quote:Op zondag 25 maart 2007 05:06 schreef STAP01 het volgende:
En wat nou als niet niet Huub maar BRAIN was geweest?
Als al bewust die alcohol regel is overtreden kan de redactie dan daaruit opmaken dat deze aanranding daaruit voortkomt?quote:Op zondag 25 maart 2007 05:06 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Dat lijkt me ondergeschikt aan aanranding....
nee hoor, die neiging heb ik nu ook..quote:Op zondag 25 maart 2007 04:59 schreef Clank het volgende:
Is het heel erg als ik Eric nu een vieze flikker noem???
dronken vrouwen mag je ook niet verkrachtenquote:Op zondag 25 maart 2007 05:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Als al bewust die alcohol regel is overtreden kan de redactie dan daaruit opmaken dat deze aanranding daaruit voortkomt?
Je bedoelt als in drogering door Eric, of door teveel drinken van Huub?quote:Op zondag 25 maart 2007 05:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Als al bewust die alcohol regel is overtreden kan de redactie dan daaruit opmaken dat deze aanranding daaruit voortkomt?
Het maakt niet uit waar het uit voortkomt, alcohol is nooit een excuus om iemand aan te mogen randen.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:09 schreef akveor het volgende:
[..]
De merels en de koolmeesjesquote:Op zondag 25 maart 2007 05:08 schreef patist het volgende:
wie hoor ik nou op de achtergrond?
jaquote:Op zondag 25 maart 2007 05:10 schreef akveor het volgende:
Zit ik nu naar Huub's ballen te kijken?
Pffffffffffffffffffff...........en dit is nou juist de bedoeling...de persquote:Op zondag 25 maart 2007 05:08 schreef Hanekrooi het volgende:
Einde DKG, Aangifte van Huub of niet. Dit gaat de pers halen, en Huub gaat dit zeker niet accepteren, want te weten komt ie het zeker.
Shitquote:Op zondag 25 maart 2007 05:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
dronken vrouwen mag je ook niet verkrachten
tuurlijk niet, was even dat condoomverhaal uit het oog verloren. maar dit is toch wel van een andere orde.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?? Is dat een reden om het zonder condoom te doen terwijl iemand slaapt??
Hoe heet ie ook alweer? Huub van bal...quote:Op zondag 25 maart 2007 05:10 schreef akveor het volgende:
Zit ik nu naar Huub's ballen te kijken?
Ik ook...quote:Op zondag 25 maart 2007 05:08 schreef Tissik het volgende:
Ik heb zo met Huub te doen, dit is echt niet goed
zitten die merels en koolmeesjes ook aan de drankvoorraad? ik hoorde ff flessen rinkelen namelijkquote:
dit komt écht niet allemaal op t.v. hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 05:11 schreef Frasier het volgende:
Dit gaat zelfs mij te ver. Walgelijke TV dit!
nou moet je ff niet te vaak 'Bewerkstelligen' zeggen hoor.... krijg ik Brainless neigingen vanquote:Op zondag 25 maart 2007 05:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dit komt écht niet allemaal op t.v. hoor
met een beetje knip en plakwerk kan er heel wat worden bewerkstelligd
quote:Op zondag 25 maart 2007 05:13 schreef patist het volgende:
[..]
nou moet je ff niet te vaak 'Bewerkstelligen' zeggen hoor.... krijg ik Brainless neigingen van
precies.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:02 schreef mootie het volgende:
Wat ook gewoon heel jammer is, is dat Huub absoluut 0% homofoob is, nooit raar daarover heeft gedaan, gewoon bij Eric slapen, knuffelen etc....... en nu maakt Eric zo'n misbruik van dat vertrouwen.
Ik bedoelde te zeggen dat DKG kapot gaat aan dit soort decadente vertoningen, en daarmee binnenkort afgelopen is.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Pffffffffffffffffffff...........en dit is nou juist de bedoeling...de pers
neu ..remember de movies die brian en nena voor hun snufferd kregen ...quote:Op zondag 25 maart 2007 05:13 schreef cindy10 het volgende:
die viezerikken van de redactie zitten zelf te genieten van deze aanblik.....anders grijpen ze toch wel in?![]()
Wat niet?quote:Op zondag 25 maart 2007 05:14 schreef patist het volgende:
was met de masturbatieshow toch ook niet het geval?
Denk je dat Huub dit wil???quote:Op zondag 25 maart 2007 05:14 schreef patist het volgende:
was met de masturbatieshow toch ook niet het geval?
Wat is er decadent aan een aanranding?quote:Op zondag 25 maart 2007 05:14 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat DKG kapot gaat aan dit soort decadente vertoningen, en daarmee binnenkort afgelopen is.
Lieke is een zwakke schakel in Huub zn spel. Ik zeg: ik hou er niet van! OPZOUTUH!quote:Op zondag 25 maart 2007 05:13 schreef akveor het volgende:
Ik vind het sneu voor Lieke. Hoop mar dat ze niet zit te kijken.
Ik mis Huub en Sylvia al een paar weken....quote:Op zondag 25 maart 2007 05:15 schreef Clank het volgende:
SHE is niet meer!!!
Gewoon zoals vanouds Huub en Sylvia!!
ja, eric had toen ie op tijd gestopt was maar even naar douche of toilet moeten gaanquote:
Kom nou....Huub gaat voor de populariteit, en hierdoor gaat ie kapot.quote:
Hoezo Huub is ook niet gek... leuk voor de PP...quote:Op zondag 25 maart 2007 05:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Lieke is een zwakke schakel in Huub zn spel. Ik zeg: ik hou er niet van! OPZOUTUH!![]()
eu dat doet jiske wel voor der !! haar jongere zustertje ...die volgt de life streams namelijk wel !!quote:Op zondag 25 maart 2007 05:13 schreef akveor het volgende:
Ik vind het sneu voor Lieke. Hoop mar dat ze niet zit te kijken.
nou tot nu toe is er alleen kritiek op eric geweest, niet op huub......quote:Op zondag 25 maart 2007 05:17 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Kom nou....Huub gaat voor de populariteit, en hierdoor gaat ie kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |