Neequote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn lijstje:
1. Van Gaal (hoewel ik 'm een arrogante zak patat vind)
2. Co Adriaanse (ook een pedante lul)
3. Cruyff
Cruyff wil niet. Van Gaal wil misschien zijn fout wel weer goedmaken...Da's ook het enige podium waar hij nog niks gewonnen heeft. Dus dan maar die arrogante, pedante kwal maar hij is wel veel beter dan Van Batsen.
De B&A Boys hadden die Roemenen van de mat gespeeldquote:
Laten we een advocaat bondscoah maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:21 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Welja, laten we een scheidsrechter bondscoach maken![]()
Die worden het alledrie sowieso niet, de generatie van '88 moet de kar trekken. Dus het wordt Ronald Koeman of Berry van Aerle.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn lijstje:
1. Van Gaal (hoewel ik 'm een arrogante zak patat vind)
2. Co Adriaanse (ook een pedante lul)
3. Cruyff
Cruyff wil niet. Van Gaal wil misschien zijn fout wel weer goedmaken...Da's ook het enige podium waar hij nog niks gewonnen heeft. Dus dan maar die arrogante, pedante kwal maar hij is wel veel beter dan Van Batsen.
Wat lul je? Schijt aan de generatie van '88.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die worden het alledrie sowieso niet, de generatie van '88 moet de kar trekken. Dus het wordt Ronald Koeman of Berry van Aerle.
Die gast is overrated. Presteerde het om met Sparta te degraderen. Heeft bij Barcelona de beschikking over Ronaldinho, Eto'o, Deco etcetera. Dat is hetzelfde als Mourinho een topcoach noemen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef Longmen het volgende:
En als t dan moet, dan maar Rijkaard terug!
Noem mij zijn trainerscapaciteiten+successen maar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Berry van Aerle een incapabele drol?
Eindelijk een goede oplossingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef Plastic_Power het volgende:
Jürgen Klinsmann
Lag dat niet gewoon aan het materiaal bij Sparta?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die gast is overrated. Presteerde het om met Sparta te degraderen. Heeft bij Barcelona de beschikking over Ronaldinho, Eto'o, Deco etcetera. Dat is hetzelfde als Mourinho een topcoach noemen.![]()
Wel een spannende oplossing een Duitse bondscoach voor Oranje.quote:
Wedden dat dan Simon Cziommer de eerste nieuwe speler is die wordt geselecteerd?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:36 schreef Neleos het volgende:
Mit Klinsi werden wir Weldmeister
Combi job....quote:
alsof dat een serieuze optie is...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen liever niet. Van Basten heeft al afbraak gedaan aan zijn status als legende, dat mag bij Johan niet gebeuren.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:36 schreef Neleos het volgende:
Mit Klinsi werden wir Weldmeister
Wie niet onderhand?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer ervaring met het leiden van een ploeg mensen dan Van Basten
Gullit samen met Foppe de Haan zou niet eens zo slecht zijn denk ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Ruud Gullit trouwens nog een optie, of maak ik me met deze suggestie volledig belachelijk?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Ruud Gullit trouwens nog een optie, of maak ik me met deze suggestie volledig belachelijk?
Wilbert Suvrijn ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Ruud is wel helemaal '88
Hoe kut z'n prestaties ook zijn, veel verder kan z'n status niet dalen. Misschien kan-ie er beter een tijdschrift over beginnenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen liever niet. Van Basten heeft al afbraak gedaan aan zijn status als legende, dat mag bij Johan niet gebeuren.
Ben best wel voorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef Plastic_Power het volgende:
Jürgen Klinsmann
Een Duitser als bondscoach van Nederland. Half Nederland zou hem lynchen.quote:
Ach hij liet Duitsland het afgelopen WK stukken beter spelen dan generatiegenoot Bassie.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een Duitser als bondscoach van Nederland. Half Nederland zou hem lynchen.![]()
We hebben al een Oostenrijker en een Tsjech en wat Engelsen gehad, dus waarom niet?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef koningdavid het volgende:
Een Duitser als bondscoach. Gaat nooit gebeuren dus he?![]()
Dat zijn geen Duitsers.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben al een Oostenrijker en een Tsjech en wat Engelsen gehad, dus waarom niet?
Uhm Georg Kessler...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef koningdavid het volgende:
Een Duitser als bondscoach. Gaat nooit gebeuren dus he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |