Dat sowieso.quote:
Ja en vervolgens gaat hij weer van alles wijzigen en mensen passeren, onbegrijpelijk. Incapabel.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:45 schreef koningdavid het volgende:
Het ligt simpelweg aan de opstellingen van Van Basten.
De laatste keer dat hij ECHT een goede opstelling had die klopte speelde Oranje een erg goede wedstrijd. Tegen Ierland: 4-0
Aanval was Robben - Huntelaar - Van Persie. Van der Vaart was de grote spelverdeler en stond aan de basis van vrijwel elke aanval. Landzaat en Schaars speelden heel sober in dienst van Van der Vaart.
Dat KLOPTE gewoon. Sindsdien is het altijd maar schipperen geweest.
dat laatste.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:30 schreef Zwoerd het volgende:
Als er wordt verloren, wordt v Basten er dan uitgegooit of is dat valse hoop?
Tja in 010 valt weinig te halen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:20 schreef PabloLopez het volgende:
waarom stelt ie niet gewoon heel 020 op?
tegen san marino won NL toen destijds met een nulletje of 8, bergkamp/kluivert periode.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:28 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik kan me anders herrineren dat pak m beet de laatste 10 jaar de kwalificatie uiterst moeizaam verliep, en de 5-0 uitslagen zeldzaam waren... Alleen de laatste reeks onder van basten ging eenvoudig. En eerlijk is eerlijk ook nu staan we er nog steeds prima voor.![]()
(alleen het vertoonde spel...)
ik plijt ervoor dat het of een 0 - 10 overwinning voor NL moet worden, alles minder voor NL moet dan bestraft worden met een 1 of 2 - 0 overwinning voor slovenie. maar ik denk dat het van een koude kermis thuis komen wordt en dat NL er 1 pisballetje bij slovenie er in glijd en dat er voor de rest niets gebeurd.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar goed, Nederland zal wel 'gewoon' winnen.
Eh ja maar dat is niet elke wedstrijdquote:Op maandag 26 maart 2007 13:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
tegen san marino won NL toen destijds met een nulletje of 8, bergkamp/kluivert periode.
die periode doelt hij op, en ik ook!
luxemburg = san marino, geen verschil in kwaliteiten, allebij amateur voetbal. waarom wou het toen wel tegen san marino een nulletje of 8, en waarom nu een schamele klote 0 - 1 tegen de luxemburgers?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Eh ja maar dat is niet elke wedstrijdEn met zo'n groot verschil winnen doet bijna geen enkele ploeg meer. Bovendien is Roemenië zeker geen san marino. Letland ook niet.
Ja luxemburg was idd een drama.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
luxemburg = san marino, geen verschil in kwaliteiten, allebij amateur voetbal. waarom wou het toen wel tegen san marino een nulletje of 8, en waarom nu een schamele klote 0 - 1 tegen de luxemburgers?
Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:31 schreef PizzaSalami het volgende:
Geen tijd om te kijken.
Andere dingenquote:
Weer zuipen en snuiven zekerquote:
Lijkt me de ideale voorbereiding op wat belangrijke tentamens jaquote:
Zo zet je je spelers wel op scherp zegquote:"We moeten niet vergeten dat Roemenië een sterke tegenstander is. We hebben niet goed gevoetbald, maar het is geen schande dat je gelijk speelt tegen Roemenië. Dat kan best gebeuren”, aldus de bondscoach in De Telegraaf.
Roemenie en Bulgarije hebben evenveel verliespunten, dus zo gemakkelijk gaat het ook weer niet hoor. Een misstap kan al fataal zijn, lijkt me niet een relaxed gevoel.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Nee, gewoon met 0-0. Prima resultaat. We gaan weer makkelijk naar het EK, en worden europees kampioen. Maar dan kijken jullie waarschijnlijk al niet eens meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |