Er zijn geen fotos gemaakt (ommunicatie foutje) maar wel opnames. De beste stukjes staan er helaas niet op, maar niet getreurd, we hebben een 3-tal probeersels voor jullie speciaal op mp3 gezet. Voor alle nieuwsgierigen: De zonen van Zorn, hun aller eerste keer samenspelen zonder voorbereiding. De drie stukjes zijn een stukie reggae (althans wat erop moet lijken), een stukkie blues en een stukkie rock 'n Roll.
Gelukkig hebben we een hoop lol gehad en ons prima vermaakt. En daar gaat het eigenlijk om. Zeker voor herhaling vatbaar dus en het zou dan ook leuk zijn als er evt ook eens een paar andere mensen mee zouden doen. Beetje afwisseling. speel je een insturment? hou de topics dan in de gaten!
Voor de ide hards wil ik volgende weel nog wle ffies wat stukjes aanmekaar mixen en er een ontoegankelijke compilatie van maken!
Nog even voor de luisteraars de line-up:
Vork & Tijn: keyboards
Tijn, Schorpioen & Man in a Shed: gitaren
Schorpioen: Trompet
Zander: basgitaar
Matrixdoors & Atrimar: Drums
Atrimar & Sweetie: mental coaching & publiek
Maar cool dat je zo snel al opnamen online hebt! Ik ben erg benieuwd!
Geluisterd!!De zonen van Zorn rulen hard !!!
Heerlijke basloopjes in die blues Zanderrr
En die vette stem in die reggea jam....wiesda?
[Dit bericht is gewijzigd door Scylla op 23-08-2001 17:37]
quote:Thanks Scylla!
Op donderdag 23 augustus 2001 17:17 schreef Scylla het volgende:
Heerlijke basloopjes in die blues Zanderrr
quote:Goede vraag...
En die vette stem in die reggea jam....wiesda?
Maar over het geheel vind ik de band toch best leuk klinken
Maar dat durf ik toch niet, al die enge fokkertjes...
* MuadDib hoopt toch nog wel een keer als publiek aanwezig te kunnen zijn.
Ik ga zo ff de opnames luisteren, kben benieuwd wat Vork erop heeft laten staan
Anyway: volgende keer iig meer keyboards mee (met zn 2'en op een toetsenbordje rammen is ook niet alles) en wat beter letten op de opnames (zodat je er niet achteraf achterkomt dat de helft er niet op staat )
Magoed, voor de eerste keer zeker niet slecht! Kheb me erg vermaakt, en dat was natuurlijk het belangrijkste
Oh ennuh... chapeau Vork, prima geregeld allemaal!
Maar om mij nou onder de noemer "drums" te zetten is teveel eer hoor. Angelo is de drummer, ik heb alleen maar een keer op een trommel geramd, da's alles.
Volgende keer is mijn pols weer goed en kan Zanderr tenminste zijn gitaarkunsten vertonen, dan hou ik me met de bas bezig.
Schorpioen, wij zaten 's avonds nog te luisteren, en elke fout werd met hartelijk gelach begroet, en die foutjes maken het wel echter hoor. Vork had nog een cd-tje van de Edammer straatband ofzo, en die speelden letterlijk van blad af, en dat is ook geen gehoor
quote:Het Enkhuizer Straatorkest was het.. en dat was nog nie eens het ergste.... ze speelden ook nog eens hardstikke fout... verschrikkelijk gewoon
Op vrijdag 24 augustus 2001 13:15 schreef Atrimar het volgende:
Schorpioen, wij zaten 's avonds nog te luisteren, en elke fout werd met hartelijk gelach begroet, en die foutjes maken het wel echter hoor. Vork had nog een cd-tje van de Edammer straatband ofzo, en die speelden letterlijk van blad af, en dat is ook geen gehoor
En ik ben wel benieuwd naar de ontoegankelijke songs .. Echt ZOrn materiaal dus
Zanderrr, wat een basloopjes!
Vork, ik denk dat de keuze voor minidisc zeer goed is uitgepakt, het klinkt zeer behoorlijk. Ook de drums klinken erg goed!
Dit belooft wat!
quote:[Ron Brandsteder modus]
Op vrijdag 24 augustus 2001 17:58 schreef Machiel het volgende:
Net gedowned vanavond ff luisteren ben benieuwd!Gaaf dat t zo'n suc6 was wanneer komt er een Album?
Volgende keer wil ik wel de triangel doen ofzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |