Zelf ben ik ervan overtuigd dat Jim Carrey een geniale acteur is en niet zomaar een komiek met een rubberen gezicht.
Volgens mij heeft hij zich wel bewezen de laatste jaren. Wat vinden jullie van hem, van zijn films en in welke rol zouden jullie hem willen zien?
Mijn voorlopige Jim Carrey top 3 is:
1. The Truman Show
2. Man On The Moon
3. Dumb and Dumber
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:03 schreef krasje het volgende:
Wat vinden jullie van hem
sorry, k kan er nix aan doen, maar ik ben allergisch voor die man
quote:de Evil Dead man
Op donderdag 20 december 2001 14:04 schreef Herald het volgende:
en niet te vergeten, Bruce Campbell doet mee in The Majestic!
quote:Dat kan.. En waar komt die frustratie vandaan mijn jongen?
Op donderdag 20 december 2001 14:09 schreef SanderThomas het volgende:[..]
![]()
![]()
sorry, k kan er nix aan doen, maar ik ben allergisch voor die man
quote:van al die betere acteurs die minder succesvol zijn
Op donderdag 20 december 2001 14:13 schreef krasje het volgende:[..]
Dat kan.. En waar komt die frustratie vandaan mijn jongen?
In Truman Show acteerde hij best wel goed, maar ik vind het gewoon een rotfilm omdat hij weer zo hollywood is.
quote:dat is dus echt vette onzin, kom op!! In The Majestic speelt hij serieus net als in The Truman Show. In Man On The Moon speelt hij welliswaar een komiek maar omdat het een immitatie is is het toch wel een erg goede prestatie dat hij Andy Kaufman zo goed heeft kunnen neerzetten, zo geloofwaardig.
Op donderdag 20 december 2001 14:16 schreef Lantald het volgende:
Hij is wel ok! Tenminste dat wil zeggen wanneer hij zich niet gaat bezig houden met serieuze rollen want dat kan hij niet!
quote:Toch blijft hij iemand die grapjes maakt! Zeker in The Truman Show!
Op donderdag 20 december 2001 14:45 schreef krasje het volgende:[..]
dat is dus echt vette onzin, kom op!! In The Majestic speelt hij serieus net als in The Truman Show. In Man On The Moon speelt hij welliswaar een komiek maar omdat het een immitatie is is het toch wel een erg goede prestatie dat hij Andy Kaufman zo goed heeft kunnen neerzetten, zo geloofwaardig.
quote:Oei, nu je topfokker 2001 bent, ben je meteen een stuk minder scherp ----> JIm Carrey is top!
Op donderdag 20 december 2001 14:04 schreef Herald het volgende:
en niet te vergeten, Bruce Campbell doet mee in The Majestic!
quote:en het grapjes maken, het zorgen dat mensen gaan lachen, das een van de moeilijkere dingen voor acteurs volgens mij. In dat opzicht is Carrey toch een van de groteren.
Op donderdag 20 december 2001 14:48 schreef Lantald het volgende:[..]
Toch blijft hij iemand die grapjes maakt! Zeker in The Truman Show!
quote:Ik vond The Truman Show, juist een erg orriginele film. Met veel verassingen, een van de betere films van dat jaar.
Op donderdag 20 december 2001 14:29 schreef NutKees het volgende:
Liar Liar staat bij mij nog altijd op 1.
Dan Man on the Moon.
The Mask was trouwens ook niet zo slecht.In Truman Show acteerde hij best wel goed, maar ik vind het gewoon een rotfilm omdat hij weer zo hollywood is.
Ik vind het een steengoeie acteur die niet genoeg waardering krijgt!
quote:Kijk dat ben ik gewoon 100% met je eens, waarschijnlijk zal hij na The Majestic wel weer wat meer waardering krijgen maar ik heb het gevoel dat die knuppels van de Oscars een soort geheim complot hebben om nooit een prijs uit te reiken aan Carrey.
Op donderdag 20 december 2001 15:04 schreef Elbutre het volgende:
Man on the Moon was een briljante film en Jim Carrey had daar op z'n minst een Oscar-nominatie voor moeten krijgen.Ik vind het een steengoeie acteur die niet genoeg waardering krijgt!
quote:Hee da's mijn topic!
Op donderdag 20 december 2001 14:50 schreef SunChaser het volgende:[..]
Oei, nu je topfokker 2001 bent, ben je meteen een stuk minder scherp ----> JIm Carrey is top!
quote:die film heb ik vorig jaar op Net5 gezien, hij was nog erg jong maar zeker niet slecht (ook niet heel goed verder). was wel een aardige film..
Op donderdag 20 december 2001 15:06 schreef SunChaser het volgende:
MotM was top, net als de TS. JC is ook serieus te zien als
verslaafde zoon in Doing Time At Maple Drive
quote:Das echt een belachelijke instelling als je het mij vraagt.
Op donderdag 20 december 2001 15:28 schreef cptmarco het volgende:
Ik ken hem alleen maar van zijn comedies, en daar kan ik niet echt om hem lachen. Ik heb nog nooit een serieuzere film van hem gezien. Meestal als ik zie dat hij er inspeelt kijk ik niet.
quote:Dumb & Dumber is echt zo'n film die ik al zeker 30 keer heb bekeken en nog steeds om moet lachen. Mijn beste comedie ooit!!
Op donderdag 20 december 2001 15:26 schreef ErikSchierboom het volgende:
Jim Carrey is gewoon goed, maar Liar Liar vond ik persoonlijk maar een aanfluiting. Ace Ventura was geweldig en Dumb & Dumber staat zelfs in mijn top 10 allertijden!
quote:agreed, met de agent en het bierflesje
Op donderdag 20 december 2001 15:39 schreef krasje het volgende:[..]
Dumb & Dumber is echt zo'n film die ik al zeker 30 keer heb bekeken en nog steeds om moet lachen. Mijn beste comedie ooit!!
quote:Volledig mee eens!
Op donderdag 20 december 2001 15:39 schreef krasje het volgende:[..]
Dumb & Dumber is echt zo'n film die ik al zeker 30 keer heb bekeken en nog steeds om moet lachen. Mijn beste comedie ooit!!
Hij is voor mij de koning van het humorgenre.
Ik weet nog goed dat ik heel erg pijn aan mijn buik had van het lachen na het zien van Dumb & dumber.
Het zou trouwens leuk zijn als daar een sequel van uit komt.
quote:Net als Andy Kaufman
Op donderdag 20 december 2001 15:04 schreef Elbutre het volgende:
Man on the Moon was een briljante film en Jim Carrey had daar op z'n minst een Oscar-nominatie voor moeten krijgen.Ik vind het een steengoeie acteur die niet genoeg waardering krijgt!
Jim Carrey vind ik trouwens een echt supergrappig acteur. Een van de weinigen die mij echt buikpijn van het lachen hebben bezorgd .
quote:Ik heb de trailer ook gezien, maar het lijkt me op het eerste gezicht eerlijk gezegd niet zo'n goede film.
Op maandag 24 december 2001 19:35 schreef SunChaser het volgende:
The Majestic deed het bijzonder slecht in de VS. Slechts 5 miljoen dollar aan de boxoffice.
Iemand z'n briljante Vanilla Ice-imitatie gezien in 'In Living Color'?
quote:Wat lekker genuanceerd joh
Op woensdag 26 december 2001 16:43 schreef k_man het volgende:
Een goede reden om een film al bij voorbaat niet in overweging te nemen.Jim Carey = film afgekeurd.
In The Truman Show daarentegen, vind ik em een zeer indrukwekkende acteerprestatie neerzetten.
Erg prettig om te zien dat een komiek ook een volledig uitgewerkt karakter kan neerzetten, met genoeg dramatiek om meedeleven op te wekken...
Ik ben dus wel benieuwd naar the Majestic, zeker aangezien Darabont de film geregisseerd heeft.
Man on the Moon vond ik zijn beste.
Liar Liar is toch een van zijn beste vind ik, gevolgd door Ace Ventura. Dumb & Dumber was ook erg goed.
The Cable man en The Truman Shop vind ik niet zo super...
quote:Jim Carrey is inderdaad geweldig.
Met The Majestic die binnenkort wel zal uitkomen heeft Carrey volgens mij weer een topper in handen.Zelf ben ik ervan overtuigd dat Jim Carrey een geniale acteur is en niet zomaar een komiek met een rubberen gezicht.
Volgens mij heeft hij zich wel bewezen de laatste jaren. Wat vinden jullie van hem, van zijn films en in welke rol zouden jullie hem willen zien?
1. The Truman Show
2. Man On The Moon
3. Dumb and Dumber
Mijn top 3
1. Dumb and Dumber
2. The Cable Guy
3. me myself and irene
quote:1. Zijn werk bij "In Living Color".
Op vrijdag 22 februari 2002 11:56 schreef Potter het volgende:[..]
Jim Carrey is inderdaad geweldig.
Mijn top 3
1. Dumb and Dumber
2. The Cable Guy
3. me myself and irene
Mijn top 3 van hem:
1. Man on the Moon
2. The Truman Show
3. Ace Ventura: Pet Detective (deel 1 dus)
The Majestic is volgens velen echt te hard geacteert van Jim om een oscar te krijgen, je leest het van zijn gezicht af...
Zal dus wel tegen vallen
Jim Carrey is mijn held. Hij is geniaal en een superacteur.
Ik heb al zijn films gezien en ik vind de cableguy de tofste. Vooral de karaoke scene vind ik super, ik kan die scene trouwens naspelen want die ik heb ik wel zo'n 1000 keer gezien en vaak nagespeeld.
toedels
barry
Liar Liar en Man on the Moon zijn mijn favo-films van hem
(de bloopers van Liar Liar zijn hilarisch)
Hoewel Carrey het met Man on the Moon en The Truman Show het op de "serieuze" manier wou proberen is hij toch het geniaalst in een comedy.
Check op Morpheus het Saturday Night Live filmpje "Lifeguard on duty" van Jim Carrey.
quote:eddy murphy is al sinds RAW en Delerious niet meer grappig.
Op vrijdag 22 februari 2002 13:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik vind hem een eikel, net zoals freddy murphy.
Moet dat dan altijd zo overdreven?
Kom met goede grappen ipv harde scheten...
quote:Je hebt gelijk.
Op vrijdag 22 februari 2002 13:19 schreef Duiveltja het volgende:[..]
eddy murphy is al sinds RAW en Delerious niet meer grappig.
Het enige wat hij nu doet is misbaksel maken zie: DR. Dolittle 1+2, Bowfinger en The Nutty Professor 2
Shrek? nou nee...(shrek film is overigens wel ongelofelijk cool, alleen die ezel niet.)
mijn top 3 met een gedeelde 1e plek:
1. Me Myself and Irene
Dumb and dumber
2. The truman show
3. Liar liar
quote:Kerel! Donkey vond ik echt een super karakter! Dat zeurderige gelul de hele tijd, prachtig toch?
Op vrijdag 22 februari 2002 13:48 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Je hebt gelijk.
Shrek? nou nee...(shrek film is overigens wel ongelofelijk cool, alleen die ezel niet.)
quote:Hahaha, heb em net gezien, errug grapppig ja, jammer dat SNL hier niet uitgezonden word he!
Op vrijdag 22 februari 2002 12:30 schreef Duiveltja het volgende:
Check op Morpheus het Saturday Night Live filmpje "Lifeguard on duty" van Jim Carrey.
na die tijd had ik het niet meer zo op die films van hem.
Ik kan ook best begrijpen dan mensen soms moe worden vn zijn bekkengetrek.
quote:The Cable Guy vind ik 1 van z'n betere films
Op vrijdag 22 februari 2002 16:09 schreef masterzipper het volgende:
Ik vond Jim Carrey heel goed, totdat de film "Cable Guy" uitkwam. Dit heeft hem gewoon genekt.
quote:tja ik vin het ook een schande dat het hier ook niet word uitgezonden, al was het alleen maar om Celebrity Jeopordy (spelling
Op vrijdag 22 februari 2002 15:08 schreef krasje het volgende:[..]
Hahaha, heb em net gezien, errug grapppig ja, jammer dat SNL hier niet uitgezonden word he!
In zowel the Truman Show als The Majestic zet hij een uitstekende acteerprestatie neer.
The Majestic vind ik echt een aanrader. Soms wel een beetje Hollywood, maar dan kunnen jullie ook eens zien dat Jim Carrey ECHT kan acteren.
beste films vind ik :
1 The Grinch.
2 Ace venture when nature calls
3 dumb and dumber.
ik hou meer van zijn humor. !! maar ook in de seieuze films vind ik hem een geweldig acteur.
Jim Carrey is iig één van mijn favorieten.
quote:Mensen die Andy Kaufmann ooit gezien hebben, kunnen in Man on the Moon pas echt zien hoe goed Jim Carrey kan acteren.
Op donderdag 04 juli 2002 23:43 schreef Klingon het volgende:
Aan Dumb And Dumber en The Majestic kun je duidelijk zien dat Carrey in zowel comedy als serieuzere films een erg goede acteur is.Jim Carrey is iig één van mijn favorieten.
quote:WHAHAHA!!! Prachtig!!! Nog meer mensen met van die tips???
Op maandag 9 september 2002 17:09 schreef Citroentje het volgende:
aanrader:type "jim carrey what is love" in bij kazaa en download de 34mb versie.
quote:Jaa die heb ik gezien
Op maandag 9 september 2002 17:09 schreef Citroentje het volgende:
aanrader:type "jim carrey what is love" in bij kazaa en download de 34mb versie.
Dit zegt imdb erover: Silly film derived from an eight minute SNL skit...and someone thought it would be a good idea to make a movie out of this 8 minute skit. Well, if you can get through 8 minutes without wanting to smack these morons in the head, you must have a lot of patience...and yet no culture!
[Dit bericht is gewijzigd door whitekaos op 17-10-2002 17:16]
quote:Omdat hij daar de helft van de tijd een masker opheeft?
Op vrijdag 18 oktober 2002 08:53 schreef boku het volgende:
Ik vind het een verschrikkelijke man om te zien. Echt om teen. Alleen in The Mask vond ik um nog wel aardig.
Beste films:.
Truman Show, The (1998)
Man on the Moon (1999)
Liar Liar (1997)
Cable Guy, The (1996)
Bij Dumb & Dumber laat hij zien een film te kunnen opkrikken.
quote:Dat was ook het hele idee van die personage
Op vrijdag 18 oktober 2002 08:53 schreef boku het volgende:
Ik vind het een verschrikkelijke man om te zien. Echt om teen. Alleen in The Mask vond ik um nog wel aardig. Maar in bijv. een film als de Cable Guy kan ik um wel schieten.
quote:Ja zeker, dat was eindelijk weer een grappige rol voor Murphey!
Op vrijdag 22 februari 2002 14:36 schreef krasje het volgende:[..]
Kerel! Donkey vond ik echt een super karakter! Dat zeurderige gelul de hele tijd, prachtig toch?
[Dit bericht is gewijzigd door DMaarten op 22-01-2003 18:59]
Ace Venture & Dumb & Dumber
quote:Kick
Op vrijdag 13 juni 2003 21:49 schreef Duiveltja het volgende:BBC1 - 23:35 - Friday night with Jonathan Ross
Mijn top 3 is:
1 Man on the Moon
2 The Trumanshow
3 Dumb and Dumber
quote:Inderdaad.
Op woensdag 22 januari 2003 18:59 schreef -Frankie- het volgende:
Jim Carrey is nooit grappig
Hij is zo overdreven dat het echt niet leuk meer is. Hij wil gewoon elke seconde grappig zijn en daardoor wordt hij superirritant. Echt een hoog zapgehalte. Zo
Vreselijk irritant, en daarom vreselijk leuk
quote:Is die geflopt ofzo??? Kheb hier nog nooit van gehoord
Met The Majestic die binnenkort wel zal uitkomen heeft Carrey volgens mij weer een topper in handen.
Met Man on the moon, Truman Show en The Majectic is dit misschien 1 van mijn favoriete acteurs geworden..
Het leukst blijf ik 'm toch vinden in films ala Ace Venture.
Typisch jim carrey alias ace ventura,echt lachen! maar zitten wel serieuzere momenten in.
jim carrey
z'n face moet trouwens van rubber zijn als ik m zo bezig zie
quote:Is beetje geflopt ja. Heb em al tijden op dvd, en hijs best goed. Tis alleen een dramafilm ipv de comedies waarie normaal in speelt. Misschien dat het publiek The Majestic daarom niet zo wist te waarderen.
Op maandag 23 juni 2003 16:36 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Is die geflopt ofzo??? Kheb hier nog nooit van gehoord
Hoewel ik zijn films niet altijd grappig vind, vind ik hem geweldig. Vooral hoe hij van alles iets grappigs kan maken.
1. Man on the Moon
2. The Truman Show
3. The Mask
Voor Man on the Moon had ie in ieder geval GENOMINEERD moeten worden voor een Oscar....ik weet niet meer wat de andere kandidaten waren, maar ik vond m zo goed....hij had van mij ook mogen winnen!
quote:Het irritantste vond ik het "afscheid" op het einde nog dat ie iedereen gedag zegt op een "normale" manier, terwijl hij helemaal niet kon weten wat "normaal"gedrag is. Eerst doet ie alles vreselijk ovedreven en dan ineens weet ie zich normaal te gedragen. Die hele film stikt van dat soort inconsequenties.
Op donderdag 20 december 2001 15:02 schreef krasje het volgende:[..]
Ik vond The Truman Show, juist een erg orriginele film. Met veel verassingen, een van de betere films van dat jaar.
En daarbij is het ook nog 's een vreselijke acteur die alleen maar stomme bekken kan trekken.
Jim Carrey ==
quote:Alleen The Truman Show vond ik leuk. De rest:
Met The Majestic die binnenkort wel zal uitkomen heeft Carrey volgens mij weer een topper in handen.Zelf ben ik ervan overtuigd dat Jim Carrey een geniale acteur is en niet zomaar een komiek met een rubberen gezicht.
1. The Truman Show
2. Man On The Moon
3. Dumb and Dumber
quote:Dit interview is zometeen om 20:30 uur op Net5 te zien...
Op dinsdag 29 juli 2003 00:11 schreef kamagurka het volgende:
Vanavond in een interview met ruby wax gezien op de BBC, meesterlijk!! Ik hou van die man. Ik ga hem ten huwelijk vragen
quote:In films vind ik hem super leuk, maar in het echt zeg maar, krijg ik de kriebels van die vent. Het interview heb ik na 5 minuten uit gezet, wat storde ik me aan die 2 grappenmakers...
Op woensdag 28 januari 2004 20:29 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Dit interview is zometeen om 20:30 uur op Net5 te zien...
![]()
![]()
quote:shit ik heb het gemist
Op vrijdag 30 januari 2004 14:43 schreef melonovy het volgende:[..]
In films vind ik hem super leuk, maar in het echt zeg maar, krijg ik de kriebels van die vent. Het interview heb ik na 5 minuten uit gezet, wat storde ik me aan die 2 grappenmakers...
maar cable guy, en die met dat andere groene beest von dik niets
laatste ging, maar ik heb niet van begin tot het einde dubbel gelegen.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jim Carrey
Geweldige kerel. Een van m'n favoriete acteurs. Alleen vond ik em afgelopen zondag bij de Globes wel een beetje, uhm..........kaal
Dat is op comedy central....quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:09 schreef D-Devil het volgende:
Ik zoek het filmpje van Jim Carrey waarin hij met 3 andere kerels de hele tijd een vage "dans" doet, in een club, in een auto enz. enz. De titel is me ontschoten, ik dacht aan saturday night fever.
Jup, volgens mij wel.. kan niet missenquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:14 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat is op comedy central....
Ik weet ook niet welke het precies is, maar jij bedoelt zeker met op de achtergrond het nummer "what is love"?
Daar twijfelen we geen moment over...quote:Op woensdag 15 september 2004 14:07 schreef Mortharer het volgende:
James Carrey is Cool!!1
In The eternal sunshine of the spotless mind is het echt heel goed aan het acteren.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:27 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik vind hem als serieus acteur veel meer tot zijn recht komen dan als "Ace Ventura" rollen. In "Man on the Moon" levert hij echt een goede prestatie.
Wat was LS UE een vreselijke film. Er was maar 1x dat ik om hem kon lachen en dat was toen hij acteerde dat hij een dino na deed. De rest was JC onwaardigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:52 schreef haagse_elfje het volgende:
Jim Carreyik kan die man echt niet uitstaan behalve in zijn laatste film Unfortunate Events
geweldige film
"Captain's log, stardate 23.9 rounded of to the nearest decimal point. We've traveled back in time to save an ancient species from total annihilation. So far no signs of aquatic life but I'm going to find it, if I have to tear this universe another black hole, I'm going to find it. I've got to, mister!!"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:36 schreef Koningin het volgende:
Vanavond Ace Ventura op de buis!!
Om 20.30 uur op Veronica
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |