Meer mensen die hier last van hebben? Dat mensen in je omgeving absoluut niet kan begrijpen waarom jij die (volgens hun) kakafonie aan verstoorde rommel prachtig vindt?
Probeer Mon Café maar eens te beluisteren. Mooi..
quote:Ik heb hier altijd last van gehad. Heb ik eindelijk mensen gevonden die Metal ook leuk vinden, snappen ze weer helemaal niks van mijn liefde voor Swing. Laatst draaide ik van die leuke Chinese volksmuziek die je in van die kung fu-sprookjes hoort. Nou, ik werd raar aangekeken. En luitmuziek is ook een beetje "not done" (om maar een Lifestyle-term te gebruiken), net als doedelzakken.
Op zondag 16 december 2001 03:33 schreef zodiakk het volgende:Meer mensen die hier last van hebben? Dat mensen in je omgeving absoluut niet kan begrijpen waarom jij die (volgens hun) kakafonie aan verstoorde rommel prachtig vindt?
quote:Oh ja? Dacht jij dat?
Op zondag 16 december 2001 08:36 schreef defender het volgende:
Ik luister regelmatig naar Spear of Destiny. Adviseer wel eens mensen ze te downloaden, maar ze komen er nooit meer op terug, dat zegt genoeg
Nooit eens gezellig naar mijn muziekje luisteren
quote:Bijna altijd.
Op zondag 16 december 2001 03:33 schreef zodiakk het volgende:
Meer mensen die hier last van hebben? Dat mensen in je omgeving absoluut niet kan begrijpen waarom jij die (volgens hun) kakafonie aan verstoorde rommel prachtig vindt?
quote:Zeker. Mijn liefde voor Drs P wordt door niemand begrepen. En ook als ik bv. een plaat van Josh Wink luister word ik nogal vreemd aangekeken.
Op zondag 16 december 2001 03:33 schreef zodiakk het volgende:Meer mensen die hier last van hebben? Dat mensen in je omgeving absoluut niet kan begrijpen waarom jij die (volgens hun) kakafonie aan verstoorde rommel prachtig vindt?
Voorderest wordt het overgrote deel wat ik luister meestal wel door iemand gewaardeerd (ook door velen niet, maar dat hou je toch altijd wel). Die paar vrienden die ik heb dekken met hun muzieksmaken wel voor het grootste deel die van mij.
quote:Ken ishii heb ik vrijdag nog gehoord (was lekker
Op zondag 16 december 2001 13:26 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb het vaak met Aphex Twin, Ken Ishii, Luke Slater, Daft Punk (ja in mijn omgeving houden ze niet echt van filterfunkdisco of hoe je het ook noemt), Speedy J, Jonny L, enz.
Ik luister al jaren naar verschillende House stromingen, Techno is daar een groot onderdeel van
MAarja, die mensen keren wel als een blad om zodra ze die muziek in een club horen.
Ik heb trouwens ken ishii ook ff gezien in 013 afgelopen vrijdag.. BOOOOOOOOOORING. In de kleine zaal was het te doen man.. lekker drum&bass op een kleine 190 BPM
quote:Doedelzak vind ik echt super relaxed.
Op zondag 16 december 2001 10:41 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik heb hier altijd last van gehad. Heb ik eindelijk mensen gevonden die Metal ook leuk vinden, snappen ze weer helemaal niks van mijn liefde voor Swing. Laatst draaide ik van die leuke Chinese volksmuziek die je in van die kung fu-sprookjes hoort. Nou, ik werd raar aangekeken. En luitmuziek is ook een beetje "not done" (om maar een Lifestyle-term te gebruiken), net als doedelzakken.
[Dit bericht is gewijzigd door Jassie op 16-12-2001 14:56]
quote:die schoppen zeker kont!!!!!!
Op zondag 16 december 2001 04:17 schreef rubbereend het volgende:
ja, k ben de enige die graag naar Kruder & Dorfmeister luistert. iedereen vind t. maar ze schoppen echt bips!!!!
quote:
Op zondag 16 december 2001 17:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mr.Bungle...
quote:Kruder & Dorfmeister is niet slecht. Zeker wel goed om te luisteren.
Op zondag 16 december 2001 04:17 schreef rubbereend het volgende:
ja, k ben de enige die graag naar Kruder & Dorfmeister luistert. iedereen vind t. maar ze schoppen echt bips!!!!
quote:D&B KIX ASS!!!
Op zondag 16 december 2001 14:01 schreef reem het volgende:
Zodra ik over jungle/drum n bass of techno of acid begin heeft iedereen zoiets, van Da's toch geen muziek, allemaal met de computer gemaakt enzo. (terwijl ze niet doorhebben dat hiphop tunes ook gewoon uit een computer komen rollen).
MAarja, die mensen keren wel als een blad om zodra ze die muziek in een club horen.Ik heb trouwens ken ishii ook ff gezien in 013 afgelopen vrijdag.. BOOOOOOOOOORING. In de kleine zaal was het te doen man.. lekker drum&bass op een kleine 190 BPM
quote:Door mij wel!
Op zondag 16 december 2001 13:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeker. Mijn liefde voor Drs P wordt door niemand begrepen.
quote:Hehe, hij heet tegenwoordig toch wel Jan Smit hoor!!! Het is al een grote jongen geworden na jaren pindakaas eten!!!
Op zondag 16 december 2001 18:48 schreef merulez het volgende:
Jantje smit.....
quote:Goh, klinkt erg interessant. Volgens mij wil ik wel een keertje door jouw muziekcollectie snuffelen.
Op zondag 16 december 2001 10:41 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik heb hier altijd last van gehad. Heb ik eindelijk mensen gevonden die Metal ook leuk vinden, snappen ze weer helemaal niks van mijn liefde voor Swing. Laatst draaide ik van die leuke Chinese volksmuziek die je in van die kung fu-sprookjes hoort. Nou, ik werd raar aangekeken. En luitmuziek is ook een beetje "not done" (om maar een Lifestyle-term te gebruiken), net als doedelzakken.
quote:Bedoel je de jazz tak swing?
Op zondag 16 december 2001 10:41 schreef Witchfynder het volgende:
helemaal niks van mijn liefde voor Swing.
Andre Estermann, Funkstorung, Swap (Musik Aus Strom)
While (Chocolate Industries)
Richard Devine, Push Button Objects (Schematic)
L'Usine (Isophlux)
werkt ook wel goed.
Wat mij wel verbaasde was de reactie op een track van:
Diego & Voco Derman (Kanzleramt 52)
Ik had deze track (mengeling minimal/tool techno) op een eigen compilatie staan van rustige (o.a. Samuel L. Session) en hardere technotrax (o.a. Henrik B) staan, maar een van de aanwezige dames kon dit absoluut niet waarderen
Ik denk dat ik platen met enige ruis/lo-fi toestanden ook niet erg populair zijn, zoals:
Basic Channel/Rhythm & Sound platen
Pole (krakende dubby techno riddims)
quote:Is dat omdat ze het niet trekken of omdat ze het, van hun omgeving, niet goed mogen vinden?
Op maandag 17 december 2001 12:00 schreef Trance4Ever het volgende:
iendereen die ik ken vind techno klote, vooral de goede van umek en devilfish.
Volgens mij kan het topic ook wat meer in die richting worden gezien; wat *mag* de gemiddelde persoon niet leuk vinden.
quote:Klopt
Op zondag 16 december 2001 19:02 schreef nietzman het volgende:
Niemand schijnt commererciele/populaire muziek leuk te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |