geweldig nummer
Nanananananananana tudududududududu BATMAN!
(idd van de muppet-show)
The reflex heeft meer een "sjalalalala sjalalalala" in de intro zitten..
Zoeken op: Muppets - Menamena .. vind je em zeker
Maar tis iig van een Muppet Show jah... De verdere details weet ik helaas nietmeer, kan me nog wel herinneren dat we die bewuste episode 'n keer in de klas hebben gekeken en dan ik een jaar later nogsteeds dagelijks naar dat ge'manamana en dat ge'tutuutududu moest luisteren.
quote:aha, ik dacht al dat het Animal was, maar m'n pa riep altijd Swedish Chef...
Op dinsdag 16 oktober 2001 19:49 schreef B1tchwax het volgende:
Is inderdaad van de Muppets... en niet van de Swedish chefZoeken op: Muppets - Menamena .. vind je em zeker
stelletje onoriginele consumentuitmelkers!
quote:Nu heb ik dàt weer de héle tijd door mijn hoofd gonzen.
Op dinsdag 16 oktober 2001 19:22 schreef berney het volgende:
van wie is dit liedje
Dat eind ook:
"That was wonderful!
"Bravo!"
"I loved that"
"It was great"
"It was pretty good"
"Well it wasn't bad"
"They could have done a lot better"
"I Didn't really liked it"
"It was pretty terrible"
"It was bad"
"BOOOO"
[Dit bericht is gewijzigd door Citroentje op 16-10-2001 21:47]
Ik wil alleen berney even hartelijk bedanken voor het starten van dit topic. Waarschijnlijk loop ik nu de komende drie weken met dit nummer in mijn hoofd. Bedankt!
quote:Vork, waarom heb je niet verwezen naar 't Het grote "Ik zoek een nummer" topic?
Op dinsdag 16 oktober 2001 19:50 schreef Vork het volgende:
Cake komt er ook al aardig in die richting..Maar tis iig van een Muppet Show jah... De verdere details weet ik helaas nietmeer, kan me nog wel herinneren dat we die bewuste episode 'n keer in de klas hebben gekeken en dan ik een jaar later nogsteeds dagelijks naar dat ge'manamana en dat ge'tutuutududu moest luisteren.
Elk Michael Jackson topic draai je gelijk de nek om, maar een "manamana..tututuuututudu,manamana"-topic mag wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |