abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47643786
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:56 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

De daders bedoel je dan zeker?
Die zijn blijkbaar niet evenwichtig genoeg om in te zien dat jezelf en
anderen onder poep smeren not done is.
Deze mensen moeten inderdaad geholpen worden.

Wat stel jij voor, permanente dwangbuis??
pi_47643839
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:59 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Zie mijn post. We zijn het wel eens met elkaar geloof ik.
pi_47643892
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:59 schreef Incomplete het volgende:

[..]

quote:
dan moet hij idd vastgebonden en schoongespoten worden. Dan is er immers geen andere optie.
Daar ging het toch over?? Dat dat als een "straf " gezien wordt is subjectief.
pi_47643984
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:01 schreef Incomplete het volgende:

[..]

[..]

Daar ging het toch over?? Dat dat als een "straf " gezien wordt is subjectief.
Als iemand te "oppertunistisch" wordt moet de slang er op.

Opportunisme is het trouwens en het verband begrijp ik ook niet helemaal.
pi_47644117
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:55 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Prima, alleen niet zeuren als je je realiseert dat je toch al magere betoogjes ook de rest van hun zeggingskracht verliezen als je IRL mensen iets probeert wijs te maken over je 'penetraire inrichtingen'.
Wat is jouw wijze bijdrage geweest op de OP behalve interessant doen over spelling?
pi_47644150
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:03 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Als iemand te "oppertunistisch" wordt moet de slang er op.

Opportunisme is het trouwens en het verband begrijp ik ook niet helemaal.
Je begrijpt wel meer niet.
pi_47644231
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:07 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je begrijpt wel meer niet.
WTF heb ik verkeerd gedaan
pi_47644429
quote:

[..]

Wat is jouw wijze bijdrage geweest op de OP behalve interessant doen over spelling?
Zijn wijze bijdrage is geweest anderen er op te wijzen dat "nuttige" bijdrages met een korreltje zout genomen dienen te worden, en waarschijnlijk ook niet zo nuttig zijn geweest daar de poster ervan woorden gebruikt die ie niet kan spellen en blijkbaar ook niet begrijpt wanneer deze gebezigt dienen te worden.
pi_47644462
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:15 schreef steve2003 het volgende:

[..]

Zijn wijze bijdrage is geweest anderen er op te wijzen dat "nuttige" bijdrages met een korreltje zout genomen dienen te worden, en waarschijnlijk ook niet zo nuttig zijn geweest daar de poster ervan woorden gebruikt die ie niet kan spellen en blijkbaar ook niet begrijpt wanneer deze gebezigd dienen te worden.
pi_47644714
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:15 schreef steve2003 het volgende:

[..]

Zijn wijze bijdrage is geweest anderen er op te wijzen dat "nuttige" bijdrages met een korreltje zout genomen dienen te worden, en waarschijnlijk ook niet zo nuttig zijn geweest daar de poster ervan woorden gebruikt die ie niet kan spellen en blijkbaar ook niet begrijpt wanneer deze gebezigt dienen te worden.
Als je dat wijze bijdrage noemt ben je nogal arm van geest en leef je buiten de werkelijkheid.

Verder is het een bekend gegeven als je geen argumenten hebt om dan iemand op spelfouten proberen onderuit te halen.
pi_47644775
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:
OMG the horror!

[afbeelding]
Een paar goede boeken mee en je komt er als een professor uit
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:26 schreef progrock het volgende:

GEEN hip-hop en gangstarap meer.
quote:
Je moet eigenlijk gangster zijn om te rappen, je moet crimineel zijn om te rappen,
Je kan niet zo maar gaan rappen weet je. Rappen is onze cultuur, onze Zwarte cultuur, is voor negers, voor gangsters, voor criminelen

Ik wil niet 1 of andere suffe marokkaanse mannetje met een scheve petje zien staan, rappuh rappuh, hij vertegenwoordigt mij niet.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_47645175
Van mij mag het nog wel wat "onmenselijker". Waar betalen we tenslotte belasting voor?
  zondag 25 maart 2007 @ 18:22:25 #88
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_47646361
quote:

[..]

Geen. Dat laat ik overigens geheel bewust achterwege. Niet omdat ik lijd aan geesterarmoede, maar omdat ik na 8 jaar Fok lezen weet dat de 'discussies' in NWS over het algemeen verworden zijn tot zinloze, puberale flamewars tussen mensen die zich menen te moeten profileren als de meest luidruchtige representant van een bepaald 'gedachtengoed'. Maar dat terzijde....

Ik pretendeer op geen enkele manier wijze bijdragen te doen in dit topic en wees je alleen even op een onhandige fout die je buiten dit forum op wat genante momenten kan komen te staan - Jouw reactie daarop geeft vervolgens heel goed aan op wat voor wijze jij je discussies wenst te voeren. NOFI en veel plezier verder met je bijzonder nuttige betoog.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zondag 25 maart 2007 @ 18:34:28 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47646716
ik wil, nogmaals, graag feiten zien of lezen waarom het onmenselijk zou zijn in de 'terroristenafdelinng' te vught.

als ze idd op een stalen bed moeten liggen of op een 'fiets' moeten dan is er iets heel fouts aan de gang in nl.

ben je stout? isolatiecel, dat is volgens mij de meest wrede manier van martelen in een geciviliceerde maatschappij met een vleugje humaniteit.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47647881
quote:

[..]

zondag 25 maart 2007 @ 19:39:21 #91
117098 Hathor
Effe niet
pi_47648725
quote:
Op zondag 25 maart 2007 19:10 schreef steve2003 het volgende:

[..]

Je valt in herhaling.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47651440
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:
OMG the horror!

[afbeelding]
daar kunnen ze toch best een leuk privé-moskeetje van maken
  zondag 25 maart 2007 @ 21:09:03 #93
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47651614
quote:
Op zondag 25 maart 2007 19:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je valt in herhaling.
kom op man! dit is toch niet gezond?

zeker niet wat nikita weet. kan en mag niet voorkomen in nl.

ben je gevangen, dan moet de staat voor je zorgen. ik hoop dat die staat humaan en gelijkwaardig straft.

want ik woon in nederland, niet in wit-rusland of in een marokkaanse gevangenis. capice?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47655093
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
als ze idd op een stalen bed moeten liggen of op een 'fiets' moeten dan is er iets heel fouts aan de gang in nl.
Het was in een penitiaire inrichting waar de zwager van DrN werkt, niet in Vught.
pi_47655276
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ben je gevangen, dan moet de staat voor je zorgen. ik hoop dat die staat humaan en gelijkwaardig straft.
Precies. En in de eerste plaats moet de rechter de straffen uitdelen, niet de bewaker.

Mensen hun poep afspoelen omdat ze aggressief zijn en niet zichzelf wassen begrijp ik, maar om als straf dat te doen met een stalen bed en een brandslang ....

We leven idd niet in Wit-Rusland.
pi_47655733
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Precies. En in de eerste plaats moet de rechter de straffen uitdelen, niet de bewaker.

Mensen hun poep afspoelen omdat ze aggressief zijn en niet zichzelf wassen begrijp ik, maar om als straf dat te doen met een stalen bed en een brandslang ....

We leven idd niet in Wit-Rusland.
Eerder schreef je:
quote:
dan moet hij idd vastgebonden en schoongespoten worden. Dan is er immers geen andere optie
Waarom ga je daar over door??
Dat de gedetineerde dat als straf zal ervaren kan ik me voorstellen maar mij lijkt het
voor de bewaker het meest veilige om te doen. Daarnaast vragen gevangenen die zich
met poep onder smeren er ook om.
Zo kan de gedetineerde er ook zeker van zijn dat hij helemaal fris en fruitig zal zijn na
zijn wasbeurt.

Wat is het (jouw) probleem??
pi_47656823
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:45 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Eerder schreef je:
[..]

Waarom ga je daar over door??
Dat de gedetineerde dat als straf zal ervaren kan ik me voorstellen maar mij lijkt het
voor de bewaker het meest veilige om te doen. Daarnaast vragen gevangenen die zich
met poep onder smeren er ook om.
Zo kan de gedetineerde er ook zeker van zijn dat hij helemaal fris en fruitig zal zijn na
zijn wasbeurt.

Wat is het (jouw) probleem??
Wanneer een bewaker het toepast als straf.

Of wanneer een bewaker het toepast omdat "gevangen er gewoon om vragen".
pi_47657039
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:08 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Wanneer een bewaker het toepast als straf.

Of wanneer een bewaker het toepast omdat "gevangen er gewoon om vragen".
Of wanneer een bewaker het toepast omdat de gevange zichzelf weer eens onder
de poep gesmeerd heeft en uit oogpunt van menselijkheid en hygiene schoongemaakt
dient te worden.
pi_47658035
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:13 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Of wanneer een bewaker het toepast omdat de gevange zichzelf weer eens onder
de poep gesmeerd heeft en uit oogpunt van menselijkheid en hygiene schoongemaakt
dient te worden.
Nee, dan juist wel. Dan is er geen andere optie.
pi_47658407
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:37 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Nee, dan juist wel. Dan is er geen andere optie.
En dan zal de bewaarder het uitvoeren wat door de gedetineerde en bewaarder weer gezien wordt als
een straf waar hij uiteindelijk zelf om gevraagd heeft en zijn we weer waar we 15 posts geleden
ook al waren.

Je komt over alsof het voor een bewaarder die daar voor z'n brood staat een lolletje is om
gestoorde en agressieve gedetineerden die zich met poep besmeren schoon te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')