quote:Is die geflopt ofzo??? Kheb hier nog nooit van gehoord
Op donderdag 20 december 2001 14:03 schreef krasje het volgende:
Met The Majestic die binnenkort wel zal uitkomen heeft Carrey volgens mij weer een topper in handen.
Met Man on the moon, Truman Show en The Majectic is dit misschien 1 van mijn favoriete acteurs geworden..
Het leukst blijf ik 'm toch vinden in films ala Ace Venture.
Typisch jim carrey alias ace ventura,echt lachen! maar zitten wel serieuzere momenten in.
jim carrey
z'n face moet trouwens van rubber zijn als ik m zo bezig zie
quote:Is beetje geflopt ja. Heb em al tijden op dvd, en hijs best goed. Tis alleen een dramafilm ipv de comedies waarie normaal in speelt. Misschien dat het publiek The Majestic daarom niet zo wist te waarderen.
Op maandag 23 juni 2003 16:36 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Is die geflopt ofzo??? Kheb hier nog nooit van gehoord
Hoewel ik zijn films niet altijd grappig vind, vind ik hem geweldig. Vooral hoe hij van alles iets grappigs kan maken.
1. Man on the Moon
2. The Truman Show
3. The Mask
Voor Man on the Moon had ie in ieder geval GENOMINEERD moeten worden voor een Oscar....ik weet niet meer wat de andere kandidaten waren, maar ik vond m zo goed....hij had van mij ook mogen winnen!
quote:Het irritantste vond ik het "afscheid" op het einde nog dat ie iedereen gedag zegt op een "normale" manier, terwijl hij helemaal niet kon weten wat "normaal"gedrag is. Eerst doet ie alles vreselijk ovedreven en dan ineens weet ie zich normaal te gedragen. Die hele film stikt van dat soort inconsequenties.
Op donderdag 20 december 2001 15:02 schreef krasje het volgende:[..]
Ik vond The Truman Show, juist een erg orriginele film. Met veel verassingen, een van de betere films van dat jaar.
En daarbij is het ook nog 's een vreselijke acteur die alleen maar stomme bekken kan trekken.
Jim Carrey ==
quote:Alleen The Truman Show vond ik leuk. De rest:
Op donderdag 20 december 2001 14:03 schreef krasje het volgende:
Met The Majestic die binnenkort wel zal uitkomen heeft Carrey volgens mij weer een topper in handen.Zelf ben ik ervan overtuigd dat Jim Carrey een geniale acteur is en niet zomaar een komiek met een rubberen gezicht.
Volgens mij heeft hij zich wel bewezen de laatste jaren. Wat vinden jullie van hem, van zijn films en in welke rol zouden jullie hem willen zien?
Mijn voorlopige Jim Carrey top 3 is:
1. The Truman Show
2. Man On The Moon
3. Dumb and Dumber
quote:Dit interview is zometeen om 20:30 uur op Net5 te zien...
Op dinsdag 29 juli 2003 00:11 schreef kamagurka het volgende:
Vanavond in een interview met ruby wax gezien op de BBC, meesterlijk!! Ik hou van die man. Ik ga hem ten huwelijk vragen
quote:In films vind ik hem super leuk, maar in het echt zeg maar, krijg ik de kriebels van die vent. Het interview heb ik na 5 minuten uit gezet, wat storde ik me aan die 2 grappenmakers...
Op woensdag 28 januari 2004 20:29 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Dit interview is zometeen om 20:30 uur op Net5 te zien...
![]()
![]()
quote:shit ik heb het gemist
Op vrijdag 30 januari 2004 14:43 schreef melonovy het volgende:[..]
In films vind ik hem super leuk, maar in het echt zeg maar, krijg ik de kriebels van die vent. Het interview heb ik na 5 minuten uit gezet, wat storde ik me aan die 2 grappenmakers...
maar cable guy, en die met dat andere groene beest von dik niets
laatste ging, maar ik heb niet van begin tot het einde dubbel gelegen.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jim Carrey
Geweldige kerel. Een van m'n favoriete acteurs. Alleen vond ik em afgelopen zondag bij de Globes wel een beetje, uhm..........kaal
Dat is op comedy central....quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:09 schreef D-Devil het volgende:
Ik zoek het filmpje van Jim Carrey waarin hij met 3 andere kerels de hele tijd een vage "dans" doet, in een club, in een auto enz. enz. De titel is me ontschoten, ik dacht aan saturday night fever.
Jup, volgens mij wel.. kan niet missenquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:14 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat is op comedy central....
Ik weet ook niet welke het precies is, maar jij bedoelt zeker met op de achtergrond het nummer "what is love"?
Daar twijfelen we geen moment over...quote:Op woensdag 15 september 2004 14:07 schreef Mortharer het volgende:
James Carrey is Cool!!1
In The eternal sunshine of the spotless mind is het echt heel goed aan het acteren.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:27 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik vind hem als serieus acteur veel meer tot zijn recht komen dan als "Ace Ventura" rollen. In "Man on the Moon" levert hij echt een goede prestatie.
Wat was LS UE een vreselijke film. Er was maar 1x dat ik om hem kon lachen en dat was toen hij acteerde dat hij een dino na deed. De rest was JC onwaardigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:52 schreef haagse_elfje het volgende:
Jim Carreyik kan die man echt niet uitstaan behalve in zijn laatste film Unfortunate Events
geweldige film
"Captain's log, stardate 23.9 rounded of to the nearest decimal point. We've traveled back in time to save an ancient species from total annihilation. So far no signs of aquatic life but I'm going to find it, if I have to tear this universe another black hole, I'm going to find it. I've got to, mister!!"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:36 schreef Koningin het volgende:
Vanavond Ace Ventura op de buis!!
Om 20.30 uur op Veronica
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |