Huub was vanavond volledig 'out' en kon niet aangeven waar de grens lag!quote:Op zondag 25 maart 2007 04:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
Die grenzen heeft Huub zelf aangegeven en daar is Eric niet overheen gegaan.
En wat kan de redactie hieraan doen dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:40 schreef tipsch het volgende:
oh redactie, wat maken jullie een grote fout
wat dacht je van ingrijpen?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En wat kan de redactie hieraan doen dan?
Heel hard door de microfoon brullen dat hij onmiddellijk met zijn poten van Huub af moet blijven en aangifte doen. Zijn ze nou helemaal gestoord daar bij die redactie? Daar ga je toch niet bij zitten kijken zonder in te grijpen?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En wat kan de redactie hieraan doen dan?
ik denk dat j. de mol nu zelf zit te rukken van blijdschapquote:Op zondag 25 maart 2007 04:42 schreef Yollie het volgende:
Redactie lichten aan nu en ingrijpen dit kan echt niet!!!
nee wel van de tokus van huub die eruit hingquote:Op zondag 25 maart 2007 04:43 schreef Ifa het volgende:
Heeft iemand een screenshot van de hand die kleine Huubje opppakte?
Omdat ze getuige zijn van een mogelijk (!) misdrijf.quote:
Nee! op zn tenen!quote:Op zondag 25 maart 2007 04:42 schreef mootie het volgende:
Zie ik Huubs onderbroek nou op zn knietjes hangen?
Eeeeeeeeeeeeeeeew dat is gewoon nog veel erger op de een of andere ranzige wijze!quote:Op zondag 25 maart 2007 04:44 schreef akveor het volgende:
Ik ben redelijk ruimdenkend maar iemand in z'n slaap afsjorren...
Als ik het nu eens draai dat Jaap Natasia in d'r slaap vingert? Mag dat dan ook?
Wat doe jij dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:42 schreef Tissik het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet bij zitten kijken zonder in te grijpen?
aanranding!quote:Op zondag 25 maart 2007 04:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk dat j. de mol nu zelf zit te rukken van blijdschap
primeur in reallyfe soap homo sex
![]()
Tsal me niets verbazen dat Sjon dit goedkeurt.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk dat j. de mol nu zelf zit te rukken van blijdschap
primeur in reallyfe soap homo sex
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 04:44 schreef akveor het volgende:
Als ik het nu eens draai dat Jaap Natasia in d'r slaap vingert? Mag dat dan ook?
NEE NOOITquote:Op zondag 25 maart 2007 04:44 schreef mootie het volgende:
Ik geloof toch echt niet dat Huub dit in normale toestand ooooooooooit gedaan zou hebben.
ik had fout gelezen , laat maar............quote:Op zondag 25 maart 2007 04:44 schreef akveor het volgende:
Ik kan het me ook niet voorstellen dat hij maar blijft slapen...quote:Op zondag 25 maart 2007 04:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik begrijp niet dat huub door blijf slapen?
dit is toch niet normaal of ben ik nu gek?
![]()
Vooralsnog is Huub onschuldig, lijkt in een hele diepe slaap verzonken!quote:Op zondag 25 maart 2007 04:47 schreef Frasier het volgende:
Gadver, kom net thuis en zet even streams aan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |