Porto had op dat moment geen onaardige ploeg. Daarnaast heeft hij bij Chelsea nu de beschikking over miljarden, waarmee hij op dit moment 2e staat.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Mourinho geen topcoach? Won gewoon achtereenvolgens de UEFA Cup en Champions League met FC Porto en houdt zich perfect staande bij Chelsea.
Dito verhaal. Rijkaard haalde niks extra's uit Sparta. Presteerde het zelfs om voor 't eerst in de geschiedenis van Sparta te degraderen. Met Barcelona heeft hij enkele van de beste spelers van de wereld in huis, waarmee hij dus ook naar de capaciteiten van deze spelers presteert.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
Lag dat niet gewoon aan het materiaal bij Sparta?![]()
Onder hem speelde oranje voor t laatst leuk voetbal. En bij Barca lopen ze met hem weg (alhoewel dat nu einde job is). Hij kan heus wel wat. Alsof alleen spelers de succesen brengenReal draait toch ook al jaren niet?
Verre voorfamilie van Henk Kessler?quote:
Dat mocht Henk willenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Verre voorfamilie van Henk Kessler?![]()
Oh ja, die was ik nog vergeten.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:24 schreef PingPong het volgende:
Bert van Marwijk en de schoonvader van Ruud van Nistelrooij.
Grapjasquote:Op zondag 25 maart 2007 00:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Porto had op dat moment geen onaardige ploeg. Daarnaast heeft hij bij Chelsea nu de beschikking over miljarden, waarmee hij op dit moment 2e staat.
Ik zeg niet dat hij slecht is maar een topcoach ben je als je het maximale uit je groep weet te halen + iets extra's.
kopen ze nog in ieder geval verstandig in, al kun je met zoveel geld moeilijk de mist in gaan.
Dat is nou precies wat Mourinho kan, het maximale uit je groep halen en andere verbaasd doen staan.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Porto had op dat moment geen onaardige ploeg. Daarnaast heeft hij bij Chelsea nu de beschikking over miljarden, waarmee hij op dit moment 2e staat.
Ik zeg niet dat hij slecht is maar een topcoach ben je als je het maximale uit je groep weet te halen + iets extra's.
[..]
Akkoord. Alleen ben je iets te 'easy' nog qua aankoopbeleid van Chelsea. Het gaat er om dat zij spelers kunnen halen die danwel als supertalent bekend staan, danwel beste van de eigen club is. Tevens kunnen ze dan bedragen neerleggen waardoor andere clubs sowieso geen kans meer maken. Wat hij bij Porto heeft gepresteerd is vele malen indrukwekkender dan wat hij met Chelsea doet.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat Mourinho kan, het maximale uit je groep halen en andere verbaasd doen staan.
Dat team wat bij Porto de UEFA Cup won, en daarna de CL, was geenzins een team met gevestigde namen. Het was Mourinho die veel van die spelers naar Porto haalde, hij wist wie hij belangrijk moest maken en er ontstond een topploeg. Wat hij bij Porto heeft laten zien is gewoon bewonderenswaardig, en een klasse prestatie van een topcoach.
Ten eerste heeft Chelsea geen 'miljarden tot beschikking'. Abramovich bankrekening is niet de bankrekening van Chelsea. Ze geven veel uit, maar het is ook niet zo dat er elke zomer honderden miljoenen doorheen vliegen. Hoeveel gevestigde namen heeft Chelsea eigenlijk naar Londen gehaald? Ik tel er 2. Shevchenko en Ballack, waarvan er 1 gratis was. Sinds Mourinho er is, heeft Chelsea 5 prijzen gepakt, en hopelijk komt dit jaar de hoofdprijs.
Mourinho is een van de beste trainers van deze wereld, en wellicht wel de meest gewilde coach van allemaal. Hij heeft overal waar hij is successen bezorgd, die de clubs lange tijd niet gezien hebben. En mocht hij ooit trainer worden van Oranje, wat onwaarschijnlijk is, mogen we onze handen vastknijpen.
Feit is, dat ik 't knapper vind als je met een zwak team hoge ogen gooit. De verwachting met Chelsea is nu, met deze spelers; de titel + CL minimaal. Als Mourinho dat niet haalt, heeft-ie eigenlijk gewoon gefaald. Mourinho, gebaseerd op zijn Porto-succes: topcoach. Hij heeft alleen wel een zeer defensieve speelstijl, waar ik niet van gecharmeerd ben. Maar da's een tweede. (Daarom ben ik ook voor een Van Gaal of een Adriaanse, die meer op techniek, combinatie en aanval spelen.)quote:Op zondag 25 maart 2007 01:53 schreef DrDentz het volgende:
Als Mourinho geen topcoach is, wie dan wel? Alleen Superman zou beter zijn. Aankopen zijn niet alles, Real Madrid zuigt tegenwoordig ook aan alle kanten. Ranieri haalde zo'n beetje de helft van bovenstaande spelers en werd nog geen kampioen.
Nah, doe eens een buitenlanderquote:Op zondag 25 maart 2007 03:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Gaal een 2de kans geven
quote:Op zondag 25 maart 2007 09:53 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Inderdaad, Van Gaal een 2e kans geven.
Guus komt het niet doen voor minder dan 6 miljoenquote:Op zondag 25 maart 2007 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Geef Van Gaal nog maar een herkansing met deze jonge groep
En anders moet Guus het gaan doen
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:13 schreef dvs- het volgende:
Bergkamp
Wat een enge namen allemaal.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:34 schreef BB-King het volgende:
Wiljan Vloet of Mark Wotte?
Vergeet trouwens ook niet de kroonprins van het Nederlandse voetbal... Robert Maaskant
SUCCES GEGARANDEERD...![]()
Leonardo?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:36 schreef BB-King het volgende:
Trouwens, ik weet niet of Bert van Marwijk wel zo'n goede keuze is.
Met welke talentvolle jonge speler had hij ook alweer mot bij Feyenoord?
Precies.. onze beste Nederlandse speler!![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:38 schreef Adelante het volgende:
Aad de Mos natuurlijk!
Dat er veel gehaald is, is duidelijk. Chelsea moest haar team grondig renoveren, anders blijf je vastzitten in de subtop van Engeland, en middenmoot van Europa. Punt is dat Mourinho van goede spelers wereldklasse kan maken. Robben, Terry, Carvalho, Drogba, Joe Cole, Essien, Lampard. Al deze spelers zijn van goede spelers, klasse spelers geworden onder Mourinho. En nu ook weer is hij spelers als Diarra en Mikel naar de top aan het brengen.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Akkoord. Alleen ben je iets te 'easy' nog qua aankoopbeleid van Chelsea. Het gaat er om dat zij spelers kunnen halen die danwel als supertalent bekend staan, danwel beste van de eigen club is. Tevens kunnen ze dan bedragen neerleggen waardoor andere clubs sowieso geen kans meer maken. Wat hij bij Porto heeft gepresteerd is vele malen indrukwekkender dan wat hij met Chelsea doet.
En dan laat ik er voor 't gemak nog een paar spelers uit die bij elkaar ook zo'n 40 miljoen euro hebben gekost. Dit zijn dus transfers sinds Abramovitsj's komst naar Chelsea. Ik zeg niks, maar met slechts een van deze spelers zou menig team in Europa al heel blij zijn.
Punt 2 ben ik het mee eens. Punt 1 is nonsens. Je hebt daar geld voor nodig en bij Chelsea had iedere malloot nog wel goede spelers bij elkaar kunnen kopen. Daarnaast noem je enkele spelers die al als toptalent bekend stonden. Dan is het gewoon een schande als dat geen toppers worden. Robben vind ik trouwens ongelofelijk tegenvallen tegenwoordig, dus daar gaat 't al mis. Nogmaals, als Feyenoord nu vijftig miljoen had gehad, waarmee Kuyt en Kalou mee behouden hadden kunnen worden en ze tevens een paar goede verdedigers hadden gekocht, dan was Erwin Koeman nu ook niet de gebeten hond. Is hij dan meteen een betere trainer dan nu?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat er veel gehaald is, is duidelijk. Chelsea moest haar team grondig renoveren, anders blijf je vastzitten in de subtop van Engeland, en middenmoot van Europa. Punt is dat Mourinho van goede spelers wereldklasse kan maken. Robben, Terry, Carvalho, Drogba, Joe Cole, Essien, Lampard. Al deze spelers zijn van goede spelers, klasse spelers geworden onder Mourinho. En nu ook weer is hij spelers als Diarra en Mikel naar de top aan het brengen.
Kan je zeggen, een goede clubcoach is niet meteen een goede bondscoach. Klopt, maar Mourinho heeft bij elke club waar hij zat, direct succes bezorgd. Bovendien weet hij om te gaan met wereldsterren, en zouden onder hem spelers als van Nistelrooy en van Bommel optimaal kunnen renderen.
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
Robert Maaskant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |