abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47641181
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Het westen is juist zo sterk en dominant omdat het samenwerkt tegenwoordig ipv elkaar tegen te werkentechnologisch en organisatorisch een paar eeuwen voorloopt
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 25 maart 2007 @ 15:37:29 #102
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_47641201
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]
komt op het zelfde neer
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_47641221
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

En hoe doet israel dat?
juist door samen te werken en enorme kortingen te krijgen op duits/europees en amerikaans wapentuig en dan nog is het een paar keer kantje boord geweest en hebben ze een enorme staatsschuld.
Inderdaad en daar hebben zij helemaal geen SuperStaat voor nodig en het westen is het nog makkelijker om jouw hoofd boven water te houden

Net zoals dat ik bijvoorbeeld tijdens mijn studententijd, geen studentenvereniging nodig had, ik had namelijk mijn eigen vrij gekozen vrienden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 25 maart 2007 @ 15:40:37 #104
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_47641309
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Inderdaad en daar hebben zij helemaal geen SuperStaat voor nodig en het westen is het nog makkelijker om je hoofd boven water te houden

Netzoals dat ik bijvoorbeeld tijdens mijn studententijd geen studentenvereniging nodig had, ik had mijn eigen vrij gekozen vrienden.
Wel ze hebben een superstaat nodig die ze beschermt.

Dat laatste ben ik met je eens al loopt je vergelijking mank.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_47641342
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Wel ze hebben een superstaat nodig die ze beschermt.

Dat laatste ben ik met je eens al loopt je vergelijking mank.
Niks mank jochie, daar begint het old-boyz-network
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 25 maart 2007 @ 15:44:27 #106
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_47641426
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Niks mank jochie, daar begint het old-boyz-network
een onzichtbare superstaat
pi_47642064
Verder heeft Israel Amerika echt niet nodig voor protectie.
pi_47651853
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

tijdens mijn studententij
Heb jij gestudeerd?
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_47651898
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:08 schreef JohnDope het volgende:
Verder heeft Israel Amerika echt niet nodig voor protectie.
Oh, natúúrlijk niet. Die jaarlijkse gift van twee biljoen dollar van de VS aan Israël heeft natuurlijk geen enkele invloed op de slagkracht van het Israëlische leger.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_47652079
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef retteketet het volgende:

[..]

Oh, natúúrlijk niet. Die jaarlijkse gift van twee biljoen dollar van de VS aan Israël heeft natuurlijk geen enkele invloed op de slagkracht van het Israëlische leger.
Twee biljoen?
pi_47652091
'Miljard' noemen we dat in ons land.
pi_47652875
Ik ben ontzettend slecht met cijfers.
pi_47654051
quote:

[..]

Dat geld komt ook weer hard terug, want er zijn genoeg Israëliers die heel veel in de VS en in Rusland investeren en daardoor veel te vertellen hebben in die 2 landen.
pi_47662492
quote:

[..]

Op hun BNP van $166.3 miljard maakt dat idd amper uit. Maar ja, het bekt zo lekker he?

"De VS houden Israel in leven en helpen hun arme Palestijnse kindertjes dooooood te maken. Jihad!"
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_47662610
Europa gaat met de grondwet niet wachten op Nederland en Frankrijk. Vandaag in het nieuws.

Kortom, ik ben dom geweest en de EU moet me aan m'n handje nemen richting hetgeen wat juist voor me is. Gek he dat steeds meer mensen kotsen op de EU?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')