abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2303461
En ja hoor daar waren ze weer Sta ik dit weekeinde lekker met de rest van de club te wachten tot de honden klaar zijn met het gevogelte uit de bossen en struiken te jagen, we willen net aanleggen en daar heb je ze alweer. De moraalriddertjes en hysterische dierenbeschermertjes. We weten alweer hoe laat het is, dat wordt weer een hoop gezeik, zinloos geouwehoer en gemiep over dat we we wreed zouden zijn, dierenbeulen, en dat we maar eens een fatsoenlijke hobby moeten gaan zoeken. Omdat we al eerder met dit bijltje hebben gehakt (die zeikstralen weten ons regelmatig te vinden, een dubbelloops met demper schiet nou eenmaal van geen kanten, dus die zeikstralen hoeven maar op het geluid af te gaan om je te vinden), besluiten we al snel tot de aloude tactiek van intimideren en bedreigen. Werkt altijd. We breken ons geweer open (niet letterlijk natuurlijk, zo heet het nou eenmaal als je em opent om patronen te wisselen),halen de solid slugs eruit (geeft altijd weer moie rode wolkjes als je een eend ofzo raakt) en laden kalibertje 6. Ideaal voor het neerknallen van konijnen (je beschadigt ze namelijk niet, ze sterven aan een hartaanval door de schrik als ze geraakt worden. Beetje letterlijk een s(c)hock effect) en het de stuipen op het lijf jagen van milieufanaten en dierenbeschermers. Zoals ik al zei, ideaal. Je legt aan, ze worden wit rond de neusjes, ze beginnen te rennen (vrij natuurlijke reactie als er 15 dubbelloops op je gericht worden) en je schiet ze tegen hun reet of in hun rug. Omdat het maar een lullig flutkalibertje is, zie je geen verwondingen of wat dan ook, dus als ze moord en brand schreeuwend naar hun auto`s rennen om de politie te waarschuwen, worden ze daar weggelachen, want als je dan gaat beweren dat je geraakt ben door een kogel en er is niks aan je te zien, dan kom je al gauw ongeloofwaardig over. Magoed, daar hadden we het niet over, we hadden het over die zeikerds die al hysterisch worden als er een pissebed wordt doodgeslagen. U weet wel, het type dat er thuis een halve kinderboerderij op na houdt met pluizig, harig en vooral "vertederend"pluimvee. Meestal hordes konijnen (met zielige babynamen als fluffie, tommie, snuffie, snufje, nijntje enzomaar door. als het maar eindigt op ie,je of infantiel overkomt), een heel asiel vol met katten(meestal met dezelfde namen als die pestkonijnen) of van die kleine teringkeffertjes die ooit in een heel erg ver verleden nog iets van een hond weghadden maar inmiddels op tennisballen met poten beginnen te lijken (u weet wel, die eenhaps beesten als chihua hua (of zoiets) tekkels en zo. Altijd leuk om te zien hoe er weer eens een aan gort wordt gescheurd door een bouvier als ie dat hysterische gekef zat is). Sommige mensen hebben combinaties van bovengenoemde sneuheid, sommige mensen zelfs alledrie en meer. Ik wordt ook altijd ziek in m`n maag als ik ze vervolgens tegen die wandelende mini ragebollen hoor praten, bij voorkeur in zo`n hoog kinderpiep stemmetje alsof ze zelf net ook "geholpen"zijn. "AH POEKIE LIEFFIE KNIJNTJE DOET IE POEPIES DAN? ISSIE LEKKER EETJES AAN HET DOEN?? NEE POEPIE NIET AAN HET KOORDJE KNAGEN DAT IS SLECHIES VOOR JE" Nee trut. hij doet geen poepies, het mormel schijt je tapijt onder, de ammoniak zit over een jaar nog je parketvloer weg te vreten, het kreng VREET en dat zielige mormel probeertniet je koordje door te knagies doen omdat ie dat leuk vindt, maar omdat ie dat hysterisch luchtalarm geluid van je zat is. Dat kreng weet verdomde goed dat er 230 volt op staat. Het kreng probeert zelfmoord te plegen DOMME TRUT.Het is over het algemeen natuurlijk niet genoeg om het verzameld pluimvee/vervanging-voor-kinderen-die-we-niet-hebben te vernederen door er tegen te praten alsof je het tegen een embryo met downsyndroom hebt, nee, de vernedering moet totaal zijn. Dus als als het beest pijntjes heeft (jeuk jeuk, weer zo`n verkleinwoord) dan wordt er voor een kapitaal aan medicijnen in gepompt, rekken we dat kreng z`n miserabele leven zo lang als maar mogelijk (zo egoistisch zijn "we" wel) en krijgt het beest operaties die meer kosten dan 15 jaar voer voor een of ander ethiopiertje. En dat voor een konijn of cavia die over 3 jaar toch de pijp uitgaat van ouderdom. Wij jagers zweven wat dat betreft niet zo in de wolken. Bij onze methoden is het lijden tenminste kort maar krachtig.

Oh ja, voor ik het vergeet, ik heb nog een leuk feitje waar je lekker wakker van kan gaan liggen meneer/mevrouw de hysterische natuurbeschermer.

Terwijl jij een kapitaal erdoor pompt en de nieuwe bmw van de diernarts financieert met het redden van 1 miserabel konijn, knallen wij per weekend het 1000 voudige naar de eeuwige jachtvelden.

slaap je al slecht?

dinsdag 27 november 2001 @ 09:57:17 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_2303469
Joh, ik hoef mijn mening niet eens meer op te schrijven, je maakt jezelf al compleet belachelijk...

V.
(hysterische etc...)

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 27 november 2001 @ 09:58:46 #3
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_2303481
Persoonlijk ben ik er ook op tegen als het voor de fun wordt gedaan.
Wrom zou je dat doen? De kick en het gezellig enzo kan ik mij enigzins wel wat bij voorstellen.
Maar zolang er geen konijnen plaag o.i.d. dreigt vind ik het niet nodig.

Voor je lol dieren doden beetje rare hobby.

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
  dinsdag 27 november 2001 @ 10:00:33 #4
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_2303492
Ow en de manier van neerzetten van je verhaal en de onzin die je er bij haalt.....daar ga ik niet eens op in.

Luister eens even naar jezelf en hóór jezelf eens praten.

dinsdag 27 november 2001 @ 10:01:56 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_2303501
HUMOR!!!

Lache column:)

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 27 november 2001 @ 10:02:16 #6
3767 Herald
Come get some
pi_2303505
ik vind het anders een hilarisch stukje
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 27 november 2001 @ 10:02:16 #7
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_2303506
COMPLEET ACHTERLIJK EN ZINLOOS! ..dieren doodmaken voor de lol ..mijn god ..en dat je dat dan ook goed probeert te praten ..en ik snap dat het dan soms nodig is tegen overbevolking laat maar zeggen maar jij geniet er gewoon van ...vuile lul
  dinsdag 27 november 2001 @ 10:03:11 #8
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_2303515
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:00 schreef Ester het volgende:
Ow en de manier van neerzetten van je verhaal en de onzin die je er bij haalt.....daar ga ik niet eens op in.

Luister eens even naar jezelf en hóór jezelf eens praten.

Verbal, Phat lip en Ester, dit is een humoristische column. Hij is waarschijnlijk geeneens een jager
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_2303520
En nu even de loop in je mond stoppen en de trekker overhalen. Kan je lachen, komt er een hoop blubber uit je hoofd. Kunnen zowel je holmaatjes als normale mensen genieten.
  dinsdag 27 november 2001 @ 10:04:46 #10
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_2303527
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:03 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Verbal, Phat lip en Ester, dit is een humoristische column. Hij is waarschijnlijk geeneens een jager

Me hopes it anders denk ik dat ik toch maar een snaar een meeting toe moet. Ga ík mijn jagers vaarigheden eens gebruiken
pi_2303529
* -R-a-v-e-n- vind er niks lolligs aan, alleen al het idee dat je zoiets doet / verzind is al achterlijk. Kom op zeg!
  dinsdag 27 november 2001 @ 10:05:06 #12
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_2303531
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:03 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

hmmm ja zou best kunnen .. nou en ..ik neem ff aan dat ie er echt een is
pi_2303537
Jagen vind ik niets, maar dit stukje is leuk!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 27 november 2001 @ 10:05:53 #14
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_2303538
Crackmoney zelf nog commentaar?
  dinsdag 27 november 2001 @ 10:07:23 #15
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_2303545
Hulde aan Crackmonkey!
Vooral de actie met dubbelloops contra milieuzuigers is zeer OK!

Nog een aanvulling:
Konijntje huppelt zijn hele leven vrolijk door de vrije natuur en hoort op een gegeven moment BOEM en gaat de pijp uit. Lekker bereiden en smullen maar.
Varken of Koe staat zijn hele leven in de stal in zijn eigen berg stront, geen ruimte om te bewegen en wordt aan het eind van zijn houdbaarheid met stroomstokken in een overvolle veekar gewrongen om bij de slage zijn nek doorgesneden te krijgen.
En dan janken dat het voor het konijntje zielig is.......
Van de ene kant lopen ze te zeuren dat varkens en koeien vrij rond moeten lopen zodat ze een beter leven hebben alvorens opgevreten te worden, maar als je dan dieren die vrij rondlopen afknalt om op te vreten is het weer niet goed.

Het gaat die zeikerds helemaal niet om die beesten, het gaat ze om maar iets te zeiken te hebben!

driewerf BAH!

Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_2303555
Super verhaal...lach me echt rot....
pi_2303560
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:05 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
* -R-a-v-e-n- vind er niks lolligs aan, alleen al het idee dat je zoiets doet / verzind is al achterlijk. Kom op zeg!
Ik vind het wel komisch hoor. Ik bedoel don't take it seriously!
pi_2303569
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:09 schreef zodiakk het volgende:

[..]

precies...
pi_2303593
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:10 schreef BobRooney het volgende:

[..]

precies...

Inderdaad
(_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_2303623
Ach, dit is toch maar geschreven door één of ander nerdJE achter zijn pc, die dit schrijft omdat hij van pappie een mammie vroeger nooit een beestJE mocht hebben!!! Arme...
pi_2303624
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:09 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Als het niet serieus bedoeld was dan hebben we daar toch een mooi onzin forum voor?
pi_2303636
Ik weet precies wat je bedoelt Crackmonkey.
Vroeger ging ik minimaal eens per jaar met de jongens op zeehondjesjacht.

Machtig mooi, de zilte zee, de wind, het echte Nederlandse natuurlandschap.

En dan hupsakee, met je 100 PK zodiakk richting zo'n zandbank en pats! Knuppelen maar he? Je moest wel even uitkijken voor die grotere zeehonden, die krengen kennen nog link bijten, maar Ouwe Henk nam altijd stiekum z'n blaffer mee, dus die knalden we gewoon voor ze sodemieter.

Fantastisch mooie sport, lekker die beesten knuppelen (wel oppassen dat ze niet teveel bloeden, dan krijg je minder voor de vacht) en dan villen en die pelsen verkopen he?
Gouwe zwarte handel, 's avonds lekker aan de jajum en zingen.

Mooi was dat.

Maar tegenwoordig mag dat niet meer he? Staan er van die idioten met zo'n schip met een regenboog erop in de weg.

Ouwe Henk wou ze nog een keer wegschieten maar ja, dat mag niet in dit communistische rooie land.

dinsdag 27 november 2001 @ 10:23:53 #23
3767 Herald
Come get some
pi_2303651
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:20 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Als het niet serieus bedoeld was dan hebben we daar toch een mooi onzin forum voor?
dat iedereen zich laat afschrikken door de technische details van het jachtgeweer wil niet zeggen dat zijn klacht over dierenbeschermmoralistjes niet oprecht is.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_2303764
Jezus, man wat is er nou leuk aan kleine dieren neerknallen?

Ga dan eens in de ghetto's van amerika met je gun rondlopen om vervolgens alle kogels te ontwijken, weet je ook eens wat die beesten voelen. En als ik je zo'n beest neer zag knallen zou ik ook op je af lopen en er wat van zeggen.

Dit is gewoon laf want die dieren kunnen niks terugdoen. Zwakkelingen zijn jullie die alleen met hun prutsgeweertje wat durven maar voor de rest zo zielig zijn dat ze mamam roepen als ze ook maar 1 schrammetje hebben op hun hand.

In 1 woord, ik vind het zwaar triest wat je doet en hoop dat je er een keer voor zwaar in de shit komt want dit is echt belachelijk.

dinsdag 27 november 2001 @ 10:53:09 #25
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_2303846
We zouden er zelf atuurlijk ook iets spannends vankunnen maken

Crackmonkey...zin in een spelletje in het bos? :P

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')