35 was wat overdreven, maar het is zeker 25... ik zit in Columbus Ohio, en het weer verschilt hier idd enorm van dag tot dag. de ene dag is het 0 graden, de volgende dag 25. Spreekwoord hier is dus ook 'If you don't like the weather, blink.'quote:Op zondag 25 maart 2007 15:42 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Op deze manier word ik natgeregend de kralingse plas ingeblazen
[..]
Dat is ook wel wat veel van het goede..... waar zit jij precies dan, want 2 weken geleden was het nog -20.....
Bizar zeg, nooit geweten dat het daar zoveel kon schelen.... Ohio ligt toch net ten zuiden van de meren?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
35 was wat overdreven, maar het is zeker 25... ik zit in Columbus Ohio, en het weer verschilt hier idd enorm van dag tot dag. de ene dag is het 0 graden, de volgende dag 25. Spreekwoord hier is dus ook 'If you don't like the weather, blink.'
Goed! (Wat een verrassing hequote:Op zondag 25 maart 2007 15:55 schreef Mark_V het volgende:
the kids arent allright van offspring
Ja, ten zuiden van Lake Erie. Maar de verschillen zijn hier enorm.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Bizar zeg, nooit geweten dat het daar zoveel kon schelen.... Ohio ligt toch net ten zuiden van de meren?
Broeikaseffectquote:Op zondag 25 maart 2007 15:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Bizar zeg, nooit geweten dat het daar zoveel kon schelen.... Ohio ligt toch net ten zuiden van de meren?
Is een temperatuurschommeling van 25 graden in 1 dag het gevolg van het broeikaseffect?quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:09 schreef SaskiaR het volgende:
contact?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |