dat deed ik ook de eerste 10 minutenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:19 schreef Nollem het volgende:
Nollem heeft Excite Truck, en vind hem coolwel ff wennen hoor, ben steeds geneigd op de 4-punts druk toets te gebruiken om mee te sturen, wat niet echt helpt want het is de booster
![]()
Ach ik kreeg weer een beetje dat zelfde gevoel toen ik voor het eerst F-Zero voor N64 in mijn N64 stak.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:32 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat deed ik ook de eerste 10 minuten
Heb dit weekend bijna alleen maar ET gespeeld, vond de eerste indruk van 't spel niet echt overweldigend, maar als je wat verder komt en wat makkelijker sterren scoort wordt et echt verslavend
Jep, Wolverine en Wasp zijn snelle en fijne auto'squote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef _GdR_ het volgende:
wie is er al een beetje ver met excite? die auto die je aan t begin krijgt (die strand buggy) is bij uitstek de vetste auto. die vrachtwagens die je gaat unlocken zijn een stuk minder stoer. komen er nog meer kleine snelle karretjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dequote:Date: Mon, 26 Mar 2007 12:43:40 +0200
From: esilinov@blastradius.com
To: ******
Subject: Nintendo Stars!
This message from Nintendo of Europe is to give you some STARS!!!!
Please click on the link below to receive your stars.
HIER STOND DE LINK
If you have received this message in error, please delete it. You will receive no further correspondence from Nintendo.
Please do not reply to this message.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |