Dat is een christenhond....quote:Op zondag 25 maart 2007 15:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Afsi Elian? (Een van de weinige namen van moslim-filosofen die ik ken)
Iets specifieker gaarne....quote:Op zondag 25 maart 2007 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
CD cover
Tim +2quote:Op zondag 25 maart 2007 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van Smash van The Offspring
Daar zijn plugins voorquote:Op zondag 25 maart 2007 15:28 schreef ScottTracy het volgende:
Oh ik heb weer vergeten op F5 te drukken
Nembrio +pleister op de wondequote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat Offspring kon ik je niet geven. Dat was weer zo'n typisch puntje-tong geval
Vervelend he? Ik wil net ook even een stukje gaan fietsen ofso...plop..bewolktquote:Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nembrio +pleister op de wonde
Grrr, ga ik over een half uurtje een stuk skaten, begint het te betrekken
Hier is er nog zonneschijnquote:Op zondag 25 maart 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vervelend he? Ik wil net ook even een stukje gaan fietsen ofso...plop..bewolkt
Maar jij zit dan ook 200km verderopquote:
Op deze manier word ik natgeregend de kralingse plas ingeblazenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vervelend he? Ik wil net ook even een stukje gaan fietsen ofso...plop..bewolkt
Dat is ook wel wat veel van het goede..... waar zit jij precies dan, want 2 weken geleden was het nog -20.....quote:
35 was wat overdreven, maar het is zeker 25... ik zit in Columbus Ohio, en het weer verschilt hier idd enorm van dag tot dag. de ene dag is het 0 graden, de volgende dag 25. Spreekwoord hier is dus ook 'If you don't like the weather, blink.'quote:Op zondag 25 maart 2007 15:42 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Op deze manier word ik natgeregend de kralingse plas ingeblazen
[..]
Dat is ook wel wat veel van het goede..... waar zit jij precies dan, want 2 weken geleden was het nog -20.....
Bizar zeg, nooit geweten dat het daar zoveel kon schelen.... Ohio ligt toch net ten zuiden van de meren?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
35 was wat overdreven, maar het is zeker 25... ik zit in Columbus Ohio, en het weer verschilt hier idd enorm van dag tot dag. de ene dag is het 0 graden, de volgende dag 25. Spreekwoord hier is dus ook 'If you don't like the weather, blink.'
Goed! (Wat een verrassing hequote:Op zondag 25 maart 2007 15:55 schreef Mark_V het volgende:
the kids arent allright van offspring
Ja, ten zuiden van Lake Erie. Maar de verschillen zijn hier enorm.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Bizar zeg, nooit geweten dat het daar zoveel kon schelen.... Ohio ligt toch net ten zuiden van de meren?
Broeikaseffectquote:Op zondag 25 maart 2007 15:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Bizar zeg, nooit geweten dat het daar zoveel kon schelen.... Ohio ligt toch net ten zuiden van de meren?
Is een temperatuurschommeling van 25 graden in 1 dag het gevolg van het broeikaseffect?quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:09 schreef SaskiaR het volgende:
contact?
Daar krijg je gene punten voor hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 16:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Is een temperatuurschommeling van 25 graden in 1 dag het gevolg van het broeikaseffect?
Antwoord: Nee
Je hebt geen Winamp?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De band is inderdaad The Offspring.
Overigens heb ik in 23 minuten een mp3-edit programma gevonden, geinstalleerd, mp3 er bij gehaald, bewerkt en weer geupload... vind ik nog best een redelijke score
One two freddy is coming for youquote:Op zondag 25 maart 2007 16:20 schreef Strychnine het volgende:
Yuri was het eerste +2
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:27 schreef Strychnine het volgende:
better lock your door five, six grab your crucifix seven eight going to stay up late nine then you never sleep again
nightmare on elm street
Ik heb de film echt té vaak gezien (was mijn eerste horrorfilm ooit in eigen bezit, heb hem letterlijk stuk gekeken) dus ik ken heel veel stukjes uit de filmquote:Op zondag 25 maart 2007 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik dacht nog misschien is ie te moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |