quote:Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het westen is juist zo sterk en dominant omdat het samenwerkt tegenwoordig ipv elkaar tegen te werkentechnologisch en organisatorisch een paar eeuwen voorloopt
komt op het zelfde neerquote:
Inderdaad en daar hebben zij helemaal geen SuperStaat voor nodig en het westen is het nog makkelijker om jouw hoofd boven water te houdenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En hoe doet israel dat?
juist door samen te werken en enorme kortingen te krijgen op duits/europees en amerikaans wapentuig en dan nog is het een paar keer kantje boord geweest en hebben ze een enorme staatsschuld.
Wel ze hebben een superstaat nodig die ze beschermt.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Inderdaad en daar hebben zij helemaal geen SuperStaat voor nodig en het westen is het nog makkelijker om je hoofd boven water te houden![]()
Netzoals dat ik bijvoorbeeld tijdens mijn studententijd geen studentenvereniging nodig had, ik had mijn eigen vrij gekozen vrienden.![]()
Niks mank jochie, daar begint het old-boyz-networkquote:Op zondag 25 maart 2007 15:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wel ze hebben een superstaat nodig die ze beschermt.
Dat laatste ben ik met je eensal loopt je vergelijking mank.
een onzichtbare superstaatquote:Op zondag 25 maart 2007 15:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Niks mank jochie, daar begint het old-boyz-network![]()
Heb jij gestudeerd?quote:
Oh, natúúrlijk niet. Die jaarlijkse gift van twee biljoen dollar van de VS aan Israël heeft natuurlijk geen enkele invloed op de slagkracht van het Israëlische leger.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:08 schreef JohnDope het volgende:
Verder heeft Israel Amerika echt niet nodig voor protectie.
Twee biljoen?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef retteketet het volgende:
[..]
Oh, natúúrlijk niet. Die jaarlijkse gift van twee biljoen dollar van de VS aan Israël heeft natuurlijk geen enkele invloed op de slagkracht van het Israëlische leger.
Dat geld komt ook weer hard terug, want er zijn genoeg Israëliers die heel veel in de VS en in Rusland investeren en daardoor veel te vertellen hebben in die 2 landen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef retteketet het volgende:
[..]
Oh, natúúrlijk niet. Die jaarlijkse gift van twee biljoen dollar van de VS aan Israël heeft natuurlijk geen enkele invloed op de slagkracht van het Israëlische leger.
Op hun BNP van $166.3 miljard maakt dat idd amper uit. Maar ja, het bekt zo lekker he?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef retteketet het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |