komt. Babel lijkt me niet echt passen bij Liverpool en heeft zelf gezegd ooit het liefst naar Arsenal te willen en dit seizoen nog te blijven.quote:Zaakwaarnemer Babel bevestigt bod Liverpool bij Ajax
Datum: 9-jul-2007 11:51 Door Simon Zwartkruis
Liverpool heeft bij Ajax een bod gedaan op Ryan Babel. Dat bevestigt Winnie Haatrecht, de zaakwaarnemer van de 20-jarige aanvaller. Het zou gaan om een aanbieding van zestien miljoen euro. “Op bedragen ga ik niet in,” zegt Haatrecht tegen Sportweek, “maar ik kan bevestigen dat er bij Ajax een officieel bod is binnengekomen van Liverpool. Ryan heeft zelf nog niet gesproken met die club. Pas als Ajax aangeeft dat de clubs eruit zijn en zegt dat we kunnen gaan praten, breekt fase twee aan. Dat is de fase waarin je gaat kijken wat Liverpool precies wil, wat hun plannen met Ryan zijn. Daarna zouden de financiën pas aan bod komen. Maar zover is het nog niet. We wachten eerst af of de clubs er uit komen of niet.”
Uhm Babel is een uitstekende speler! als hij beter tot zijn recht komt word het een echte topper!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Veel te hoog bedrag voor iemand met zo weinig rendement.
En wat is beter tot zijn recht?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Uhm Babel is een uitstekende speler! als hij beter tot zijn recht komt word het een echte topper!
Centraal, in een 4-4-2 systeem waarbij er 1 fysiek sterke spits is (Huntelaar) en hij erom heen zwerftquote:
Tsja heel veel beter zal hij bij liverpool ook niet worden...quote:Op maandag 9 juli 2007 14:55 schreef Rumille het volgende:
Aanval bij Liverpool
Kuyt en Babel.
Offtopic: Hoe krijgt hij die mier over de lijn.
Om nou 16 miljoen voor potentieel te betalen... Net of zij die potentieel eruit krijgt. Er zijn tenslotte zoveel voetballer beter geworden bij Liverpool.quote:
Ik ookquote:Op maandag 9 juli 2007 14:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wilde een mier van het beeldscherm afhalen![]()
Waar moet hij dan goed in worden?quote:
Waarom wordt hij dan al op jonge leeftijd geselecteerd voor Oranje, heb je sommige wedstrijden op het EK -21 wel eens gezien. Hij loopt sommige verdedigers er op snelheid uit. Ik vind Babel een van de grootste Nederlandse talentenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waar moet hij dan goed in worden?
Hij heeft geen bijzonder inzicht, schot, afwerking of eindpass. En zijn aanname is waarschijnlijk de slechtste van Nederland.
Hij kan alleen redelijk goed dribbelen.
Omdat Marco van Basten een lul is. Hij selecteert ook Maduro en Denneboom.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom wordt hij dan al op jonge leeftijd geselecteerd voor Oranje,
Snelheid zegt idd veel over voetballend vermogen.quote:heb je sommige wedstrijden op het EK -21 wel eens gezien. Hij loopt sommige verdedigers er op snelheid uit.
Maarja.quote:Ik vind Babel een van de grootste Nederlandse talenten![]()
Ja precies! En zelfs buitenlandse trainers en spelers weten dat Babel een goede speler is. Maar jullie van FOK zullen het wel beter weten dan de kenners in Nederland en het buitenlandquote:Op maandag 9 juli 2007 15:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom wordt hij dan al op jonge leeftijd geselecteerd voor Oranje, heb je sommige wedstrijden op het EK -21 wel eens gezien. Hij loopt sommige verdedigers er op snelheid uit. Ik vind Babel een van de grootste Nederlandse talenten![]()
Ik hoop dat ze dan ook al zijn (vele) verbeterpunten zien en dat ze dan ook het vermogen hebben die te verbeteren.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja precies! En zelfs buitenlandse trainers en spelers weten dat Babel een goede speler is. Maar jullie van FOK zullen het wel beter weten dan de kenners in Nederland en het buitenland
quote:Liverpool biedt 14 miljoen voor Babel
Ajax onderhandelt met Liverpool over een onmiddellijke overgang van Ryan Babel. De Engelse club heeft vanochtend een bod van meer dan veertien miljoen euro uitgebracht. Technisch directeur Martin van Geel van de Amsterdamse club heeft Liverpool al een tegenvoorstel gedaan.
Babel heeft Ajax inmiddels laten weten dat hij graag naar Liverpool vertrekt. De twintigjarige aanvaller koestert al langer grote interesse voor de Engelse competitie. Hij bezocht eerder in zijn vrije tijd Arsenal. Babel moet de tweede grote aankoop van Liverpool worden.
De verliezend finalist van de laatste editie van de Champions League versterkte zich eerder voor een bedrag van 36 miljoen euro met centrumspits Fernando Torres. Trainer Rafael Benitez van Liverpool had al de beschikking over de aanvallers Dirk Kuijt, Peter Crouch, en Andrei Voronin. Craig Bellamy vertrekt naar West Ham United.
Vraagprijs schijnt 20miljoen te zijn. Dan is het helemaal een strik erom heen en op de boot naar Engeland. Het is alleen apart dat meneer twee weken geleden nog wilde blijven en nu ineens wil vertrekkenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:08 schreef RayMania het volgende:
Voor 14 miljoen mag hij dan wel vertrekken. Alleen een alternatief is niet snel voor handen voor Ajax.
Als een club als Liverpool komt is de keuze bij Babel denk ik snel gemaakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vraagprijs schijnt 20miljoen te zijn. Dan is het helemaal een strik erom heen en op de boot naar Engeland. Het is alleen apart dat meneer twee weken geleden nog wilde blijven en nu ineens wil vertrekken.
Sneijder zegt wel gewoon dat ie er aan toe is en graag wil, dat is in ieder geval een stuk eerlijker.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:25 schreef tong80 het volgende:
Wat had ie dan moeten zeggen ? 'Ja ik wil graag vertrekken ' ?
quote:Babel: ‘ik speel volgend jaar gewoon voor Ajax’
Written by Jacques Happe
Monday, 25 June 2007
“Ooit ja,” zegt Ryan Babel over een mogelijk vertrek naar Arsenal. Sinds het vertrek van Thierry Henry naar Barcelona is de positie van spits bij de Noord Londense club vacant. Maar, zegt de Amsterdamse aanvaller “het speelt nu niet. Ik speel volgend jaar gewoon nog voor Ajax.” En dat is definitief? “Ja.
Tsja. Vooralsnog heeft nog niemand gezegd dat Babel graag weg wil toch? Het zijn tot nu toe alleen de clubs die aan het onderhandelen zijn.quote:
Sneijder is er dan ook aan toe, Babel nog niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sneijder zegt wel gewoon dat ie er aan toe is en graag wil, dat is in ieder geval een stuk eerlijker.
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tsja. Vooralsnog heeft nog niemand gezegd dat Babel graag weg wil toch? Het zijn tot nu toe alleen de clubs die aan het onderhandelen zijn.
quote:Babel heeft Ajax inmiddels laten weten dat hij graag naar Liverpool vertrekt. De twintigjarige aanvaller koestert al langer grote interesse voor de Engelse competitie.
Dat maakt niet uit.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:30 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Sneijder is er dan ook aan toe, Babel nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |