De andere 364 dagen ben je vooral bezig om je postcount te verhogen zo te zien.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef Sjechov het volgende:
Ik doe het gewoon de andere 364 dagen ...
veel leuker
Hahah en wij natuurlijk massaal kijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:52 schreef Cahir het volgende:
dit is geen grap paupers -_- het valt echt op zondag, kijk op je kalender
IK BEN BLOEDSERIEUS!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hahah en wij natuurlijk massaal kijken.![]()
![]()
complot?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:13 schreef ganzenherder het volgende:
Wel erg toevallig he dat juist op 1 april 1 april op een zondag valt![]()
ik moest lachen.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:41 schreef ouderejongere het volgende:verdorrie, ik wilde mijn matige grap uitvoeren, briefje op tafel van de baas:
"Chef,
Wilt u dhr P. Deauville met spoed terugbellen"
en dan het telefoonnummer van een kinderdagverblijf eronder.
Ik heb weer te lang onder een steen geleefd, ik snap em nietquote:Op zondag 25 maart 2007 19:41 schreef ouderejongere het volgende:verdorrie, ik wilde mijn matige grap uitvoeren, briefje op tafel van de baas:
"Chef,
Wilt u dhr P. Deauville met spoed terugbellen"
en dan het telefoonnummer van een kinderdagverblijf eronder.
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik heb weer te lang onder een steen geleefd, ik snap em niet![]()
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik heb weer te lang onder een steen geleefd, ik snap em niet![]()
![]()
Kan je tegen JP Balkenende zeggen: "De mis gaat vandaag niet door."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
of een Moskee binnenstormen en zeggen dat je een terrorist bentquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Of een kerk binnenstormen en zeggen dat je de anti-christ bentD:D:D:D
!1!!!1 1111!!11 APRILLLL
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |