Op die plek heeft hij zijn slechtste wedstrijden ooit gespeeld voor Oranjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef RayMania het volgende:
Waarom Kuijt rechtsbuiten? Gewoon in de spits doen, áls je hem opstelt dan. De Zeeuw erin is al een goede beslissing van Marco. Verder vind ik de keuzes voor Heitinga rechtsback raar (speelt daar nooit echt goed), en ik zou Sneijder achter Huntelaar laten spelen, en Seedorf rechts.
Sjonnie op RB is wat ongelukkig inderdaad. Maar ik snap niet wat jij en vele anderen tegen Mathijsen hebben. Ik vind het een prima verdediger en een uitstekende mandekker.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:03 schreef cultheld het volgende:
Kut-middenveld, Heitinga RB en Joris Clitoris achterin.
Ik zou het ook anders gedaan hebben dan Van Basten en ook ik vind het belachelijk hoe hij met bepaalde sterren om is gegaan, maar ik zal nooit, maar dan ook nooit tegen Oranje zijn. En natuurlijk hoop ik dat we het EK halen. En dat gaat wel lukken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:33 schreef ericajax het volgende:
Mijn haat tegen onze bondscoach maakt het zelfs zo erg dat ik morgen echt tégen Oranje ben
Mathijsen vind ik ook een erg goede verdediger. Ik zou eerder Fredje Bouma eruit halen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 06:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sjonnie op RB is wat ongelukkig inderdaad. Maar ik snap niet wat jij en vele anderen tegen Mathijsen hebben. Ik vind het een prima verdediger en een uitstekende mandekker.
Kuijt en Huntelaar samen in de spitsquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:48 schreef Vakkie_W het volgende:
Pffff weer de mensen op de verkeerde plek zetten. Heitinga is geen rechtsback, en Kuijt geen rechtsbuiten. Dat hij na 10x Kuijt op rechtsbuiten opgesteld te hebben nog steeds niet ziet dat dat geen plek voor Kuijt is![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:42 schreef PyTh het volgende:
Ik hoop serieus dat Nederland vanavond verliest.
Ik ben ook tegen Nederland tegenwoordig, en ik ik hoop dat we het EK missen. Dat is nl. de enige manier om de achterlijke mongolen van de KNVB zover te krijgen dat ze v Basten ontslaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou het ook anders gedaan hebben dan Van Basten en ook ik vind het belachelijk hoe hij met bepaalde sterren om is gegaan, maar ik zal nooit, maar dan ook nooit tegen Oranje zijn. En natuurlijk hoop ik dat we het EK halen. En dat gaat wel lukken.
Dat Oranje presteert, maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren onder Van Basten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Jullie zijn verraders. Wat is nou het hoogste doel: dat Oranje presteert of dat Van Basten geen coach meer is?
Pcies, daarom dus...quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:51 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat Oranje presteert, maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren onder Van Basten.
Kneusquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:28 schreef Malibu-06 het volgende:
OMG de Jong en Heitinga![]()
Hup Slovenie dan maar! Met dit soort spelers hoeft oranje van mij niet eens naar het EK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |