Die zijn blijkbaar niet evenwichtig genoeg om in te zien dat jezelf enquote:
Zie mijn post. We zijn het wel eens met elkaar geloof ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:59 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Die zijn blijkbaar niet evenwichtig genoeg om in te zien dat jezelf en
anderen onder poep smeren not done is.
Deze mensen moeten inderdaad geholpen worden.
Wat stel jij voor, permanente dwangbuis??![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:59 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Die zijn blijkbaar niet evenwichtig genoeg om in te zien dat jezelf en
anderen onder poep smeren not done is.
Deze mensen moeten inderdaad geholpen worden.
Wat stel jij voor, permanente dwangbuis??![]()
Daar ging het toch over?? Dat dat als een "straf " gezien wordt is subjectief.quote:dan moet hij idd vastgebonden en schoongespoten worden. Dan is er immers geen andere optie.
Als iemand te "oppertunistisch" wordt moet de slang er op.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:01 schreef Incomplete het volgende:
[..]
[..]
Daar ging het toch over?? Dat dat als een "straf " gezien wordt is subjectief.
Wat is jouw wijze bijdrage geweest op de OP behalve interessant doen over spelling?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:55 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Prima, alleen niet zeuren als je je realiseert dat je toch al magere betoogjes ook de rest van hun zeggingskracht verliezen als je IRL mensen iets probeert wijs te maken over je 'penetraire inrichtingen'.![]()
Je begrijpt wel meer niet.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:03 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Als iemand te "oppertunistisch" wordt moet de slang er op.
Opportunisme is het trouwens en het verband begrijp ik ook niet helemaal.
Zijn wijze bijdrage is geweest anderen er op te wijzen dat "nuttige" bijdrages met een korreltje zout genomen dienen te worden, en waarschijnlijk ook niet zo nuttig zijn geweest daar de poster ervan woorden gebruikt die ie niet kan spellen en blijkbaar ook niet begrijpt wanneer deze gebezigt dienen te worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat is jouw wijze bijdrage geweest op de OP behalve interessant doen over spelling?
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:15 schreef steve2003 het volgende:
[..]
Zijn wijze bijdrage is geweest anderen er op te wijzen dat "nuttige" bijdrages met een korreltje zout genomen dienen te worden, en waarschijnlijk ook niet zo nuttig zijn geweest daar de poster ervan woorden gebruikt die ie niet kan spellen en blijkbaar ook niet begrijpt wanneer deze gebezigd dienen te worden.
Als je dat wijze bijdrage noemt ben je nogal arm van geest en leef je buiten de werkelijkheid.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:15 schreef steve2003 het volgende:
[..]
Zijn wijze bijdrage is geweest anderen er op te wijzen dat "nuttige" bijdrages met een korreltje zout genomen dienen te worden, en waarschijnlijk ook niet zo nuttig zijn geweest daar de poster ervan woorden gebruikt die ie niet kan spellen en blijkbaar ook niet begrijpt wanneer deze gebezigt dienen te worden.
Een paar goede boeken mee en je komt er als een professor uitquote:
quote:
quote:Je moet eigenlijk gangster zijn om te rappen, je moet crimineel zijn om te rappen,
Je kan niet zo maar gaan rappen weet je. Rappen is onze cultuur, onze Zwarte cultuur, is voor negers, voor gangsters, voor criminelen
Ik wil niet 1 of andere suffe marokkaanse mannetje met een scheve petje zien staan, rappuh rappuh, hij vertegenwoordigt mij niet.
Geen. Dat laat ik overigens geheel bewust achterwege. Niet omdat ik lijd aan geesterarmoede, maar omdat ik na 8 jaar Fok lezen weet dat de 'discussies' in NWS over het algemeen verworden zijn tot zinloze, puberale flamewars tussen mensen die zich menen te moeten profileren als de meest luidruchtige representant van een bepaald 'gedachtengoed'. Maar dat terzijde....quote:Op zondag 25 maart 2007 17:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat is jouw wijze bijdrage geweest op de OP behalve interessant doen over spelling?
Zijn wijze bijdrage is geweest anderen er op te wijzen dat "nuttige" bijdrages met een korreltje zout genomen dienen te worden, en waarschijnlijk ook niet zo nuttig zijn geweest daar de poster ervan woorden gebruikt die ie niet kan spellen en blijkbaar ook niet begrijpt wanneer deze gebezigt dienen te worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:10 schreef steve2003 het volgende:
[..]
Zijn wijze bijdrage is geweest anderen er op te wijzen dat "nuttige" bijdrages met een korreltje zout genomen dienen te worden, en waarschijnlijk ook niet zo nuttig zijn geweest daar de poster ervan woorden gebruikt die ie niet kan spellen en blijkbaar ook niet begrijpt wanneer deze gebezigt dienen te worden.
kom op man! dit is toch niet gezond?quote:
Het was in een penitiaire inrichting waar de zwager van DrN werkt, niet in Vught.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
als ze idd op een stalen bed moeten liggen of op een 'fiets' moeten dan is er iets heel fouts aan de gang in nl.
Precies. En in de eerste plaats moet de rechter de straffen uitdelen, niet de bewaker.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben je gevangen, dan moet de staat voor je zorgen. ik hoop dat die staat humaan en gelijkwaardig straft.
Eerder schreef je:quote:Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Precies. En in de eerste plaats moet de rechter de straffen uitdelen, niet de bewaker.
Mensen hun poep afspoelen omdat ze aggressief zijn en niet zichzelf wassen begrijp ik, maar om als straf dat te doen met een stalen bed en een brandslang ....![]()
We leven idd niet in Wit-Rusland.
Waarom ga je daar over door??quote:dan moet hij idd vastgebonden en schoongespoten worden. Dan is er immers geen andere optie
Wanneer een bewaker het toepast als straf.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:45 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Eerder schreef je:
[..]
Waarom ga je daar over door??
Dat de gedetineerde dat als straf zal ervaren kan ik me voorstellen maar mij lijkt het
voor de bewaker het meest veilige om te doen. Daarnaast vragen gevangenen die zich
met poep onder smeren er ook om.
Zo kan de gedetineerde er ook zeker van zijn dat hij helemaal fris en fruitig zal zijn na
zijn wasbeurt.
Wat is het (jouw) probleem??
Of wanneer een bewaker het toepast omdat de gevange zichzelf weer eens onderquote:Op zondag 25 maart 2007 23:08 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wanneer een bewaker het toepast als straf.
Of wanneer een bewaker het toepast omdat "gevangen er gewoon om vragen".
Nee, dan juist wel. Dan is er geen andere optie.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:13 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Of wanneer een bewaker het toepast omdat de gevange zichzelf weer eens onder
de poep gesmeerd heeft en uit oogpunt van menselijkheid en hygiene schoongemaakt
dient te worden.![]()
En dan zal de bewaarder het uitvoeren wat door de gedetineerde en bewaarder weer gezien wordt alsquote:Op zondag 25 maart 2007 23:37 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Nee, dan juist wel. Dan is er geen andere optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |