Wat raad je nou aan en af in dat soort folders.
Naam en de prijs van het artikel !!
is wat makkelijker
Af te raden:
C-4, prijs $2.500 per 5 kilo, te krijgen bij de lokale illegale wapenhandelaar. 400 gram en weg boeing 747. Ervaring vereist.
Ps: ipv aanteraden en afteraden kun je ook wel eens een spatie gebruiken. (leest makkelijker dan: Ps:ipvaanteradenenafteradenkunjeookweleenseenspatiegebruiken.)
aan te raden: uhm.... goed pijlenpakket van 50 tot 75 piek. Dan heb je ook waar voor je geld.
ps
De schrijver van dit recept kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade die ontstaan is door het bereiden van bovenstaand recept.
ps
Don´t try this IN home
ps
blijf wel een beetje ver van de "stellage" afstaan als het fout gaat en hij valt om kunnen er namelijk 144x20 lichtkogels op je afkomen.*)
en daarom heb ik het weggehaald
[Dit bericht is gewijzigd door dutchie op 09-11-2001 15:36]
quote:Nou ik vind 't idee orgineel hoor! De uitvoering lijkt me wat lastiger en aardig prijzig. Want volgens mij duurt dit ding niet langer dan 30 seconde!
Op maandag 05 november 2001 15:39 schreef enzo het volgende:
owee als bovenstaande een waarschuwing oplevert
quote:Het valt op zich wel mee want 144 romeinse kaarsen zijn niet echt duur (nog geen 2 kwartjes per stuk, als je er zoveel koopt) je bent alleen wel een hele dag bezig om de boel inmekaar te flansen. Dus ja als je dat ook mee rekent.....
Op maandag 05 november 2001 17:38 schreef Dingz0r het volgende:[..]
Nou ik vind 't idee orgineel hoor! De uitvoering lijkt me wat lastiger en aardig prijzig. Want volgens mij duurt dit ding niet langer dan 30 seconde!
Ik had vorig jaar wel wat moois, maar weet niet meer precies wat. In ieder geval koop ik dit jaar niet meer!
100 ltr. Dieselolie
1000 kg. Kunstmest
Effe mengen... tralalallaaa...
Plaatsen bij je favo kerk/levende kerststal... ontstekertje erin... tataaaa!
Kaboem!
quote:zie nou wel ik wist dat dit me een waaarschuwing of "deleting" ging opleveren....
Op maandag 05 november 2001 15:38 schreef enzo het volgende:
-edit-ps
De schrijver van dit recept kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade die ontstaan is door het bereiden van bovenstaand recept.ps
Don´t try this IN homeps
blijf wel een beetje ver van de "stellage" afstaan als het fout gaat en hij valt om kunnen er namelijk 144x20 lichtkogels op je afkomen.*)en daarom heb ik het weggehaald
Waar is de freedom of speech etc etc
aggg laat ook maar...... :´(
quote:Dit heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken. Het feit is dat het strafbaar is en daar doen wij niet aan mee.
Op maandag 12 november 2001 13:19 schreef enzo het volgende:[..]
zie nou wel ik wist dat dit me een waaarschuwing of "deleting" ging opleveren....
Waar is de freedom of speech etc etc
aggg laat ook maar...... :´(
af te raden: alle gevaarlijke zooi (nitraat enzo, betonstrijkers)
zeer goedkoop siervuurwerk.
quote:eigenlijk heb je wel gelijk. het kost alleen maar veel geld en je hebt er niet zo (heel) veel aan. ik koop dit jaar ook nix.
Op zaterdag 24 november 2001 23:00 schreef Light het volgende:
Af te raden: vuurwerk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |