abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2925672
De laatste weken is de groep Kafka zich behoorlijk aan het profileren in de media. Ze waren me nooit eerder opgevallen, op hun boek over CP86 na, maar nu ik aardig wat over ze hoor bekruipt mij toch een vreemd gevoel. Ik vind het een beetje rare groep die er mijns inziens niet vreemd van is een heksenjacht te beginnen op basis van vermoedens en halve feiten. Wat weten jullie van deze groep? En wat vinden jullie ervan?
Het is overigens niet mijn bedoeling om een topic te starten over hoe "evil" ze zouden zijn. Ik wil graag wat feiten over deze mensen. Iemand?
pi_2926027
Linkse lullen..... ze pakken iedereen die ze ervan verdenken om rechtse denkbeelden te hebben. Vervolgens maken ze hier een boel ophef over zodat het persoon zijn leven zo goed als verwoest wordt. Ze blijven hiermee doorgaan totdat ze hun zin hebben.

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 24 januari 2002 @ 20:34:47 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_2926038
Behalve de extreem rechtse mensen in LN, waar heb je er dan meer over gehoord?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_2926093
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 20:34 schreef speknek het volgende:
Glas de bobslee-er

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 24 januari 2002 @ 20:49:02 #5
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_2926187
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 20:34 schreef speknek het volgende:
...Taart in gezicht van Flip de Winter
pi_2926196
Een stel extreem linkse knakkers met teveel tijd, met behoud van uitkering uiteraard.
pi_2926390
Even van AN&M naar GC verplaatst, is niet echt een nieuwsbericht, maar meer van algemener aard.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_2926988
Een soort radikale poot van Groenlinks die er niet voor schuuwt mensen he-le-maal kapot te maken door suggestieve vermoedens en aantijgingen de wereld in te helpen. Zo hebben ze o.a ooit Bolkenstein geprobeerd te chanteren (is niet gelukt) en taarten in het gezicht van Philip de winter gegooid. Het kan goed kloppen dat je er niet zoveel van weet want het is een duister clubje,dit komt omdat het hier zoals ik al zei een onderdeel van Groenlinks betreft die dit soort publiciteit niet goed kunnen gebruiken.
pi_2927014
Is het echt een poot van GL, of zeg je dat gewoon? (Serieuze vraag overigens!).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_2927044
extreem links?
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_2927072
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 21:42 schreef Jarno het volgende:
Is het echt een poot van GL, of zeg je dat gewoon? (Serieuze vraag overigens!).
Het is echt zo. Natuurlijk is het allemaal niet officieel (I.v.m de negatieve publiciteit) Maar kafka bestaat voor bijna 100% uit Groenlinks-leden ,zelfs oud fraktieleden.
pi_2927098
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 21:46 schreef _Hummer_ het volgende:

[..]

Het is echt zo. Natuurlijk is het allemaal niet officieel (I.v.m de negatieve publiciteit) Maar kafka bestaat voor bijna 100% uit Groenlinks-leden ,zelfs oud fraktieleden.

Hm, da's toch wat anders dan een onderdeel van Groen Links zijn. Maar ik snap wat je bedoelt, thanks.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_2927117
-edit- Foutje mijnerzijds.
pi_2927146
- ook dan maar een edit
pi_2927174
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 21:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

Is een tafelpoot geen onderdeel van de tafel dan?

Zijtak was mischien een beter woord geweest.
  donderdag 24 januari 2002 @ 22:00:59 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_2927284
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 21:40 schreef _Hummer_ het volgende:
Een soort radikale poot van Groenlinks
[sorry voor het off-topic grapje on]

Dat is dus een millitante Homo, of zeg maar gewoon paul hoor

[/sorry voor het off-topic grapje on]

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_6661921
*schopje

ik zit net die site te lezen, blijkt dat volgens hun de complete stroming Black Metal fasistisch is

http://kafka.antifa.net/blackmetal.htm

en die extreem-linkse figuren worden ook nog gesubsidieerd door de overheid

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_6662261
quote:
Op woensdag 6 november 2002 19:04 schreef Wisp het volgende:
*schopje

ik zit net die site te lezen, blijkt dat volgens hun de complete stroming Black Metal fasistisch is

en die extreem-linkse figuren worden ook nog gesubsidieerd door de overheid

omfg

ik ben dus een racist, ik zal me gelijk even aangeven bij de politie

[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
pi_11935832
quote:
Op woensdag 6 november 2002 19:04 schreef Wisp het volgende:
*schopje

Dit artikel over de contacten tussen de Black Metalscene en fascistische groepen is verre van compleet. Het is een subcultuur die zich over de hele wereld verspreidt. Er zijn veel verschil lende organisaties, bands, blaadjes die zich specifiek richten op Black Metal en de nazi-groepen daarbinnen. Wij willen met dit artikel slechts een tip van de sluier oplichten.
Wie denkt dat het slechts gaat om smakeloze podiumacts, heeft het mis. Black Metal is een miljoenenindustrie en diverse bands dringen af en toe door tot de bakken in de gewone platen zaak Er zijn vanuit de Black Metalscene diverse contacten met serieuzere extreemrechtse bewegingen en organisaties. Muziek wordt daarbij als middel gebruikt om politieke propaganda te verspreiden.
Hoeveel fans gehoor geven aan deze extreemrechtse boodschappen valt moeilijk te zeggen. Het zou echter zeker niet de eerste keer zijn dat extreemrechts probeert via een subcultuur toegang te krijgen tot de hoofden van jonge mensen. De boven geschetste trends laten zien dat er ook in Nederland mogelijkheden bestaan.

Beter lezen in het vervolg, kerel.

Op dinsdag 22 juli 2003 14:31 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Dit artikel over de contacten tussen de Black Metalscene en fascistische groepen is verre van compleet. Het is een subcultuur die zich over de hele wereld verspreidt. Er zijn veel verschil lende organisaties, bands, blaadjes die zich specifiek richten op Black Metal en de nazi-groepen daarbinnen. Wij willen met dit artikel slechts een tip van de sluier oplichten.
Wie denkt dat het slechts gaat om smakeloze podiumacts, heeft het mis. Black Metal is een miljoenenindustrie en diverse bands dringen af en toe door tot de bakken in de gewone platen zaak Er zijn vanuit de Black Metalscene diverse contacten met serieuzere extreemrechtse bewegingen en organisaties. Muziek wordt daarbij als middel gebruikt om politieke propaganda te verspreiden.
Hoeveel fans gehoor geven aan deze extreemrechtse boodschappen valt moeilijk te zeggen. Het zou echter zeker niet de eerste keer zijn dat extreemrechts probeert via een subcultuur toegang te krijgen tot de hoofden van jonge mensen. De boven geschetste trends laten zien dat er ook in Nederland mogelijkheden bestaan.

Beter lezen in het vervolg, kerel.

Goeie topickick
pi_11936017
Daar is al eens een hele discussie over geweest, zie het topic Black Metal fascistisch?.
pi_11936176
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 14:36 schreef DimeBag het volgende:

[..]

Goeie topickick

weet ik
krijg hun site namelijk niet geopend
  dinsdag 22 juli 2003 @ 14:45:05 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11936289
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')