Vreemde ideeën houd jij er op na.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op man! dit is toch niet gezond?
zeker niet wat nikita weet. kan en mag niet voorkomen in nl.
ben je gevangen, dan moet de staat voor je zorgen. ik hoop dat die staat humaan en gelijkwaardig straft.
want ik woon in nederland, niet in wit-rusland of in een marokkaanse gevangenis. capice?
Toch grappig, ik meen me te herinneren dat jij nog niet zolang geleden precies hetzelfde bij mij deed.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je dat wijze bijdrage noemt ben je nogal arm van geest en leef je buiten de werkelijkheid.
Verder is het een bekend gegeven als je geen argumenten hebt om dan iemand op spelfouten proberen onderuit te halen.
Oudjes die niemand meer hebben verwaarloosd?quote:Op zondag 25 maart 2007 10:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mijn zwager werkt in penetraire inrichtingen, vroeger als bewaarder en de laatste jaren als groepscoördinator.
Ze komen niks te kort hoor, gratis medische verzorging, bibliotheek, menukeuze van eten, uitslapen, zelfs sporten en studeren op kosten van de gemeenschap waar de normale oppassende burger bakken vol geld voor neer moet tellen.
Oudjes van dagen die niemand meer hebben worden pas gemarteld in een verzorgingstehuis door verwaarlozing, laten ze zich gvd maar daar eens druk over maken dan over moordenaars en terroristen.
Je moet dit anders zien. Een gevangene die dit soort zaken doet gaat niet braaf stil zitten als deze wordt gewassen. Voor de veiligheid van de bewakers kiest men deze methode. De gevangene onder de stront laten zitten is immers ook geen optie.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:08 schreef Dodecahedron het volgende:
Wanneer een bewaker het toepast als straf.
Of wanneer een bewaker het toepast omdat "gevangen er gewoon om vragen".
Volgens mij zijn er wat bezwaren tegen die terroristen-gevangenis: zoals het mensen bijeenzetten op basis van hun vergrijp; en een "speciale behandeling" op basis van hun vergrijp - wat beide een afwijking is van de 'normale' vrijheidsstraf; waarin eigenlijk geen relatie wordt gelegd met wat er is gedaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op man! dit is toch niet gezond?
zeker niet wat nikita weet. kan en mag niet voorkomen in nl.
ben je gevangen, dan moet de staat voor je zorgen. ik hoop dat die staat humaan en gelijkwaardig straft.
want ik woon in nederland, niet in wit-rusland of in een marokkaanse gevangenis. capice?
Jij had het eerst over iemand met een brandslang bespuiten als straf. Als je dit niet bedoelde: wat is dan de relevantie voor dit topic?quote:Op maandag 26 maart 2007 07:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Een gedetineerde in zijn stront te laten zitten om dit humaan te noemen.![]()
Ik lees nergens "straf".quote:Op maandag 26 maart 2007 13:19 schreef Dodecahedron het volgende:
Jij had het eerst over iemand met een brandslang bespuiten als straf.
Ik denk dat ze een beeld heeft willen scheppen van de zaken die daar plaatsvinden en waar een geitenwollensokkentype graag het woord marteling voor wenst te misbruiken.quote:Als je dit niet bedoelde: wat is dan de relevantie voor dit topic?
Op pagina 1 valt te lezen dat het gedaan moet worden om "opportunistische gastjes" er onder te houden gevolgd door een "quote:
Dit topic gaat over martelingen (althans: daar is nog steeds niet meer informatie voer helaas) op een terroristenafdeling in Vught, niet over gevangenen schoonmaken in normale gevangenissen.quote:Ik denk dat ze een beeld heeft willen scheppen van de zaken die daar plaatsvinden en waar een geitenwollensokkentype graag het woord marteling voor wenst te misbruiken.
Aan de kaak gesteld door EORG, de bekende eenmans-organisatie die het al een schandequote:Op maandag 26 maart 2007 14:05 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dit topic gaat over martelingen (althans: daar is nog steeds niet meer informatie voer helaas) op een terroristenafdeling in Vught, niet over gevangenen schoonmaken in normale gevangenissen.
Ik snap dat je daar in zekere zin "straf" in kan lezen, maar ik lees het niet en het is denk ik ook niet als zodanig bedoeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:05 schreef Dodecahedron het volgende:
Op pagina 1 valt te lezen dat het gedaan moet worden om "opportunistische gastjes" er onder te houden gevolgd door een "" smiley.
NL doet niet aan martelen. Als het al een keer zou gebeuren door overijverige gevangenismedewerkers, dan vermoed ik dat de Telegraaf een voorpagina en meerdere pagina's daarachter gaat vullen met die onthulling.quote:Dit topic gaat over martelingen (althans: daar is nog steeds niet meer informatie voer helaas) op een terroristenafdeling in Vught, niet over gevangenen schoonmaken in normale gevangenissen.
Idd. Je moet het met een korreltje zout nemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:13 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Aan de kaak gesteld door EORG, de bekende eenmans-organisatie die het al een schande
vindt dat gedetineerden gevangen zitten.
Hoe serieus wil je het hebben.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik lach me rot om vele weekdierreacties.
Jaja, vroeger had je ijzeren mannen en houten schepen en tegenwoordig houten mannen en ijzeren schepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |