abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2504023
Dat probleem heb ik. Ik heb wel een brede muzieksmaak dus er is wel genoeg muziek wat andere mensen ook leuk vinden. Maar sommige muziekstijlen en platen die mij zeer kunnen bekoren, dat zijn nou juist platen waar niemand een drol aanvindt. Dan stuur je iets en iemand vindt het doodsaai. Er is niemand in je omgeving die het ook leuk vindt en er net zo enthousiast over kan zijn als jij. Best wel rot soms, want enthousiasme wil je delen.

Meer mensen die hier last van hebben? Dat mensen in je omgeving absoluut niet kan begrijpen waarom jij die (volgens hun) kakafonie aan verstoorde rommel prachtig vindt?

Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2001 @ 04:17:11 #2
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_2504207
ja, k ben de enige die graag naar Kruder & Dorfmeister luistert. iedereen vind t . maar ze schoppen echt bips!!!!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 16 december 2001 @ 07:06:23 #3
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_2504878
Ik ben waarschijnlijk een van de zonderlingen die Axelle Red wel goede muziek vind maken. Deze Belgische is in Nederland dan ook vrij onbekend. Toch is ze wereldberoemd in (Waals) België en Frankrijk. Ik versta er alleen geen moer van, op de Engelstalige nummers na.

Probeer Mon Café maar eens te beluisteren. Mooi..

The Internets, I needs it..
  zondag 16 december 2001 @ 08:36:59 #4
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_2505045
Ik luister regelmatig naar Spear of Destiny. Adviseer wel eens mensen ze te downloaden, maar ze komen er nooit meer op terug, dat zegt genoeg
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zondag 16 december 2001 @ 10:41:37 #5
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_2505302
quote:
Op zondag 16 december 2001 03:33 schreef zodiakk het volgende:

Meer mensen die hier last van hebben? Dat mensen in je omgeving absoluut niet kan begrijpen waarom jij die (volgens hun) kakafonie aan verstoorde rommel prachtig vindt?

Ik heb hier altijd last van gehad. Heb ik eindelijk mensen gevonden die Metal ook leuk vinden, snappen ze weer helemaal niks van mijn liefde voor Swing. Laatst draaide ik van die leuke Chinese volksmuziek die je in van die kung fu-sprookjes hoort. Nou, ik werd raar aangekeken. En luitmuziek is ook een beetje "not done" (om maar een Lifestyle-term te gebruiken), net als doedelzakken.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 16 december 2001 @ 10:42:07 #6
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_2505304
quote:
Op zondag 16 december 2001 08:36 schreef defender het volgende:
Ik luister regelmatig naar Spear of Destiny. Adviseer wel eens mensen ze te downloaden, maar ze komen er nooit meer op terug, dat zegt genoeg
Oh ja? Dacht jij dat?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_2505466
Ik luister altijd graag naar Daft Punk/Basement Jaxx/Fatboy Slim, en dat weet geen van mijn vrienden te respecteren ==> die houden alleen maar van Hip Hop, Dance en hard rock!

Nooit eens gezellig naar mijn muziekje luisteren

Hopefully someday 'The deathpenalty' will be the end of a bad dream and not the end of a lifetime....
pi_2506513
quote:
Bijna altijd.
pi_2506528
Ik heb het vaak met Aphex Twin, Ken Ishii, Luke Slater, Daft Punk (ja in mijn omgeving houden ze niet echt van filterfunkdisco of hoe je het ook noemt), Speedy J, Jonny L, enz.

pi_2506608
Van Aphex Twin en Squarepusher etc. worden de mensen in mijn over het algemeen niet echt vrolijk inderdaad!
Van de meeste hiphop die ik luister ook niet echt trouwens..
En mijn vrienden verklaren me altijd voor gek dat ik ouwe soul en funk enzo cool vind maarja boeie
  zondag 16 december 2001 @ 13:33:34 #11
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2506627
quote:

Zeker. Mijn liefde voor Drs P wordt door niemand begrepen. En ook als ik bv. een plaat van Josh Wink luister word ik nogal vreemd aangekeken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 16 december 2001 @ 13:39:23 #12
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2506708
Klasgenoten, (ex)collega's, vrienden, familie snappen de lol van Squarepusher niet en dat ik het eerste album van Bran Van 3000 zo geweldig vind is door de meesten ook al niet te vatten. Ow en de meeste artiesten van Ninja Tunes worden over het algemeen nog wel gewaardeerd op Antibalas na.. en laat ik dat dan juist weer wel leuk vinden.

Voorderest wordt het overgrote deel wat ik luister meestal wel door iemand gewaardeerd (ook door velen niet, maar dat hou je toch altijd wel). Die paar vrienden die ik heb dekken met hun muzieksmaken wel voor het grootste deel die van mij.

zondag 16 december 2001 @ 13:53:58 #13
18305 Tranced
Zit me niet zo aan te kijken!
pi_2506888
quote:
Op zondag 16 december 2001 13:26 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb het vaak met Aphex Twin, Ken Ishii, Luke Slater, Daft Punk (ja in mijn omgeving houden ze niet echt van filterfunkdisco of hoe je het ook noemt), Speedy J, Jonny L, enz.

Ken ishii heb ik vrijdag nog gehoord (was lekker ) in de 013 En Speedy J. is gewoon Helaas heb ik hem niet gehoord op Impulz

Ik luister al jaren naar verschillende House stromingen, Techno is daar een groot onderdeel van

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc
  zondag 16 december 2001 @ 14:01:24 #14
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_2506983
Zodra ik over jungle/drum n bass of techno of acid begin heeft iedereen zoiets, van Da's toch geen muziek, allemaal met de computer gemaakt enzo. (terwijl ze niet doorhebben dat hiphop tunes ook gewoon uit een computer komen rollen).

MAarja, die mensen keren wel als een blad om zodra ze die muziek in een club horen.

Ik heb trouwens ken ishii ook ff gezien in 013 afgelopen vrijdag.. BOOOOOOOOOORING. In de kleine zaal was het te doen man.. lekker drum&bass op een kleine 190 BPM

[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 16 december 2001 @ 14:08:02 #15
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2507061
"Heb je nou alweer die ouwe zooi aanstaan? Heb je niet iets moderns?"
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zondag 16 december 2001 @ 14:21:20 #16
19033 Metalium-
Transylvanian Hunger
pi_2507190
heb ik ook met Blackmetal
iedereen hier in de buurt vind het kutherrie.
maarja boeie
A Blaze In The Northern Sky
pi_2507239
quote:
Op zondag 16 december 2001 10:41 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik heb hier altijd last van gehad. Heb ik eindelijk mensen gevonden die Metal ook leuk vinden, snappen ze weer helemaal niks van mijn liefde voor Swing. Laatst draaide ik van die leuke Chinese volksmuziek die je in van die kung fu-sprookjes hoort. Nou, ik werd raar aangekeken. En luitmuziek is ook een beetje "not done" (om maar een Lifestyle-term te gebruiken), net als doedelzakken.

Doedelzak vind ik echt super relaxed.
Zal ook wel met mijn Schotse afkomst te maken hebben.
Blackball, the new disease!
pi_2507290
Er zijn ook weinig mensen die mijn liefde voor punkrock en 60's & 70's begrijpen.
Wel jammer want ik vind het echt mooi.

[Dit bericht is gewijzigd door Jassie op 16-12-2001 14:56]

zondag 16 december 2001 @ 14:49:54 #19
19775 Slam
The True AoD
pi_2507524
quote:
Op zondag 16 december 2001 04:17 schreef rubbereend het volgende:
ja, k ben de enige die graag naar Kruder & Dorfmeister luistert. iedereen vind t . maar ze schoppen echt bips!!!!
die schoppen zeker kont!!!!!!
Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
pi_2508141
Bijna iedereen die ik ken wordt helemaal gek als ik Comodore 64 muziek luister.
  zondag 16 december 2001 @ 15:50:12 #21
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_2508167
uhm, de TMF jaarmixen?
pi_2509773
quote:
Op zondag 16 december 2001 17:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mr.Bungle ...
. Mensen begrijpen mijn fascinatie voor blackmetal en snoeiharde eentonige underground techno niet.
Is it washable?
pi_2509793
quote:
Op zondag 16 december 2001 04:17 schreef rubbereend het volgende:
Kruder & Dorfmeister is niet slecht. Zeker wel goed om te luisteren.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_2509808
Weinig mensen vinden ATR nix hebben
(atari teenage riot...
"We've got a lot of balls to call this civilisation, when we seem like such a barbaric, hate-mongering, death-mongering, sex, drugs, violence and war, hendonistic, consumeristic society ..."
pi_2509810
quote:
Op zondag 16 december 2001 14:01 schreef reem het volgende:
Zodra ik over jungle/drum n bass of techno of acid begin heeft iedereen zoiets, van Da's toch geen muziek, allemaal met de computer gemaakt enzo. (terwijl ze niet doorhebben dat hiphop tunes ook gewoon uit een computer komen rollen).

MAarja, die mensen keren wel als een blad om zodra ze die muziek in een club horen.

Ik heb trouwens ken ishii ook ff gezien in 013 afgelopen vrijdag.. BOOOOOOOOOORING. In de kleine zaal was het te doen man.. lekker drum&bass op een kleine 190 BPM

D&B KIX ASS!!!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 16 december 2001 @ 18:48:59 #27
7569 merulez
ergo sum cool
pi_2509819
Jantje smit.....
[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_2509832
quote:
Op zondag 16 december 2001 13:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeker. Mijn liefde voor Drs P wordt door niemand begrepen.
Door mij wel!
pi_2509855
quote:
Op zondag 16 december 2001 18:48 schreef merulez het volgende:
Jantje smit.....
Hehe, hij heet tegenwoordig toch wel Jan Smit hoor!!! Het is al een grote jongen geworden na jaren pindakaas eten!!!
  zondag 16 december 2001 @ 19:02:41 #30
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_2509938
Niemand schijnt commererciele/populaire muziek leuk te vinden
Ik ga naar huis.
pi_2512827
quote:

[..]

Goh, klinkt erg interessant. Volgens mij wil ik wel een keertje door jouw muziekcollectie snuffelen.
  zondag 16 december 2001 @ 23:17:18 #32
16843 Knuffelbeertje
live life to the max
pi_2512848
Koos Alberts.Ik geloof dat niemand hem nog wat vind.Of wel?
I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
pi_2512881
quote:
helemaal niks van mijn liefde voor Swing.
Bedoel je de jazz tak swing?
pi_2517086
Nou hoeft het niet perse Aphex Twin te zijn om mensen over de kots te jagen. Willekeurige "wazige" electronica als:

Andre Estermann, Funkstorung, Swap (Musik Aus Strom)
While (Chocolate Industries)
Richard Devine, Push Button Objects (Schematic)
L'Usine (Isophlux)

werkt ook wel goed.

Wat mij wel verbaasde was de reactie op een track van:

Diego & Voco Derman (Kanzleramt 52)

Ik had deze track (mengeling minimal/tool techno) op een eigen compilatie staan van rustige (o.a. Samuel L. Session) en hardere technotrax (o.a. Henrik B) staan, maar een van de aanwezige dames kon dit absoluut niet waarderen

Ik denk dat ik platen met enige ruis/lo-fi toestanden ook niet erg populair zijn, zoals:

Basic Channel/Rhythm & Sound platen
Pole (krakende dubby techno riddims)

pi_2517157
Mijn eigen tracks.
know your role
pi_2517271
iendereen die ik ken vind techno klote, vooral de goede van umek en devilfish.
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_2519419
quote:
Op maandag 17 december 2001 12:00 schreef Trance4Ever het volgende:
iendereen die ik ken vind techno klote, vooral de goede van umek en devilfish.
Is dat omdat ze het niet trekken of omdat ze het, van hun omgeving, niet goed mogen vinden?

Volgens mij kan het topic ook wat meer in die richting worden gezien; wat *mag* de gemiddelde persoon niet leuk vinden.

pi_2519780
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:02 schreef nietzman het volgende:
Niemand schijnt commererciele/populaire muziek leuk te vinden
Klopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')