Tip van de dag: ZET UIT DIE STREAMS!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 04:47 schreef Frasier het volgende:
Gadver, kom net thuis en zet even streams aan....
nou nou... tip van de dag: Tipsch... zet je streams uit!! met je 'kanker'quote:Op zondag 25 maart 2007 04:48 schreef tipsch het volgende:
godverdomme, kankerredactie
quote:Op zondag 25 maart 2007 04:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ai ai ai .............
eric ik he het nog zo voor je opgenomen, wat the fuck doe je nu !
![]()
Ja en Eric gaat vlug weer scheinheilig naar zijn eigen kant!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 04:49 schreef patist het volgende:
huub werd ff wakker toch?
Huub denkt gewoon dat ie heeeel lekker over Lieke droomt ^^quote:Op zondag 25 maart 2007 04:50 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dat kan gewoon niet anders..
Seksueel misbruik doet héél veel met een mens. Helaas weet ik dat uit eigen ervaring. Ik kan daarom ook niet begrijpen dat de redactie dit laat voortduren.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:49 schreef mootie het volgende:
Ook al ben je heel zeker van je sexualiteit, zoals Huub overtuigd hetero is, dan doet dit toch wel iets me je lijkt me. Zou je dan gaan twijfelen of heel kwaad worden? Wat doet dat met iemand.
Kom op zeg, hoe Huub nu reageert (of juist niet). Dat merk je toch dat iemand je zit te trekken?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:49 schreef mootie het volgende:
Ook al ben je heel zeker van je sexualiteit, zoals Huub overtuigd hetero is, dan doet dit toch wel iets me je lijkt me. Zou je dan gaan twijfelen of heel kwaad worden? Wat doet dat met iemand.
Die slaapt echt volgens mij. Opvallend de reactie van Eric die terugdeinst en dus verdomd goed lijkt te beseffen wat hij doet.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:49 schreef Leandra het volgende:
En Huub draait zich in zijn slaap nog naar Eric toe ook..........
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je van zoiets lekker blijft doorslapenquote:Op zondag 25 maart 2007 04:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub denkt gewoon dat ie heeeel lekker over Lieke droomt ^^
Ik kan me ook totaal niet voorstellen dat je niet wakker wordt of bent.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kom op zeg, hoe Huub nu reageert (of juist niet). Dat merk je toch dat iemand je zit te trekken?
Huub is hartstikke out.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:51 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je van zoiets lekker blijft doorslapen
quote:Op zondag 25 maart 2007 04:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik kan me ook totaal niet voorstellen dat je niet wakker wordt of bent.
nee ik ook niet getverquote:Op zondag 25 maart 2007 04:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Seksueel misbruik doet héél veel met een mens. Helaas weet ik dat uit eigen ervaring. Ik kan daarom ook niet begrijpen dat de redactie dit laat voortduren.
ben je ook afgetrokken door eric?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Seksueel misbruik doet héél veel met een mens. Helaas weet ik dat uit eigen ervaring. Ik kan daarom ook niet begrijpen dat de redactie dit laat voortduren.
Dan heb ik het nog niet eens zozeer over misbruik, wat op zich al gruwelijk is, maar zou je ook gaan twijfelen aan je geaardheid. Als er een lekker wijf naast Huub had gelegen die hem even ging betasten in zn slaap zou het waarschijnlijk gewoon genieten zijn voor hem.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Forget it, ik geloof in BB Australie is eens een meisje aangerand die vervolgens geen aangifte deed. JdM lacht zich rot bij dit....quote:Op zondag 25 maart 2007 04:52 schreef Hanekrooi het volgende:
Dit betekent het einde van DKG, en terecht....
Hij heeft zich netjes aan 3 glaasjes gehouden dacht ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:52 schreef akveor het volgende:
Ik wil gewoon weten waarom Huub niet wakker wordt. Als man merk je toch echt wel als er iemand een uur aan je pik ligt te sjorren. Heeft Huub de alcoholsanctie overtreden? Bewust en is dit het resultaat? Toch niet normaal dat ie niet wakker wordt.
nee er mag tegenwoordig weed gerookt worden daarquote:Op zondag 25 maart 2007 04:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij heeft toch een alcohol-restrictie? Of heeft hij dat weer is overtreden?
Eric heeft hem gevoerd.. het begon met thee met Ammaretto.. Huub hield zich stil (natuurlijk) en kan morgen niet toegeven dat hij 'out' was door de drank en daarom kan Eric nu ongestraft misbruik van hem maken. ( dit is hoe ik het zie en er van walg!!!!)quote:Op zondag 25 maart 2007 04:52 schreef akveor het volgende:
Ik wil gewoon weten waarom Huub niet wakker wordt. Als man merk je toch echt wel als er iemand een uur aan je pik ligt te sjorren. Heeft Huub de alcoholsanctie overtreden? Bewust en is dit het resultaat? Toch niet normaal dat ie niet wakker wordt.
NIet als hij daar geen instemming voor zou hebben gegeven (en dat ook niet van plan zou zijn). Het maakt niet uit wat het geslacht is, of de sexuele geaardheid. Het gaat om grenzen van afstand en nabijheid, waar ieder mens zelf over mag beslissen en niet de ander.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb ik het nog niet eens zozeer over misbruik, wat op zich al gruwelijk is, maar zou je ook gaan twijfelen aan je geaardheid. Als er een lekker wijf naast Huub had gelegen die hem even ging betasten in zn slaap zou het waarschijnlijk gewoon genieten zijn voor hem.
Moet je daar niet wakker voor zijn?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb ik het nog niet eens zozeer over misbruik, wat op zich al gruwelijk is, maar zou je ook gaan twijfelen aan je geaardheid. Als er een lekker wijf naast Huub had gelegen die hem even ging betasten in zn slaap zou het waarschijnlijk gewoon genieten zijn voor hem.
Oke, maar als Huub dit te weten komt, dan laat ie dit niet zomaar voorbij gaan. En hij komt het te weten....quote:Op zondag 25 maart 2007 04:54 schreef Ifa het volgende:
[..]
Forget it, ik geloof in BB Australie is eens een meisje aangerand die vervolgens geen aangifte deed. JdM lacht zich rot bij dit....
het gaat mij om de geaardheid juist....quote:Op zondag 25 maart 2007 04:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
NIet als hij daar geen instemming voor zou hebben gegeven (en dat ook niet van plan zou zijn). Het maakt niet uit wat het geslacht is, of de sexuele geaardheid. Het gaat om grenzen van afstand en nabijheid, waar ieder mens zelf over mag beslissen en niet de ander.
denk ik ook hoor, denk dat ze er op zaten te wachtenquote:Op zondag 25 maart 2007 04:54 schreef Ifa het volgende:
[..]
Forget it, ik geloof in BB Australie is eens een meisje aangerand die vervolgens geen aangifte deed. JdM lacht zich rot bij dit....
Helaas zie ik het ook zo. Ook de salade was door Eric gemaakt, dat was een dressing van Champagne, Whishey en nog een sterke drank. Ze hebben ook nog wiet gerookt (wiet en alcohol, geen beste combinatie, daar kun je flink out van gaan).quote:Op zondag 25 maart 2007 04:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Eric heeft hem gevoerd.. het begon met thee met Ammaretto.. Huub hield zich stil (natuurlijk) en kan morgen niet toegeven dat hij 'out' was door de drank en daarom kan Eric nu ongestraft misbruik van hem maken. ( dit is hoe ik het zie en er van walg!!!!)
Zoals ik eerder al zei, hij kan aangifte gaan doen als hij dat wil.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:55 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Oke, maar als Huub dit te weten komt, dan laat ie dit niet zomaar voorbij gaan. En hij komt het te weten....
als hij wakker is.... mag hij het lekker vinden.... of niet... FrasieR?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:56 schreef Frasier het volgende:
Ik mag toch aannemen dat Huub nu in een totale coma ligt. Zo niet, dan vindt hij 't gewoon nog lekker ook.
Stond er in die sanctie ook niet dat de andere bewoners er voor moesten zorgen dat Huub niet meer dan 3 consumpies mocht? En zijn de rest van de bewoners onnozel?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Eric heeft hem gevoerd.. het begon met thee met Ammaretto.. Huub hield zich stil (natuurlijk) en kan morgen niet toegeven dat hij 'out' was door de drank en daarom kan Eric nu ongestraft misbruik van hem maken. ( dit is hoe ik het zie en er van walg!!!!)
nope !! huub heeft njadda niks overschreden !!quote:Op zondag 25 maart 2007 04:52 schreef akveor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |