Ik heb echt met 'm te doen. Dit heeft normaal gesproken zo'n impact op je als hetro man neem ik aan...quote:Op zondag 25 maart 2007 05:14 schreef Tissik het volgende:
Als Huub nu wakker wordt, zo met zijn broek op zijn enkels...
Decadente vertoning op de streams, geen ingrijpen door de redactie.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wat is er decadent aan een aanranding?![]()
Juist niet.... want laten we nou net even met zijn 300.000en naar de streams zitten te kijkenquote:Op zondag 25 maart 2007 05:17 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Kom nou....Huub gaat voor de populariteit, en hierdoor gaat ie kapot.
Als de media hier lucht van krijgt...quote:Op zondag 25 maart 2007 05:19 schreef patist het volgende:
[..]
Juist niet.... want laten we nou net even met zijn 300.000en naar de streams zitten te kijken.... die 1% die dit nu ziet .....
![]()
dit is morgen wel weer weggewaait.... DGK kennende
krijgen ze niet... let maar op... anders zorgt JdM wel dat er niks mee gebeurdquote:Op zondag 25 maart 2007 05:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als de media hier lucht van krijgt...
Dat wil ik dus zo graag weten, wat doet dit met een heteroman.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb echt met 'm te doen. Dit heeft normaal gesproken zo'n impact op je als hetro man neem ik aan...
de·ca·den·tie (de ~ (v.))quote:Op zondag 25 maart 2007 05:19 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Decadente vertoning op de streams, geen ingrijpen door de redactie.
ja want zijn ballen zijn wel schoonquote:Op zondag 25 maart 2007 05:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
de·ca·den·tie (de ~ (v.))
1 geleidelijk verval
2 overdreven zucht naar genot, naar het schone
dat denk ik ookquote:Op zondag 25 maart 2007 05:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ja om de één of andere reden heb ik het gevoel dat huub morgen alleen maar zegt
VUILE VIEZE FLIKKER en dan er om lacht of zo..........
misschien maken we ons wel allemaal druk voor niks, weet ik veel,
om de één of andere reden denk ik dat huub er niet zo zwaar aan tilt
![]()
Lol, jij benadrukt alleen het schone. Het geleidelijk verval, als eerste genoemd gaat nu heel erg snel.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
de·ca·den·tie (de ~ (v.))
1 geleidelijk verval
2 overdreven zucht naar genot, naar het schone
Ik verbaasde me ook over deze tekst, omdat ik toen ook streams had gekeken, maar niets had bespeurd wat in overeenstemming is met deze tekst.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:20 schreef akveor het volgende:
Dt stond er over de nacht van donderdag op vrijdag op de TIEN site
QOUTE
De privacy van de masterbedroom begint zijn vruchten af te werpen. Het was vannacht erg gezellig in de slaapkamer van Huub en Eric. Slapen gingen de twee nog lang niet, dus er werd volop gefluisterd en gefriemeld (!) onder de dekens. Bespeuren wij hier toch enige vorm van herenliefde? Of was het slechts een boze droom?
UNQOUTE
Vond ik ook al zo vaak omdat ik daar niets van gezien had. TIEN loopt op de site voor met het script?
Da's goed, als ie daarna maar weer naast Sylvia in bed kruipt. Eric kan ie nu toch niet meer vetrouwen. Straks wordt ie 's ochtend wakker met een condoom in z'n reet...quote:Op zondag 25 maart 2007 05:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ja om de één of andere reden heb ik het gevoel dat huub morgen alleen maar zegt
![]()
Ligt aan de persoonlijkheid.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wil ik dus zo graag weten, wat doet dit met een heteroman.
Psies, niets geleidelijks aan, en schoon (in de zin van mooi) is het ook allerminst.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:23 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Lol, jij benadrukt alleen het schone. Het geleidelijk verval, als eerste genoemd gaat nu heel erg snel.
en als ie wel blijft liggen dan weten we dat we ons volgende keer niet zo druk hoeven makenquote:Op zondag 25 maart 2007 05:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's goed, als ie daarna maar weer naast Sylvia in bed kruipt. Eric kan ie nu toch niet meer vetrouwen. Straks wordt ie 's ochtend wakker met een condoom in z'n reet...
[COS#926] Streams worden steeds saaier, en waar is Huub ???quote:Op zondag 25 maart 2007 05:20 schreef akveor het volgende:
Dt stond er over de nacht van donderdag op vrijdag op de TIEN site
QOUTE
De privacy van de masterbedroom begint zijn vruchten af te werpen. Het was vannacht erg gezellig in de slaapkamer van Huub en Eric. Slapen gingen de twee nog lang niet, dus er werd volop gefluisterd en gefriemeld (!) onder de dekens. Bespeuren wij hier toch enige vorm van herenliefde? Of was het slechts een boze droom?
UNQOUTE
Vond ik ook al zo vaak omdat ik daar niets van gezien had. TIEN loopt op de site voor met het script?
Omdat hij het zich ook niet kan herinneren. Als hij zou zien wat er is gebeurt, denk ik toch dat er heel andere woorden uit zijn mond zullen klinken.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
Maar tochquote:Op zondag 25 maart 2007 05:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en als ie wel blijft liggen dan weten we dat we ons volgende keer niet zo druk hoeven maken
dat ie er dus blijkbaar niet mee zit.
dus dat.
tja tis even afwacten hoeveel eric of de febo aan huub verteldquote:Op zondag 25 maart 2007 05:25 schreef Tissik het volgende:
[..]
Omdat hij het zich ook niet kan herinneren. Als hij zou zien wat er is gebeurt, denk ik toch dat er heel andere woorden uit zijn mond zullen klinken.
Je hebt zeker gelijk. Het gedrag van Eric plus de redactie is zwaar ziek te noemen. Decadent dekt de lading allerminst.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:24 schreef Tissik het volgende:
[..]
Psies, niets geleidelijks aan, en schoon (in de zin van mooi) is het ook allerminst.
Hoezo, jij hebt toch niet de aanzet gegeven?quote:Op zondag 25 maart 2007 05:24 schreef mootie het volgende:
[..]
zou het je aan het twijfelen kunnen brengen over jezelf?
hou jij eens ff op ja !!quote:
Het wordt tijd om Joris weer eens te bellen!!quote:Op zondag 25 maart 2007 05:25 schreef Tissik het volgende:
[..]
Omdat hij het zich ook niet kan herinneren. Als hij zou zien wat er is gebeurt, denk ik toch dat er heel andere woorden uit zijn mond zullen klinken.
Ik denk dat ik psychisch een gigantische klap zou krijgen en een redelijk bekwame psycholoog nodig zou hebben. En bovendien zou ik al mijn woede (for what it's worth) uitleven op de dader, en niet zo zuinig ook.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wil ik dus zo graag weten, wat doet dit met een heteroman.
?????????? wtf bedoel je?quote:Op zondag 25 maart 2007 05:27 schreef snetje het volgende:
[..]
hou jij eens ff op ja !!
lijkt wel alsof je je eigen anus wilt schoonlikken !!!
gedver !!
ze waren inderdaad leuk samen, vulde elkaar goed aan.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, eric had toen ie op tijd gestopt was maar even naar douche of toilet moeten gaan
om zichzelf te helpen, dan was het klaar over geweest en had niemand het hem kwalijk genomen
dat ie een beetje opgewonden was geraakt, maar nu is ie wel over de scheef gegaan
jammer is het wel ik vond die twee erg leuk samen
vooral omdat leuk is om een homo en een hetro jongen so onbekommerd samen met elkaar
om te zien gaan, maar blijkbaar kon eric dat toch niet zo goed.........![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 05:27 schreef snetje het volgende:
[..]
hou jij eens ff op ja !!
lijkt wel alsof je je eigen anus wilt schoonlikken !!!
gedver !!
Ik denk dat 't bijna net zo voelt als hoe het voor een vrouw voelt om verkracht te zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:24 schreef mootie het volgende:
[..]
zou het je aan het twijfelen kunnen brengen over jezelf?
beschonken vrouwen wel ...quote:
zoiets had ik dus ook in gedachten inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk ik psychisch een gigantische klap zou krijgen en een redelijk bekwame psycholoog nodig zou hebben. En bovendien zou ik al mijn woede (for what it's worth) uitleven op de dader, en niet zo zuinig ook.
quote:Op zondag 25 maart 2007 05:28 schreef Tissik het volgende:
Ik vraag me af hoe Huub reageert als hij nu wakker zou worden, bloot liggend buiten het dekbed met zijn onderbroek op zijn enkels. Dat zal toch een moment zijn waarop hij zich realiseert dat er iets niet helemaal in de haak is.
o dear !! mag ik raden !!quote:Op zondag 25 maart 2007 05:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
not a pretty picture wat jij nu schetst,,,,,,,,,,,,
![]()
Lache joh!quote:Op zondag 25 maart 2007 05:37 schreef snetje het volgende:
[..]
o dear !! mag ik raden !!
hij voelt zich genaaid !!!![]()
![]()
![]()
Als hij genaaid is voelt dat wel anders .....quote:Op zondag 25 maart 2007 05:37 schreef snetje het volgende:
[..]
o dear !! mag ik raden !!
hij voelt zich genaaid !!!![]()
![]()
![]()
neej tuurlijk niet !quote:
Ik ook.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:39 schreef snetje het volgende:
[..]
neej tuurlijk niet !
ben benieuwd hoe eric dit gaat uit leggen !!
Als hij dat al gaat doen...quote:Op zondag 25 maart 2007 05:39 schreef snetje het volgende:
[..]
neej tuurlijk niet !
Je hebt overbodige entersquote:Op zondag 25 maart 2007 05:39 schreef snetje het volgende:
[..]
neej tuurlijk niet !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |