Ik denk dat er morgen geen problemen zouden onstaan als er een lekker wijf aan Huub zat te frutten in zn slaap, daar zou ie waarschijnlijk om lachen, gesteld dat hij met haar even goed op kon schieten als met Eric.quote:
Heb nog nooit iemand zo horen snurken tijdens sex!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 04:56 schreef Frasier het volgende:
Ik mag toch aannemen dat Huub nu in een totale coma ligt. Zo niet, dan vindt hij 't gewoon nog lekker ook.
Ik kan me het niet voorstellen... maar als hij 't lekker vindt prima...quote:Op zondag 25 maart 2007 04:57 schreef patist het volgende:
[..]
als hij wakker is.... mag hij het lekker vinden.... of niet... FrasieR?
Ga maar van het eerste uit. Huub is verliefd op Lieke, en beslist niet op Eric.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:56 schreef Frasier het volgende:
Ik mag toch aannemen dat Huub nu in een totale coma ligt. Zo niet, dan vindt hij 't gewoon nog lekker ook.
Je merkt toch als er iemand op zo'n manier aan je zit?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand zo horen snurken tijdens sex!!!
Ik kan me wel voorstellen dat hij hier doorheen slaapt.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
denk ik ook hoor, denk dat ze er op zaten te wachten
maar ik moet zeggen ik vind die comaslaap van huub dus écht niet normaal
weet zeker dat iedere vent normaal gesproken wakker zal worden als er iemand
zolang aan je pik ligt te trekken en nog even pijpen er tegen aan nou volgens
mij ben je in normale toestand, ook met een blowtje of een borrel op
écht wel wakker...........
vreemde toestand
![]()
omdat?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:59 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij hier doorheen slaapt.
hij nu een heerlijke droom heeft over liekequote:
Oldenzaal is verre van een gehucht, en absoluut niet te vergelijken met Urk....quote:Op zondag 25 maart 2007 04:58 schreef STAP01 het volgende:
Huub komt uit een gehucht, Oldenzaal. Te vergelijken met Urk ben ik bang, geef ze n vinger en ze nemen de hele arm..........(ik ben en fan van Huub hoor! niet vergeten!)
ja.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:59 schreef Clank het volgende:
Is het heel erg als ik Eric nu een vieze flikker noem???
Ik vind het schandalig hoe Eric hier misbruik van maakt.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:59 schreef Clank het volgende:
Is het heel erg als ik Eric nu een vieze flikker noem???
Owww, kun je dat tegenwoordig zien?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:59 schreef mootie het volgende:
Huub kan het supergoed met Eric vinden, maar ik zie echt geen bisexuele trekjes of gevoelens bij Huub.
Kijk waar Silvia overal doorheen slaapt, daar is dit slaaptechnischquote:
schandaliger.. aangezien die kunnen ingrijpen, ik ga er van uit dat er ook nu mensen daar zittenquote:Op zondag 25 maart 2007 05:01 schreef Tissik het volgende:
Ik vind de houding van de redactie net zo schandalig.
Absoluut!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 05:01 schreef Tissik het volgende:
Die zijn allang blij dat ze weer is een stukje (walgelijke) TV hebben.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:01 schreef Tissik het volgende:
NOG ERGER die luiquote:Op zondag 25 maart 2007 05:01 schreef Tissik het volgende:
Dat snap il. Maar ik wil wel graag weten hoe dat komt en wat vooor eventuele gevolgen dit heeft voor het overtreden van zijn alcohol sanctie.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:01 schreef Hanekrooi het volgende:
Ik vind het maar vreemd, dat sommigen zich hier afvragen waarom Huub niet wakker word. So what., al is ie out door blowen en wat drank. Neee...Eric is hier de schuldige.
Wat is daar mee?quote:Op zondag 25 maart 2007 05:03 schreef patist het volgende:
mensen hier al naar gekeken? rechts in het plaatje?
[afbeelding]
Je zou er potjander homofoob van wordenquote:Op zondag 25 maart 2007 05:02 schreef mootie het volgende:
Wat ook gewoon heel jammer is, is dat Huub absoluut 0% homofoob is, nooit raar daarover heeft gedaan, gewoon bij Eric slapen, knuffelen etc....... en nu maakt Eric zo'n misbruik van dat vertrouwen.
ja het zou wel hypocriet zijn als ze eric nu zijn gang laten gaan terwijl ze weten datquote:Op zondag 25 maart 2007 05:01 schreef Tissik het volgende:
Psies, hij merkt dit echt niet. Huub is volkomen buiten bewustzijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:04 schreef Frasier het volgende:
In het geval hij dit echt niet merkt; arme Huub
Dat lijkt me ondergeschikt aan aanranding....quote:Op zondag 25 maart 2007 05:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat snap il. Maar ik wil wel graag weten hoe dat komt en wat vooor eventuele gevolgen dit heeft voor het overtreden van zijn alcohol sanctie.
niet bevordelijk voor het beeld van homo's idd..quote:Op zondag 25 maart 2007 05:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Je zou er potjander homofoob van worden![]()
Brian heeft Amanda ook al eens genomen terwijl ze niet (helemaal) wakker was..quote:Op zondag 25 maart 2007 05:06 schreef STAP01 het volgende:
En wat nou als niet niet Huub maar BRAIN was geweest?
euh.. onmogelijke situatiequote:Op zondag 25 maart 2007 05:06 schreef STAP01 het volgende:
En wat nou als niet niet Huub maar BRAIN was geweest?
Maar die hebben een 'relatie'quote:Op zondag 25 maart 2007 05:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian heeft Amanda ook al eens genomen terwijl ze niet (helemaal) wakker was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |