Vampier
quote:Glas de bobslee-er
Op donderdag 24 januari 2002 20:34 schreef speknek het volgende:
Behalve de extreem rechtse mensen in LN, waar heb je er dan meer over gehoord?
Vampier
quote:...Taart in gezicht van Flip de Winter
Op donderdag 24 januari 2002 20:34 schreef speknek het volgende:
Behalve de extreem rechtse mensen in LN, waar heb je er dan meer over gehoord?
quote:Het is echt zo. Natuurlijk is het allemaal niet officieel (I.v.m de negatieve publiciteit) Maar kafka bestaat voor bijna 100% uit Groenlinks-leden ,zelfs oud fraktieleden.
Op donderdag 24 januari 2002 21:42 schreef Jarno het volgende:
Is het echt een poot van GL, of zeg je dat gewoon? (Serieuze vraag overigens!).
quote:Hm, da's toch wat anders dan een onderdeel van Groen Links zijn. Maar ik snap wat je bedoelt, thanks.
Op donderdag 24 januari 2002 21:46 schreef _Hummer_ het volgende:[..]
Het is echt zo. Natuurlijk is het allemaal niet officieel (I.v.m de negatieve publiciteit) Maar kafka bestaat voor bijna 100% uit Groenlinks-leden ,zelfs oud fraktieleden.
quote:Zijtak was mischien een beter woord geweest.
Op donderdag 24 januari 2002 21:51 schreef Jarno het volgende:[..]
Is een tafelpoot geen onderdeel van de tafel dan?
quote:[sorry voor het off-topic grapje on]
Op donderdag 24 januari 2002 21:40 schreef _Hummer_ het volgende:
Een soort radikale poot van Groenlinks
Dat is dus een millitante Homo, of zeg maar gewoon paul hoor
[/sorry voor het off-topic grapje on]
ik zit net die site te lezen, blijkt dat volgens hun de complete stroming Black Metal fasistisch is
http://kafka.antifa.net/blackmetal.htm
en die extreem-linkse figuren worden ook nog gesubsidieerd door de overheid
quote:omfg
Op woensdag 6 november 2002 19:04 schreef Wisp het volgende:
*schopjeik zit net die site te lezen, blijkt dat volgens hun de complete stroming Black Metal fasistisch is
en die extreem-linkse figuren worden ook nog gesubsidieerd door de overheid
ik ben dus een racist, ik zal me gelijk even aangeven bij de politie
quote:Dit artikel over de contacten tussen de Black Metalscene en fascistische groepen is verre van compleet. Het is een subcultuur die zich over de hele wereld verspreidt. Er zijn veel verschil lende organisaties, bands, blaadjes die zich specifiek richten op Black Metal en de nazi-groepen daarbinnen. Wij willen met dit artikel slechts een tip van de sluier oplichten.
Op woensdag 6 november 2002 19:04 schreef Wisp het volgende:
*schopjeik zit net die site te lezen, blijkt dat volgens hun de complete stroming Black Metal fasistisch is
Beter lezen in het vervolg, kerel.
quote:Goeie topickick
Op dinsdag 22 juli 2003 14:31 schreef Internationalist het volgende:[..]
Dit artikel over de contacten tussen de Black Metalscene en fascistische groepen is verre van compleet. Het is een subcultuur die zich over de hele wereld verspreidt. Er zijn veel verschil lende organisaties, bands, blaadjes die zich specifiek richten op Black Metal en de nazi-groepen daarbinnen. Wij willen met dit artikel slechts een tip van de sluier oplichten.
Wie denkt dat het slechts gaat om smakeloze podiumacts, heeft het mis. Black Metal is een miljoenenindustrie en diverse bands dringen af en toe door tot de bakken in de gewone platen zaak Er zijn vanuit de Black Metalscene diverse contacten met serieuzere extreemrechtse bewegingen en organisaties. Muziek wordt daarbij als middel gebruikt om politieke propaganda te verspreiden.
Hoeveel fans gehoor geven aan deze extreemrechtse boodschappen valt moeilijk te zeggen. Het zou echter zeker niet de eerste keer zijn dat extreemrechts probeert via een subcultuur toegang te krijgen tot de hoofden van jonge mensen. De boven geschetste trends laten zien dat er ook in Nederland mogelijkheden bestaan.Beter lezen in het vervolg, kerel.
quote:weet ik
Op dinsdag 22 juli 2003 14:36 schreef DimeBag het volgende:[..]
Goeie topickick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |